• Mensen ik zoek rollen voor mijn nieuwe story. En Harry style van One direction speelt er ook in!

    het gaat over Maggy Arwens een 16 jarige meisje, die naar een kostschool gaat voor jongeren, maar als ze op school komt is er een meisje verdwenen. En sommige denken dat ze haar plaats in neemt. En er gebeuren rare dingen op die school. Ze kan de school niet op google vinden. Ze ziet opeens rare gebeurtenissen van mensen die er helemaal niet zijn. En ze ziet telkens gebeurtenissen van het verleden. En later is er nog iemand verdwenen. Paar jongens zoeken uit wat er allemaal aan de hand is. Ze ontdekken de geheimen van school, maar het gruwelijkste komt nog.


    Het verhaal is gebaseerd op de verhalen van 2007. Een thriller met een beetje horror en fictie

    Ik zoek nog paar jongens en meisje voor mijn story
    Personage
    Harry Style
    Heel slim jongen.
    twee Jongen.
    Rijk jongen.
    Maggy Awens
    Verdwenen meisje
    rijk verwend meisje.
    Een achterdochtig meisje.
    twee meisje


    Ik heb paar eisen
    Maak een uniek personage met een naam en achternaam.
    minimaal 75 woorden of meer.
    De echte naam van de persoon moet er ook bij staan.
    Naam:
    Leeftijd: (Leeftijd minimale 15, maximum 20)
    Uiterlijk: (Altijd een foto anders telt die niet!)
    Karakter:
    Angst: (Magt erbij is alleen om het spannend te maken)
    Lengte:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 17:43 ]


    yo people

    Maggy Arwens gaat naar een kostschool voor bijzondere mensen.
    Ik ga misschien straks een personage maken.


    Save me

    Is de lengte gewoon van de persoon zelf of gaat dat om iets anders?
    Ik vul zo de rijke jongen in *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    De lengte maakt niet uit.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 18:23 ]


    yo people

    Hoeveel moeten er komen ?

    er moeten nog stuk of 10 personage je komen
    antwoord!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 19:35 ]


    yo people

    blankendaal schreef:
    er moeten nog stuk of 10 personage je komen
    antwoord!
    Je kunt niet verwachten dat er binnen een paar uur al tientallen aanmeldingen zijn, dus wacht nou maar rustig een paar daagjes af


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ga nu de rijke jongen invullen! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Naam: Bentley Edward Cooper
    Leeftijd: Bentley is een achttienjarige jongen, geboren op achttien mei in 1995
    Uiterlijk:



          Paddy Mitchell
    Bentley heeft halflange blonde haren, die warrig op zijn hoofd liggen. Hij heeft diepblauwe ogen, waar altijd een twinkel in staat. Hij heeft volle lippen en een effen, blanke huid. Zijn lichaam is 1.88 cm lang en redelijk gespierd.
    Hij heeft een dure kledingsmaak en loopt vaak in merken zoals HUGO BOSS of Abercrombie & Fitch.
    Karakter: Bentley is een vrolijke en spontane jongen en desondanks dat hij veel geld heeft, of veel van zijn ouders krijgt, totaal niet verwaand. Hij is een gulle jongen en altijd wel in voor een grapje of een lolletje. Hij is erg eerlijk en soms kan dat wat negatief uitpakken. Hij is een echte druktemaker en houdt ervan om in de schijnwerpers te staan. Hierdoor is hij dan ook erg ijdel en ziet elke weerspiegeling aan als een kans om zijn haren goed te doen. Hij heeft een goed stel hersenen en is niet de domste.
    Angst: Bentley is erg bang voor water en voor dingen wat zijn uiterlijk kunnen verminken, zoals vuur of zuren.
    Lengte: Bentley is één meter achtentachtig lang.
    Extra: Bentley heeft ouders die vierentwintig zeven werken. Hij ziet ze dan ook niet vaak en heeft daardoor al jong te maken gekregen met verantwoordelijkheid. Zelf wassen, koken, schoonmaken, administratie bijhouden et cetera. Doordat hij zelf nauwelijks liefde kreeg van zijn ouders, geeft hij maar veel liefde aan zijn vrienden of zijn vriendin, waar hij al drie jaar een relatie mee heeft.
    Zijn ouders verwennen hem steeds met de nieuwste dingen of dure auto's, met het idee dat ze Bentley willen laten denken dat ze van hem houden, maar Bentley weet al zeker dat zijn ouders het doen alsof.
    Bentley heeft een baantje als model, hij is ontdekt tijdens het boodschappen doen door een directeur van een modellenbureau.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 20:35 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Is mijn rol goedgekeurd? (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Naam: Jessica Gaines echt naam is Kim ortiz
    Leeftijd: 16 ze is op 27 februari jarig
    Uiterlijk: Ze heeft blauwe ogen en donker haar ze ziet er slank uit en heeft een mooie lengte voor haar leeftijd.


    Karakter: Ze is heel Iemand die niet zomaar alles gelooft. Ze is kritisch of sceptisch voor dingen ze vertrouwd ook niet iedereen. Ze is heel achterdochtig tegen sommige, maar ze kan ook heel aardig zijn als je, maar goed bevriend met haar bent kan ze heel aardig zijn.
    Angst: Haar grootse angst is dat ze alleen is dat ze verdwaalt raakt in een pikdonker bos waar ze helemaal niks ziet, en alleen is. Ze is ook bang voor enge geluiden die ze dan hoort.
    Lengte: 1,68 Een meter achtenzestig
    Extra: Ze is beste vriendin van het gemist meisje, en ze vertrouwd de nieuweling niet , omdat ze denkt
    dat zij iets met de vermissing van haar best vriendin te maken heeft. Ze doet ook heel achterdochtig tegen haar.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 18:46 ]


    fuck iedereen ik haat iedereen

    Mag je er nog een maken ?


    fuck iedereen ik haat iedereen

    Ik straks het rijke meisje maken

    Ik vul iets in!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    er komen meer personage!


    yo people

    Rakharo schreef:
    Ik vul iets in!


    Sterkte

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 18:44 ]


    Save me