• He allemaal,

    Ik zat van de week eens te denken over wat ik de jongens van One Direction zou vragen als ik ze zou ontmoeten,
    dus werd ik ook benieuwd over wat jullie heel graag aan hun willen vragen.

    Zet je antwoord hieronder in een reactie, ik ben namelijk echt benieuwd!!

    Bedankt als je antwoord geeft, ik vindt het namelijk leuk om te weten wat jullie graag van ze willen weten.

    xx.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Be a lover. Choose love, give love. Love everyone, always.

    Als ze verplicht iets anders zouden moeten doen, wat zou dat dan zijn? (qua baan)


    Firm believer of all that is magic

    Jo, gasten, als jullie geld teveel hebben, willen jullie mijn leven dan sponsoren? :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Fonseca schreef:
    Jo, gasten, als jullie geld teveel hebben, willen jullie mijn leven dan sponsoren? :Y)


    Dat vind ik een geweldige vraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fonseca schreef:
    Jo, gasten, als jullie geld teveel hebben, willen jullie mijn leven dan sponsoren? :Y)


    Waarom alleen als ze geld teveel denken te hebben? Ze moeten het gewoon sowieso doen! En mij natuurlijk ook sponsoren, doh. :Y)

    En ik zou ze vragen of ze ervoor willen zorgen dat de 1D hype qua stories enzo hier op Q verdwijnt. Niet dat ik een hater ben, maar ik vind het gewoon tijd voor een andere hype. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een M&G gehad, uiteindelijk hadden we gewoon een leuk gesprek in plaats van 'allerlei dingen vragen'. Vind ik leuker dan dat het een soort interview werd.


    To infinity and beyond •

    Wat voor beroep ze zouden doen als ze niet beroemd waren geworden met One Direction (A)


    ~xamchbo

    Waarom noemen jullie - jullie muziek rock als het simpelweg slecht pop is?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Murderhouse schreef:
    Waarom noemen jullie - jullie muziek rock als het simpelweg slecht pop is?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Murderhouse schreef:
    Waarom noemen jullie - jullie muziek rock als het simpelweg slecht pop is?

    Noemen ze dat rock? Seriéús? (cat)

    OT: Ehmm, ik zou ze niets vragen, eigenlijk. Ik denk dat ze al meer dan genoeg vragen hebben gekregen. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    "May I give you a hug?"


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Murderhouse schreef:
    Waarom noemen jullie - jullie muziek rock als het simpelweg slecht pop is?


    26 - 02 - '16

    Vragen? Ik zou zeggen dat zij VERPLICHT zijn mij meer te sponsoren dan Jacco (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Kaa schreef:
    (...)

    Waarom alleen als ze geld teveel denken te hebben? Ze moeten het gewoon sowieso doen! En mij natuurlijk ook sponsoren, doh. :Y)

    En ik zou ze vragen of ze ervoor willen zorgen dat de 1D hype qua stories enzo hier op Q verdwijnt. Niet dat ik een hater ben, maar ik vind het gewoon tijd voor een andere hype. :3



    This hahaha
    Ik ben fan, maar de story's zijn zo onorgineel dat ik ze gewoon haat

    Edit: ik zou vragen, wat voor een vreemde dingen ze zouden doen als ze een dan niet bekent zouden zijn en het niet gelijk groot in de bladen staat


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    -

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 17:21 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Of ze wel eens slash over hunzelf hebben gelezen. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."