• De tijd tussen een verloving en een huwelijk is een drukke tijd, maar ook een van de mooiste. Elke dag is een dag dichter naar de grote dag. Louis Tomlinson en zijn toekomstige partner Harry Styles kunnen daar maar al te goed over mee praten, want zij zitten zelf in deze tijd. Beide zijn ze druk bezig met het regelen voor alles wat hun dag perfect zou moeten maken. Maar ondertussen zijn ze beide ook druk bezig met het regelen van de vrijgezellenparty en de huwelijksreis. Deze mogen natuurlijk ook niet ontbreken.
    De uitnodiging zijn de deur pas uit en de nodige telefoontjes om hulp in te schakelen. Zowel de vrienden als familie van de jongens schieten te hulp, steken de handen uit de mouwen, maar is dat wel zo slim geweest? Was het de verkeerde keuze geweest? Ontstaan er nieuwe relaties tijdens de opbouw naar de grote dag? Komen vriendschappen op sterk te staan tijdens het feesten? Hoe zit het met de ouders die hier op tegen zijn? En wat als blijkt dat iemand in het midden de bruiloft probeert te verpesten, omdat diegene met zijn gevoelens in de knoop zit? Valt de dag in het water of weet iedereen zich in te houden, om het perfect te laten verlopen?



    Rollen:
    [Naam - Speler]
    Het koppel:
    - Harry Edward Styles - Bergling
    - Louis William Tomlinson - KiliOfDurin

    Vrienden en familie:
    - Liam James Payne - Kendizzzzle
    - Niall James Horan - Legolas
    - Zayn Javadd Malik - Knetterdisco
    - Marcel Styles - SnowfIake
    - Shaney April Styles - Whisperings
    - Jeremy Darren Tomlinson - Oceanus
    - Sarah Felicia Tomlinson - Malcolm


    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH!
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt.
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen KiliOfDurin of Nialler maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het Begin:
    Harry en Louis zijn thuis in Manchester hun trouwdag, vrijgezellenfeestjes en huwelijksreis aan het plannen. Ondertussen zijn de anderen ook bezig met dingetjes voor de trouwdag of drama's in hun eigen leven. De trouwerij is over 1 maand en de spanningen beginnen nu zeker langzaam aan hoog op te lopen.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 12:39 ]


    Bowties were never Cooler

    [Oh help, ik loop een beetje achter! Wat is er gebeurd en iemand voor Shaney?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Sarah Felicia Tomlinson.

    Zijn handen glijden onder mijn shirt en klikken de sluiting van mijn gitzwarte beha open. Als onze geslachtsdelen langs elkaar schuren moet niet alleen ik, maar ook hij, op zijn lip te bijten om een kreun binnen te houden. Liam, die zijn handen nog steeds onder mijn ahirt heeft, trekt deze over mijn hoofd en gooit hem op de grond. Ineens word hij gebeld, hij verontschuldigd zich en neemt op, al duurt het gesprek niet erg lang en als hij op heeft gehangen drukt hij zijn lippen dan eindelijk op die van mij. Over mijn schouders laat ik mijn beha langzaam naar beneden glijden en met een plof komt het stuk vrouwelijke lingerie op de grond terecht. Ik zet mijn tanden in zijn onderlip en laat mijn tong zijn mind in glijden. Mijn handen in zinn broek glijden weer naar vpren, helemaal dit keer. Nij zijn geslachtsdeel aangekomen laat ik mijn vingers plagerig over zijn gehele lengte glijden en haal mijn handen dan uit zijn boxer. Om me uit de greep te bbevrijden en een paar stappen achteruit te doen. Met mijn handen voor mijn boezem geslagen trippel ik naar het raam en doe de gordijnen dicht. Om me dan weer om te draaien en langzaam mijn handen qeg te halen, terwijl ik Liam met een grijns aankijk en lichtjes met mijn wenkbrauw wiebel.


    Reality's overrated.

    [Ehm, Larry heeft seks gehad. Lirah/Siam is about to. En Ziall is Ziall. Verder zijn Marcel en Harry wat dingen aan het bespreken en da t is het wel denk ik?
    ...]


    Reality's overrated.

