• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    x Jongens
    • Chase Carter x RapunzeI
    • Noah Riker Constantines x Teresa x 1.1
    • Micardo ... ... x Walt
    • Jongen
    • Jongen

    x Meisjes
    • Raven May Winter x Roww
    • Cassie Elora Mears x Lethe x 1.1
    • Athalia Sevillia Espironaz x Sillage x 1.1
    • Evangeline "Eve" Valentina Beaumont x Serenitae x 1.2
    • Agnes Meryl Ellery x Pompeij

    x Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • \Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister x Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister x Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic


    26 - 02 - '16

    Walt > Vandinha


    Ola, wat een overleg. Ik vind het trouwens wel een van de meest gave RPG waar ik aan mee doe hehe

    Een vraagje, ik had mijn post in de derde persoon geschreven, mocht dat nou...? Anders kan ik het even veranderen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 20:24 ]


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    xLout schreef:
    Ola, wat een overleg. Ik vind het trouwens wel een van de meest gave RPG waar ik aan mee doe hehe

    Een vraagje, ik had mijn post in de derde persoon geschreven, mocht dat nou...? Anders kan ik het even veranderen.


    Ik schrijf al mijn posts in derde persoon. :') Always did and probably will never change.

    Ik begrijp zelfs al niet waarom ik die SA in eerste persoon heb geschreven, lol. :'D


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ik schrijf al mijn posts in derde persoon. :') Always did and probably will never change.

    Ik begrijp zelfs al niet waarom ik die SA in eerste persoon heb geschreven, lol. :'D


    Owh okki, haha misschien voor de verandering


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    Ik realiseer mij net. Eigenlijk had ik Callie of Finnley in deze rpg moeten stoppen. Die hadden Noah nu al laten zien dat hij moest oppassen :'] Of Fesi maar die had hem al opgegeten ._.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Wat heb je toch steeds tegen Noah?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Calorae schreef:
    Ik realiseer mij net. Eigenlijk had ik Callie of Finnley in deze rpg moeten stoppen. Die hadden Noah nu al laten zien dat hij moest oppassen :'] Of Fesi maar die had hem al opgegeten ._.


    (cat)

    Eerlijk gezegd begin ik er stilaan aan te denken om me uit te schrijven, maar dat doe ik niet omdat ik dat Erieka niet wil aandoen en omdat ik teveel werk in die rol heb gestopt.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    (cat)

    Eerlijk gezegd begin ik er stilaan aan te denken om me uit te schrijven, maar dat doe ik niet omdat ik dat Erieka niet wil aandoen en omdat ik teveel werk in die rol heb gestopt.


    Sorry, ik bedoelde een grapje te maken maar zo te zien heeft iedereen er last van dat ze geen valentijn hebben -sorry als dit niet zo is maar iedereen om me heen zit te zeiken dat die koppels moeten oprotten, of dat je niks mag vragen,zeggen of iets te doen. Natuurlijk hartstikke grappig om over dat meisje je cherry cola heen te gooien omdat haar vriendje een roos gaf-

    + Ik wil niks zeggen maar volgens mij ben ik degene die er al eerste dan weer uitgaat. Ik zal mezelf maar weer de schuld geven, en tja liever doe ik het Erieka niet aan maar ik merk steeds meer sinds het vorige praattopic dat ik beter niks kan zeggen of het is meteen fout. Als ik mijn mening geef van dat ik Ath liever niet geshipt laat worden ben ik weer een zeikwijf. Als ik een grapje maak wordt ik of genegeerd of ik krijg de reactie dat ik niks mag zeggen via een pb -ik ga niet zeggen wie dit heeft gedaan want diegene weet dat heel goed zelf- Als je wil weten waarom ik Noah eigenlijk niet mag. Hij laat mij denken aan iemand die me heeft laten stikken. Toen ik het haar vertelde liet ze me stikken en reageerde net zoals Noah op mij als ik wat aan der vroeg. Daarom duurde het lang voordat ik soms stukjes schreef omdat hij me aan haar liet denken. Weten jullie ook weer iets uit mijn kinderlijke jaren.
    Nu ik dit allemaal overlees, Erieka. Haal mij maar van de lijst af. Ik ben de ruzie zoeker hier zo te zien. Dus het is beter als hun met zijn alle doorgaan.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Christ, kan iedereen eens stoppen met dat "(Nee, )ik schrijf me wel uit." ?
    Ik word er echt gek van.

    Een ik zei het niet om dat ik chagrijnig word van Valentijnsdag, want dan ben ik niet, ik zei het omdat Marthe te lief is om er zelf iets van te zeggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom zeg je dat dan niet meteen? Dit is een rpg. Ik ben Noah niet en alles wat hij zegt is niet bedoelt om jou nu zo nodig te kwetsen.


    help

    Ik wil even persoonlijk melden dat als een van jullie besluit te stoppen – Ik hoogstpersoonlijk een schop onder je kont kom geven.


    Tolkien schreef:
    Waarom zeg je dat dan niet meteen? Dit is een rpg. Ik ben Noah niet en alles wat hij zegt is niet bedoelt om jou nu zo nodig te kwetsen.


    Omdat ik niet wilde zeiken, ik zeg gewoon het niet omdat het zo onnodig was.

    En mensen Mirte doet dat echt. Ze praat net zolang door totdat je terug komt.
    .


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Reden om niet de stoppen ?


    If you don't know where you're going, any road will get you there

    Hme. Ik begin me echt af te vragen of ik er wel goed aan heb gedaan deze rpg ooit te maken, gezien hoeveel gedoe er van komt.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 0:16 ]


    26 - 02 - '16

    @Samantha: van mij mag je denken van Noah wat je wilt, maar het komt eerlijk gezegd nogal vreemd en beledigend over als ik de reden niet ken.

    @Erieka: je mag niet denken dat het aan jouw rpg ligt, want dat is echt niet zo. :c


    help