• Mensen ik zoek rollen voor mijn nieuwe story. En Harry style van One direction speelt er ook in!

    het gaat over Maggy Arwens een 16 jarige meisje, die naar een kostschool gaat voor jongeren, maar als ze op school komt is er een meisje verdwenen. En sommige denken dat ze haar plaats in neemt. En er gebeuren rare dingen op die school. Ze kan de school niet op google vinden. Ze ziet opeens rare gebeurtenissen van mensen die er helemaal niet zijn. En ze ziet telkens gebeurtenissen van het verleden. En later is er nog iemand verdwenen. Paar jongens zoeken uit wat er allemaal aan de hand is. Ze ontdekken de geheimen van school, maar het gruwelijkste komt nog.


    Het verhaal is gebaseerd op de verhalen van 2007. Een thriller met een beetje horror en fictie

    Ik zoek nog paar jongens en meisje voor mijn story
    Personage
    Harry Style
    Heel slim jongen.
    twee Jongen.
    Rijk jongen.
    Maggy Awens
    Verdwenen meisje
    rijk verwend meisje.
    Een achterdochtig meisje.
    twee meisje


    Ik heb paar eisen
    Maak een uniek personage met een naam en achternaam.
    minimaal 75 woorden of meer.
    De echte naam van de persoon moet er ook bij staan.
    Naam:
    Leeftijd: (Leeftijd minimale 15, maximum 20)
    Uiterlijk: (Altijd een foto anders telt die niet!)
    Karakter:
    Angst: (Magt erbij is alleen om het spannend te maken)
    Lengte:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 17:43 ]


    yo people

    Naam: Liesele (spreek je uit als Liezel) Millington. Haar voornaam is Duits, mede vanwege haar Duitse achtergrond. Ze noemen haar ook wel eens Liese of Lies of een variant hiervan.
    Leeftijd: Ze is nu zeventien jaar oud. Liesele werd geboren op twaalf mei.
    Uiterlijk:


    Zoey Deutch.
    Liesele is een meisje dat vrij klein is voor haar leeftijd, ze is namelijk maar één meter zesenvijftig. Daarom draagt ze altijd hakken. Werkelijk elke dag probeert ze langer te lijken door op hoge hakken te lopen. Daarbij is haar postuur vrij slank. Alleen haar borsten en heupen zijn is vergelijking met haar lengte en haar platte buikje vrij groot.
    Haar haren zijn van nature heel dik en golvend, maar normaal stijlt ze het altijd, en dan komt haar haar tot haar navel. Als ze het niet föhnt en stijlt na het douchen dan kan haar haar ook wel een beetje gaan krullen, en maar heel soms laat ze dit gebeuren. Als ze een dagje geen zin heeft om haar haar te doen, dat doet ze het in een knot, staart of vlecht.
    Qua kleding draagt ze graag polo's, skinny jeans en ballerina's. Op andere dagen houd ze er weer van om bloesjes met skinny jeans te dragen, of een leuk jurkje. Ze draagt vrij nette kleding, maar ze weet het altijd wel leuk op te pimpen met sierraden en een leren jasje.
    Ze draagt altijd een klein, dun gouden kettinkje onder haar kleding. Die heeft ze vroeger van haar oma gehad met als eerste een klein kruisje er aan. Daarna kreeg ze van haar ouders nog een bedeltje met een hartje er aan die ze er bij kon hangen. Liesele draagt deze ketting altijd.
    Karakter:
    Angst: Haar grootste angsten zijn kraaien aar ook vogels in het algemeen), kleine ruimtes (zoals liften) en hele grote hoogtes. Deze angsten zijn er al sinds dat ze jonger was.
    Lengte: Zoals al eerder vermeld is, is ze één meter zesenvijftig.
    Extra:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old


    voorledige naam Caroline Ford
    Naam: Fleur Dairce
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Blond haar en blauwgroen achtige ogen. Ze is ijdel.
    Karakter: Ze is ijdel en is het populairste meisje van de school. Haar vader is de directeur van de school en zij is nog steeds zijn kleine prinses. Zij krijgt ook echt alles van zijn vader. Ze gaat ook het liefs om met mensen die knap zijn. Sommige mensen vinden haar ook een verwend nest. Ze is een beetje kattig tegen sommige, maar dat verandert als er een nieuwe meisje komt op school.
    Angst: Haar grootse angst is dat ze alleen zit in een donkere kamer, waar ze niet kan ontsnappen, omdat ze vastgebonden zit. En ze is ook bang dat een engerd haar iets aan gaat doen bijv.: verkrachten.
    Lengte: ze heeft de lengte van 1,69
    Extra: Niet veel mensen op school weet dat haar vader school hoofd is.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 20:16 ]


    Save me

    beauty1996 schreef:
    Mag je er nog een maken ?


    Ja, je mag er nog ene maken.
    De beste personage komen in de story


    yo people

    Wanneer komt de story online?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wanneer komt de story online?