    Marcel Styles
    Ik snapte echt niet dat iedereen zo verbaasd was over het feit dat ik hier was aangezien het duidelijk mijn mond had verlaten, al snapte ik nu wel al een tijdje dat ik op het verkeerde moment kwam. Ik bleef de volgende keer echt op de stoep zitten tot de deur werd opengedaan, want dan wist ik zeker dat het goed kwam en er geen ongemakkelijke momenten kwamen. Louis zijn ogen voelde ik over mijn lichaam gaan waardoor ik mijn blik weer afwende, om naar mijn broer te kijken. Na simpele woorden liep ik in de richting van de deur, want ik had niet echt het welkomsgevoel en genoeg meegekregen, ondanks ik er zelf ook voor had gezorgd door op dit moment op te komen dagen. Ik had er ook aan moeten denken, maar dat had ik ook niet gedaan. Ik bleef voor de deur heel even staan en liet mijn blik naar de jongens glijden. 'Ik weet het niet,' zei ik tegen Louis, om nog heel even te blijven staan, maar wel de twee hondjes neer te zetten. Deze zouden me sowieso wel volgen, want dat was altijd het geval. Mijn blik ging terug naar mijn broer toen Louis naar boven vertrok om mijn schouders op te halen. 'Dan spijt het je, maar wat schiet ik ermee op?' vroeg ik, ondanks ik niet heel erg boos was op de jongen. Ja, leuk was wat anders, maar het lag niet alleen aan hem. Daarbij was het laatste wat ik wilde wel ruzie met de jongen. 'Daarbij wil ik ook niets weten over hoe of wat, want ik heb al genoeg meegekregen.' zei ik ter informatie, om mijn handen naar de jongen uit te steken. 'Ik wil niet nog meer trauma's,' De vraag of hij wat kon doen, liet me mijn schouders ophalen. 'Geen idee,' mompelde ik aangezien het niet heel moeilijk was om iemand te vergeven.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne.
    Over haar schouders liet ze haar bh langzaam naar beneden glijden, en met een plof kwam het stuk ondergoed op de grond terecht. Ik grijnsde, en bekeek haar perfecte lichaam voor enkele seconden, tot ze haar tanden in mijn onderlip zette, en haar tong naar binnen liet glijden. Mijn tong ging een gevecht aan, met die van haar, en ik liet mijn handen over haar lichaam glijden. Haar handen gleden in mijn broek weer naar voren, en bij mijn geslachtsdeel aangekomen liet ze haar vingers er plagend over glijden. Daarna haalde ze haar handen uit mijn boxer, en bevrijdde zich uit de greep. Ze deed een paar stappen achteruit, en met haar handen voor haar boezem geslagen trippelde ze naar het raam, en deed de gordijnen dicht. Ze draaide zich weer om, en haalde haar handen langzaam weg, terwijl ze mij met een grijns aankeek, en lichtjes met haar wenkbrauw wiebelde. Ik keek naar haar, en beet op mijn lip. Waarom moet ze me nou zo plagen. Ik liep naar haar toe, en begon met haar broek uit te trekken, en die van mij volgde. Ik tilde haar op, en legde haar op de bank waarna ik boven haar hing, en vanuit haar nek langzaam een spoor kusjes naar beneden zette.


    How far is far

    Sarah Felicia Tomlinson.

    Zijn tong gaqt het duel ter dominantie aan en zijn handen glijden over mijn half ontblite lichaam. Als ik de gordijnen dicht doe en wenkbrauwwiebelend mijn handen weghaalt kijkt Liam me lipbijtend aan. Dan loopt hij naar me toe en trekt mijn broek, die toch al losjes om mijn heupen hing, uit. De zijne volgt direct. Dan tilt hij me op en sla ik mijn benen rond zijn middel. Hij legt me op de bank en begint aan een spoor van kusjes In mijn nej te drukken. Weet bijt ik op mijn lip, maar kan het nniet tegen gaan dat als hij mijn gevoelige plek gevonden een zacht "Hmm," genietend over mijn lippen rolt. Meteen boor ik mijn tanden extra diep en hard het vlees in, shit. Mijn handen glijden opnieuw zijn boxer in en langzaam begin ik hem af te trekken. Met mijn benen trek ik hem nog dichter tegen me aan en opnieuw hebben onze geslachtsdelen contact, schuren ditmaal tegen elkaar, de kreun die uit mijn keel klinkt kan ik met geen mogelijkheid binnen houden en ik grom lichtjes, jezus, wat heeft hij vandaag? Normaal is hij zo'n gemakkelijk doelwit - wat ik ook lruk vind, ik ben niu eenmaal dominant -, maar ineens lijkt hij extreem goed geeorden in dit spelletje. Niet dat ij het zo erg vind, het wa namelijk mijn bedoeling at hij eens de absolute leiding nam. En dat is ook precies waarom ik het uitrekken van kleding aan hem overlaat.


