• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    x Jongens
    • Chase Carter x RapunzeI
    • Noah Riker Constantines x Teresa x 1.1
    • Micardo ... ... x Walt
    • Jongen
    • Jongen

    x Meisjes
    • Raven May Winter x Roww
    • Cassie Elora Mears x Lethe x 1.1
    • Athalia Sevillia Espironaz x Sillage x 1.1
    • Evangeline "Eve" Valentina Beaumont x Serenitae x 1.2
    • Agnes Meryl Ellery x Pompeij

    x Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • \Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister x Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister x Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic


    26 - 02 - '16

    Als iedereen zich gewoon met zichzelf gaat bemoeien en wanneer er eventuele "problemen" zijn dat gewoon in een PB wordt gedaan ; tussen die twee mensen, zonder dat iedereen zijn zegje er over kan doen? Dan kunnen we gewoon lekker verder RP'en ^^


    •

    Vandinha schreef:
    Als iedereen zich gewoon met zichzelf gaat bemoeien en wanneer er eventuele "problemen" zijn dat gewoon in een PB wordt gedaan ; tussen die twee mensen, zonder dat iedereen zijn zegje er over kan doen? Dan kunnen we gewoon lekker verder RP'en ^^


    Dat vind ik ook.


    help

    Ik kan de aankomende dagen misschien laat reageren, aangezien ik vanmorgen ben opgenomen in 't ziekenhuis.


    •

    Vandinha schreef:
    Ik kan de aankomende dagen misschien laat reageren, aangezien ik vanmorgen ben opgenomen in 't ziekenhuis.


    Wat is er gebeurd?


    26 - 02 - '16

    Vandinha schreef:
    Ik kan de aankomende dagen misschien laat reageren, aangezien ik vanmorgen ben opgenomen in 't ziekenhuis.


    Wacht wat? Ow Mirte :3 Ik hoop dat het niet al te ernstig is. -volgens mij spreek ik mijzelf tegen omdat als je in het ziekenhuis erg is-, ik wens je heel veel beterschap. En als je even die zusters en dokters zat bent. mijn pb/gb staat altijd open voor een praatje :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Noctis schreef:
    (...)

    Wat is er gebeurd?


    Privé problemen waar ik jullie niet mee ga lastig vallen.


    •

    Vandinha schreef:
    (...)

    Privé problemen waar ik jullie niet mee ga lastig vallen.


    Oke, maar als je 't kwijt wilt weet je me te vinden, toch? (;

    Heel veel sterkte!


    26 - 02 - '16

    Dank jullie wel.


    •

    Beterschap.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Beterschap.


    Zal nog wel even aanhouden.


    •

    Beterschap. :/


    help

    Wauw, heftig zeg! Heel veel sterkte (flower)


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    Mensen ik kap met deze RPG.

    Iemand anders mag de leiding overnemen. Ik heb wat privéproblemen die ook deels met hier te maken hebben en ik trek het even niet meer.


    26 - 02 - '16

    Noctis schreef:
    Mensen ik kap met deze RPG.

    Iemand anders mag de leiding overnemen. Ik heb wat privéproblemen die ook deels met hier te maken hebben en ik trek het even niet meer.


    N'ahw, sterkte. :c

    Misschien dat we gewoon allemaal een beetje de leiding overnemen? I mean, degene die laatst reageert maakt gewoon een nieuw topic en past het aan als dat nodig is...


    help

    Noctis schreef:
    Mensen ik kap met deze RPG.

    Iemand anders mag de leiding overnemen. Ik heb wat privéproblemen die ook deels met hier te maken hebben en ik trek het even niet meer.


    Heftig... Sterkte, hoop dat je snel er weer tegenaan kan (flower)


    If you don't know where you're going, any road will get you there