    De story komt online als ik 11 beste personage hebt voor mijn story.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 20:23 ]


    yo people

    Moeten er nog elf personage komen ?:O

    floraflora schreef:
    Moeten er nog elf personage komen ?:O


    Ja, roep vrienden mensen en vul A.U.B in!


    yo people

    Naam:
    Arelia 'Aria' Louise Rowland
    Leeftijd:
    19, geboren op 19-6-1995
    Vriendin van:
    Harry
    Uiterlijk:


    Arelia heeft van nature donkerbruin haar, maar ze verft het af en toe waardoor ze nu een lichtere tint bruin als haar heeft. Haar ogen zijn heldergroen en ze heeft wel altijd een glimlach op haar gezicht. Haar postuur is normaal en haar lengte is zo rond de 1.75, niet al te klein dus. Haar kledingstijl is nogal meisjesachtig, hoge hakken, maar verder geen roze. Ze heeft wel een 'skatergirl' uiterlijk.
    Innerlijk:
    Arelia is niet de vriendelijkste persoon op aarde, ze kan je erg afstoten als ze echt niets van je wilt. Ze ziet van buiten hoe mensen van binnen zijn en dat noemt zij vooroordelen. Ze weet ook niet wat ze ermee moet, maar zo is ze eenmaal. Aria is een pittig iemand, als iemand een opmerking over haar maakt gaat ze er gelijk op in en wilt de discussie dan al te graag winnen. Ze is geen verliezer, daar houdt ze helemaal niet van. Als Aria een vriendin van je is, is ze erg gehecht aan je - veel mensen durven überhaupt niet in haar buurt te gaan, dus in het subject van vrienden is ze nogal gevoelig. Aria kan goed luisteren als je met je problemen bij haar terecht komt. Ze geeft veel om haar dierbaren en gaat zeker stuk als ze één van hen kwijtraakt.
    Extra: Haar ouders zijn gescheiden, maar ze woont bij haar moeder met haar oudere zus. Ze heeft samen met haar moeder en zus een hond, Colbie een teefje die net achttien weken oud is.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 20:32 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Naam: Sophie Finn (Volledige naam Britt mckillip)
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Ze heeft Donkerblond haar en ze heeft groenbruin achtige ogen. Ze draag een beetje gekakt kleding, maar ook Classy
    Zeer nette kleding.
    Karakter: Ze is een heel Leergierig en slim meisje ze haalt vaak tienen en negende op school. Ze is heel goed in Nederlands, Frans, Biologie en Geschiedenis. Bij de moeilijkste vakken is ze een van de beste op school. Maar ze kan echt heel arrogant zijn tegen sommige. Omdat ze heel slim is, kan ze wel wat nare opmerkingen zeggen tegen mensen die vaak een onverdoende halen op school. Ze kan wel aardig zijn als je bevriend met haar wordt.
    Lengte: 1, 62 ze is ook een van de kleinste bij de meiden.
    Extra: Ze heeft een vervelende broer en een zusje van bijna vier jaar. Ze komt van een intellectuele familie. Haar ouders vinden het belangrijk dat hun kinderen manieren hebben en dat ze hoge cijfers halen op school.


    Save me

    Naam: Maria Carlon. Haar echte naam is Leonie Tepe
    Leeftijd: ze is 15 jaar oud, en word binnenkort 16 jaar.
    Uiterlijk:


    Ze ziet er niet heel oud uit, dus mensen denken vaak dat ze wat jonger is. Ze is niet echt een meisje dat heel veel geeft om haar uiterlijk, als ze het zelf maar goed vind.
    Karakter: Ze is een stoer meisje maar ook heel lief. Niet een tutje, meer een meisje dat zoekt naar avontuur. Ze heeft natuurlijk wel vriendinnen maar ze gaat meer om met de jongens. Die maken niet een groot probleem van alles en nemen dingen luchtiger op.
    Angst: Maria word niet snel bang. ze heeft veel lef, en als je het haar zou vragen waar ze bang voor is zou ze geen antwoord klaar hebben.
    Lengte: Ze is 1.69 lang
    Extra: Ze heeft een tweeling broer en die zit ook op die school.


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    mag ik in de story ?

    Naam: Lexi Morgans
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:




    Karakter: Lexi is een vlotte meid met pit, ze is erg sociaal en kan het met iedereen vinden. Ze durft zichzelf te zijn en vind het leuk om met iedereen te praten. Ze is vrolijk en een optimist eerste klas, het glas is altijd half vol. Lexi is erg nieuwsgierig en word snel enthousiast over iets, meestal gaat ze er dan direct voor. Ze is erg positief zelf ondanks dat ze een arme thuis situatie heeft, Lexi is gewend dat ze niet alles krijgt wat ze wilt en soms kreeg ze niets. Hierdoor is ze erg zuinig en kan ze erg boos worden op mensen die ondankbaar zijn, gezien hun dingen toegereikt krijgen die zij niet krijgt. Hierdoor studeert ze erg hard en is een echte doorzetter geworden.
    Angst: Een lichaamsdeel kwijtraken, zodat ze niet meer kan functioneren in de maatschappij.
    Lengte: 1,64 lang
    Extra: Lexi rookt al sinds haar 15e, meestal 1 a 2 pakjes per week.

    floraflora schreef:
    mag ik in de story ?

    Alleen als je personage goed gekeurd is.


    yo people

    Is mijn personage goedgekeurd? *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ateara schreef:
    Is mijn personage goedgekeurd? *O*