    Reality's overrated.

    Niall Horan

    'Zullen we hem bellen?' stelt Zayn voor. Ik knik. Hij zoekt zijn mobiel en belt Liam. Die lijkt bezig te zijn met iets anders en hangt snel op. 'Die is bezig met amdere dingen. Ik denk dat het meer zin heeft om hem lat weer te bellen,' zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Ik nestel me tegen Zayn aan en druk een kusje op zijn wang. Ik zit er nogmsteeds over in hoe ik iedereen het wil vertellen. 'Hoe denk jij dat we het beste aan mensen kunnen vertellen dat we een relatie hebben?' vraag ik aan hem. Ik kijk hem aan en kan het niet laten weer een kusje op zijn wang te drukken. 'Het liefst zou ik nu gewoon naar buiten rennen en schreeuwen dat ik van je hou, maamr ik senk niet dat het de beste manier is,' grijns ik. Het idee alleen al. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en word er rustig door. 'Hoe denk je dst mensen erop gaan reageren?' vraag ik aan Zayn. Eigenlijk ben ik heel erg bang dat mensen ons gaan haten hierdoor, maar Harry en Louis zijn ook homo en nog steeds zijn ze bevriend met idereen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.
    Ze sloeg haar benen rond mijn middel toen ik haar op tilde. Ik begon kusjes in haar nek te zetten, en toen ik haar gevoelige plek gevonden had rolde er een zacht genietend "Hmm," over haar lippen, en begon steeds harder op haar lip te bijten. Haar handen gleden opnieuw in mijn boxer, en begon me langzaam af te trekken, en ik kon een paar kreunen niet binnen houden. Ik gleed met mijn handen vanaf haar middel naar onderen, en trok nu ook haar onderbroek uit, en mijn boxer volgde daarna. Met haar benen trok ze me nog dichter tegen zich aan, en opnieuw hadden onze geslachtsdelen contact, en schuurde tegen elkaar, en ze kon een kreun niet binnen houden, waar een lichte grom op volgde. Ik ging me nog niet over geven, ik ging haar laten smeken. Ik liet mijn vingertoppen kriebelen over haar hele lichaam, en grijnsde licht. Nog even en ze word gek van me. Dit keer ga ik dit spelletje winnen. Ik liet mijn handen weer over haar kont naar boven glijden, en bleef in haar nek plagend cirkeltjes draaien met mijn vingers.


    How far is far

    Jeremy Darren Tomlinson.
    Ik loop de trap af naar beneden en pak een fles cola uit de koelkast, om het donkere spul in een groot glas te schenken. Ik drink het in één teug leeg en laat een harde boer, waarna ik het glas met een klap op het aanrecht zet. Als ik uit het keukenraam kijkt, valt me iets op, maar ik weet niet precies wat er anders is. Tot ik opmerk dat mijn auto er niet meer staart.
    Dit moet Sarah zijn geweest, dat kan niet anders. Boos toets ik haar nummer in op mijn telefoon en druk op het groene hoorntje. De telefoon gaat een paar keer over, en dan krijg ik de voicemail. Kwaad smijt ik mijn telefoon op tafel en trek mijn jas en schoenen aan, om naar buiten te stappen en de bushalte op te zoeken. Ze weet hoe gehecht ik aan mijn auto ben, en als er ook maar één krasje op zit...
    Gelukkig komt de bus al snel. Ik stap in en ga op één van de stoelen zitten. Ongeduldig wacht ik tot de bus bij de juiste halte stopt en stap hier weer uit. Vanaf deze halte is het niet ver lopen naar het huis van Liam Payne, de plek waarvan ik vermoed dat ze daarheen is gegaan.
    Mijn vermoeden blijkt te kloppen, want voor zijn deur zie ik mijn auto staan, die gelukkig nog wel helemaal in orde lijkt te zijn. Ik druk boos op de bel, meerdere keren achter elkaar. Maar er wordt niet opengedaan, de deur blijft gesloten.
    Ik doe een paar stappen achteruit en ren dan naar voren, om met mijn schouder tegen de deur te beuken. Nog steeds blijft de deur gesloten.
    Ik blijf dit herhalen en na de derde keer geeft de deur mee en vliegt hij open. Ik loop boos de woonkamer binnen, maar daar binnengekomen is het meer verbazing dat ik voel, door wat ik daar aantref. Iets waar mijn mond van openvalt. Ik herstel me snel en kuch luid, volgens mij hebben ze tot nu toe nog niet eens door dat ik hier sta.


