• Mensen ik zoek rollen voor mijn nieuwe story. En Harry style van One direction speelt er ook in!

    het gaat over Maggy Arwens een 16 jarige meisje, die naar een kostschool gaat voor jongeren, maar als ze op school komt is er een meisje verdwenen. En sommige denken dat ze haar plaats in neemt. En er gebeuren rare dingen op die school. Ze kan de school niet op google vinden. Ze ziet opeens rare gebeurtenissen van mensen die er helemaal niet zijn. En ze ziet telkens gebeurtenissen van het verleden. En later is er nog iemand verdwenen. Paar jongens zoeken uit wat er allemaal aan de hand is. Ze ontdekken de geheimen van school, maar het gruwelijkste komt nog.


    Het verhaal is gebaseerd op de verhalen van 2007. Een thriller met een beetje horror en fictie

    Ik zoek nog paar jongens en meisje voor mijn story
    Personage
    Harry Style
    Heel slim jongen.
    twee Jongen.
    Rijk jongen.
    Maggy Awens
    Verdwenen meisje
    rijk verwend meisje.
    Een achterdochtig meisje.
    twee meisje


    Ik heb paar eisen
    Maak een uniek personage met een naam en achternaam.
    minimaal 75 woorden of meer.
    De echte naam van de persoon moet er ook bij staan.
    Naam:
    Leeftijd: (Leeftijd minimale 15, maximum 20)
    Uiterlijk: (Altijd een foto anders telt die niet!)
    Karakter:
    Angst: (Magt erbij is alleen om het spannend te maken)
    Lengte:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 17:43 ]


    yo people

    Ateara schreef:
    Is mijn personage goedgekeurd? *O*


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ateara schreef:
    Is mijn personage goedgekeurd? *O*


    Mensen er moet nog paar personage komen.
    Als er nog paar personage erbij komen.
    Kies ik de negen beste personage uit voor mijn story.


    yo people

    Naam: Drew Moore
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Karakter: Drew is een jongen met dezelfde mening als de bijbel. Hij is streng gelovig en vind snel mensen zonde begaan , de hypocriet dat hij is vind hij zichzelf natuurlijk geweldig. En als je een fout maakt vergeeft god dat, maar bij andere niet. Drew denk niet, hij doet. Hij is erg oppervlakkig in gesteld en geeft graag mensen een preek over hoe ze hun leven beter zouden leven. Hij is erg negatief meestal maar ondanks dat kan hij wel nadenken en haalt hij gewoon goede cijfers, niet te slecht niet te goed gewoon tussen de B en C. Hij is geen voorgrond persoon maar ook geen achtergrond persoon, tussen in. Maar kan wil wel het laatste woord hebben. Drew doet wij hij denkt dat goed is en wat god ook zou goed vinden, zo handelt hij. Geloof is veel voor hem, netzoals familie.
    Angst: Zijn geloof verliezen of in de steek worden gelaten door zijn familie/vrienden.
    Lengte: 1,73
    Extra: Drew rookt meestal 1 pakje in 2 dagen.

    roep aub vrienden mensen


    yo people

    blankendaal schreef:
    roep aub vrienden mensen


    Je kan zelf ook nog mensen maken ;)
    Btw over je begin post, let erop dat het niet : heel slim jongen, twee jongen en rijk jongen.
    Niet correct zijn.
    - Een hele slimme jongen
    - Twee jongens
    - Een rijke jongen

    Let hier even op, want het is not done zeg maar en niet A.B.N

    okey


    Save me


    Rol
    Naam: Stijn Linders
    Leeftijd: Hij is pas 16
    Uiterlijk: Donkerbruin haar en groene ogen.
    Karakter: Hij is een vriendelijke jongen. Hij luister goed naar andere en veel mensen mogen hem ook op school.
    Angst: Zijn grote angst is dat een dierbare dood gaat. Zijn familie of beste vrienden.
    Nationaliteit Half Oostenrijks half brits
    Extra:


    Save me