• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    x Jongens
    • Chase Carter x RapunzeI
    • Noah Riker Constantines x Teresa x 1.1
    • Micardo ... ... x Walt
    • Jongen
    • Jongen

    x Meisjes
    • Raven May Winter x Roww
    • Cassie Elora Mears x Lethe x 1.1
    • Athalia Sevillia Espironaz x Sillage x 1.1
    • Evangeline "Eve" Valentina Beaumont x Serenitae x 1.2
    • Agnes Meryl Ellery x Pompeij

    x Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • \Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister x Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister x Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic


    26 - 02 - '16

    Pompeji schreef:
    Wat is de liefde weer groot. Dat kan ook subtiel, in plaats van klets in mijn gezicht.


    Sorry Fren, bedoelde het als een grapje :3
    Kijk omdat het leek als of je eigenlijk Noah 'lichtelijk' geclaimt heb in mijn ogen dacht ik van: Oké ik kan ook wel een graje er over maken en tja blijkbaar niet dus. I'm sorry :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik schrijf me uit. Ik ben toch niet welkom. Veel plezier, allemaal.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    SAM. HAHAHA.


    •

    Ik heb echt het idee dat ik nooit aan deze rpg had moeten beginnen. Nu gaan mensen zich weer uitschrijven. Iemand, bied je maar aan dit over te nemen, ik ben 't zat.


    26 - 02 - '16

    Noctis schreef:
    Ik heb echt het idee dat ik nooit aan deze rpg had moeten beginnen. Nu gaan mensen zich weer uitschrijven. Iemand, bied je maar aan dit over te nemen, ik ben 't zat.


    Ik zou mezelf wel willen aanbieden om hem voort te zetten, als jij (en de andere personen) het daarmee eens zijn?


    •

    Edit: Erieka gaat de RPG gewoon voort zetten,
    ze krijgt alleen wat hulp met het bij houden van de begintopics etc.

    - Danst spastisch -



    •

    Mijn topics.

    En Teresa is Tolkien. :')


    help

    Wauw, ik heb blijkbaar de gezelligheid gemist.


    help

    Tolkien schreef:
    Mijn topics.

    En Teresa is Tolkien. :')


    Mooie username, ik ga de mijne ook weer over een week veranderen en ik weet al waarin! c;


    26 - 02 - '16

    Noctis schreef:
    (...)

    Mooie username, ik ga de mijne ook weer over een week veranderen en ik weet al waarin! c;


    I wanna know. :3


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    I wanna know. :3


    Ik pb je wel, want sinds dat incidentje met een gejatte username vertrouw ik het niet meer. Hahaha


    26 - 02 - '16

    Tolkien schreef:
    Mijn topics.

    En Teresa is Tolkien. :')


    Ik blijf voor altijd jaloers op Tolkien.


    •

    Walt schreef:
    (...)

    Ik blijf voor altijd jaloers op Tolkien.


    I feel so powerfull with this username.


    help

    Belangrijke melding -
    Hierbij wil ik melden dat ik vanavond hoogstwaarschijnlijk mijn laptop naar een reparatiecentrum zal brengen, aangezien hij fucked up warm wordt wanneer ik een film/video af wil spelen en ik hem even na wil laten kijken. Ik hoop dat hij niet al te lang weg blijft en daarnaast heb ik de mogelijkheid om op de laptop van mijn jongere zusje te gaan - maar het zal concreet betekenen dat ik de aankomende twee/drie dagen geen lange posts kan maken en/of rollen kan schrijven (dit bericht kom in meerdere RPG's te staan).

    Voor iedere RPG waar ik nu bij ben aangemeld probeer ik bij te werken tot het punt dat ik mijn laptop weg breng en/of mijn rol te maken.
    Alvast excuses voor het ongemak.


    •

    Oke, bedankt voor de mededeling!
    Goed dat je dit aangeeft (:


    26 - 02 - '16