    "Family don’t end in blood”

    Sarah Felicia Tomlinson.

    Als ik mijn hand om zijn lid wikkel en hem langzaam af begin te trekken kan Liam een aantal kreunen niet inhouden. Met zijn hand glijd hij vanaf mijn middel naar beneden en trekt mijn boxershort uit, de zijne volgt. Zijn vingertoppen glijden over mijn lichaam. Zijn handen glijden over mijn achterwerk en gaan naar mijn nek om daar plagend rondjes te draaien met zijn vingers. Ik gooi mijn hoofd wat naar achteren en al voor Liam wat kan doen hap ik in zijn vinger, waarna ik op de vinger zuig en er even mijn tong overheen laat glijden. Mijn vingers strelen over zijn ballen, kietelen dezen. "Jij hebt de macht," fluister ik sexy, maar extreem hees.
          Ik ben zo met hem en mezelf inhouden bezig dat ik helemaal niet doorheb dat er iemand binnen komt vallen, dit merk ik pas als er een luide kuch klinkt en met opgengesperde ogen kijk ik de persoon aan. Mijn bloedeigen broer, Jeremy.
          Geschrokken trek ik Liam helemaal tegen me aan. Wat ervoor zorgt dat zijn lid nou net hevig langs mijn clitoris schuurt en hier tegenaan blijft als ik verstijf. Ik bijt zo hevig op mijn lip dat deze begint te bloeden en sla mijn hand voor mijn boezem. Dan grijp ik snel, achter me, een kussen en probeer ons nog enigzins af te schermen. Dan richt ik me boos op Jeremy. "Wát doe je hier? De vieze gluurder uithangen? Omdat je zelf niemand kan krijgen kom je hier buurten. Omdat geen enkele gozer jou wilt moet je ons verstoren? Nou? Word je geil van Liam's lichaam? Ik wel hoor, zijn lichaam is geweldig, maar niet van jou. Rot op Jeremy!" zeg ik eerst vrij rustig, maar boos, om dan steeds kwader te worden.


    Reality's overrated.

    Jeremy Darren Tomlinson
    Met opengesperde ogen kijkt Sarah mij aan, waarna ze Liam geschrokken helemaal tegen zich aan trekt. Ze bijt op haar lip, die na een tijdje begint te bloeden, en slaat haar hand voor haar borsten. Daarna pakt ze vlug een kussen, om zich nog een beetje af te kunnen schermen. Dan kijkt ze mij weer aan, dit keer boos. 'Wát doe je hier? De vieze gluurder uithangen? Omdat je zelf niemand kunt krijgen kom je hier buurten. Omdat geen enkele gozer jou wilt moet je ons verstoren? Nou? Word je geil van Liam's lichaam? Ik wel hoor, zijn lichaam is geweldig, maar niet van jou. Rot op Jeremy!' zegt ze, steeds kwader wordend.
    Nu begin ik ook weer boos te worden, maar schreeuwen lukt op één of andere manier niet. Ik ben nog bozer dan dat, nog bozer dan als ik schreeuw. 'Ik kwam mijn auto halen. Die jij hebt gejat, weet je wel. En ik hoef Payne niet en jij zou hem ook niet moeten willen. Jij verdient beter. Al twijfel ik daar nu aan, nu je 'm totaal flipt voor iets wat je eigen schuld is. Mij beledigt met dingen die niet waar zijn,' zeg ik ijzig kalm.
    'En jij, Payne,' ga ik verder. 'Jij blijft met je gore fikken van mijn zusje af. Ze mag dan kinderachtige dingen aan het schreeuwen zijn, ze is wel mijn zusje. En ik neem haar nu dan ook weer mee naar huis,' sis ik.


    "Family don’t end in blood”

    Sarah Felicia Tomlinson.

    Mijn ademhaling is nog steeds verhoogd en ik hijg lichtjes als Jeremy zijn tirade houd, ijzig kalm, bijna angstaanjagend, zou ik niet Sarah geweest zijn "Ik kwam mijn auto halen. Die jij hebt gejat, weet je wel. En ik hoef Payne niet en jij zou hem ook niet moeten willen. Jij verdient beter. Al twijfel ik daar nu aan, nu je 'm totaal flipt voor iets wat je eigen schuld is. Mij beledigt met dingen die niet waar zijn. En jij, Payne. Jij blijft met je gore fikken van mijn zusje af. Ze mag dan kinderachtige dingen aan het schreeuwen zijn, ze is wel mijn zusje. En ik neem haar nu dan ook weer mee naar huis."
          Ook ik word ijzig nu en ik klem mijn kaken boos op elkaar. Ik weet dat ik misschien best vaak de boel om zeep help, maar hij hoeft ook niet zo overdreven te doen over die achterlijke auto van hem. "Ach, alsof je ooit wat anders met die auto doet als hem behandelen als je grote liefde. Waarschijnlijk is dat ook zo, over een jaar of vijftig zit je vast in een stoel het dashboard te aaien en kwijlen dat je oh zo veel van hem houd. En hou je volgekraste kop over Liam. Weet je, je bent hier wel strafbaar bezig, je hebt ingebroken, hoe kom je anders binnen? Daarbij, wat dacht je van schending van privacy. Ik blijf hier Jeremy en jij zout op, ik ben geen kleuter. Als je nu niet weg gaat zal het met geweld moeten en gezien ik geen zin heb om overeind te komen en graag verder zou willen gaan met waar ik bezig was. Of wij bezig waren, als je perse een goede interpunctie moet."
          Omdat ik geen zin heb om verder aandacht aan hem te besteden negeer ik hem gewoon, doe alsof hij er niet is en richt me op Liam. Ik breng mijn lippen naar zijn oor en fluister erin dat hij zich niks van Jeremy aan moet trekken en vanzelf wel weer verdwijnt, dan druk ik mijn lippen op de zijne, al probeer ik onze lichamen nog steeds zoveel mogelijk te verbergen.


    Reality's overrated.

    Jeremy Darren Tomlinson.
    Sarah wordt nu ook ijzig, waarna ze haar kaken boos op elkaar klemt. 'Ach, alsof je ooit wat anders met die auto doet als hem behandelen als je grote liefde. Waarschijnlijk is dat ook zo, over een jaar of vijftig zit je vast in een stoel het dashboard te aaien en kwijlen dat je oh zo veel van hem houdt. En hou je vol gekraste kop over Liam. Weet je, je bent hier wel strafbaar bezig, je hebt ingebroken, hoe kom je anders binnen? Daarbij, wat dacht je van schending van privacy. Ik blijf hier Jeremy en jij zout op, ik ben geen kleuter. Als je nu niet weg gaat zal het met geweld moeten en gezien ik geen zin heb om overeind te komen en graag verder zou willen gaan met waar ik mee bezig was. Of wij bezig waren, als je perse een goede interpunctie moet,' zegt ze.
    'Stelen is zeker niet strafbaar,' kaats ik terug. 'En ik ga inderdaad hier weg, maar jij gaat met mij mee. Dus hup, kleed je aan, dan kunnen we gaan en hoef ik hier niet langer naar te kijken, al ga ik dat laatste sowieso al niet doen,' zeg ik en draai me resoluut om. Ik zal haar meekrijgen, of ze wil of niet. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt haar nog langer hier te laten.


    "Family don’t end in blood”

    [Ik ben tot donderdag naar Disneyland! Ik reageer dan pas!]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.
    Ineens werd ons moment verpest door een harde kuch. Niemand minder dan Jeremy, Sarah haar broer stond ons te begluren. Ik keek hem nu ook met grote ogen aan. Sarah probeerde ons zoveel mogelijk te verbergen maar dat lukte geloof ik niet al te best. Vervolgens vlogen de beschuldigingen, en verwijtingen heen en weer tussen de twee, en mij werd verteld dat ik van haar af moest blijven. Ook zou Jeremy haar mee naar huis nemen, maar daar ging Sarah tegenin. Hij vertelde Sarah dat ze zich aan moest kleden, en draaide zich resoluut om. 'Jij komt hier zomaar binnen vallen en denkt dat je alles kan bepalen, zowel voor Sarah als mij' ging ik tegen hem in, en trok snel mijn boxer aan, want niet de hele wereld hoeft mee te genieten van mijn privé plek. 'En hoe ben je in vredesnaam binnen gekomen?' vroeg ik. 'De deur was op slot' zei ik vervolgens, en keek even naar de deur opening waar de deur wagenwijd open stond, en ik liep er naar toe om hem weer dicht te doen, ook niet iedereen hoeft mee te genieten van ons gesprek.


    How far is far