• Mijn zus van 23 is een jongen van 20 aan het daten. Nou ja, volgens mij zijn ze binnenkort een stel (;
    Alleen nu zitten mijn broers haar de hele tijd te pesten omdat hij jonger is dan haar - mijn broers zijn nog jonger, maar ja...
    Maar ik vind het wel leuk voor mijn zus, want ze is echt verliefd op die jongen - die ik dinsdagavond ga ontmoeten (krul)

    Maar wat vinden jullie van leeftijdsverschillen in een relatie? Aangezien meiden eerder volwassen zijn dan jongens.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Tja.. 20 jaar vind ik iedergeval teveel.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind het ook leuk voor je zus en 3 jaar zo veel is dat niet hoor = ).
    En ik vind ook dat je als je eindelijk eens de jongen hebt gevonden waar dat je écht van houd en dat hij dan ouder is of jonger heel erg kut, maar het is te zien hoe jonger of ouder hij is ..
    Maar eigenlijk maakt het niet zo veel uit hoeveel je van elkaar verschilt want het belangrijkste is dat je van elkaar houdt en elkaar respecteert.


    I found myself in Wonderland.

    ee paar jaar verschil kan nog geen kwaad, maar als je meer dan 15 jaar verschil hebt is het net iets té veel ><


    Just a simple "I love you" (:

    nou, opzich maakt het mij niet zoveel uit. Maar stel je bent 13 en neemt met iemand van 10... dat wil ik eigenlijk niet, heb je met zo'n kleutertje (krul) maar dat van jouw zus vind ik opzich wel kunnen, in een relatie hoeft een jongen niet altijd ouder te zijn vind ik :] al vind ik zelf wel fijner als de jongen ouder is 0.0

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 18:08 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Ligt heel erg aan de levensfase waarin je zit. Ik heb daar een paar jaar over lopen brainstormen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ikzelf, vind het fijner als de jongen ouder is, maar, leeftijdsverschil maakt niet echt uit, als je maar écht verliefd ben, en het echt meent.


    Smiling but close to tears.

    ik ben twee maand jonger als mijn vrienje :p


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Crush schreef:
    Ikzelf, vind het fijner als de jongen ouder is, maar, leeftijdsverschil maakt niet echt uit, als je maar écht verliefd ben, en het echt meent.


    Your Butt is Mine!

    3 jaar verschil is niet veel hoor
    en je zus is volwassen, dus ik vind het wel kunnen hoor.
    Leeftijd speelt geen rol in de liefde :)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 18:31 ]

    Crush schreef:
    Ikzelf, vind het fijner als de jongen ouder is, maar, leeftijdsverschil maakt niet echt uit, als je maar écht verliefd ben, en het echt meent.

    Liefde heeft geen leeftijdsgrenzen.
    Ik vind het zelf ook fijner als een jongen ouder is, maar als ik verliefd ben op een jongere jongen maakt me dat ook niet uit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het kunnen, zolang het maar geen te groot verschil is.
    Leuk voor je zus! =D


    your eyes are like stars in the night.

    Dat ligt er heel erg aan hoe oud je bent, en 12 jarige en en 20 jarige vind ik persoonlijk niet kunnen maar als je 30 bent en je hebt iets met iemand van 40 is dat toch anders.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik vind het leuk voor der
    wat maakt 3 jaar nou uit?


    Love is the movement <3

    Het ligt eraan hoe oud je zelf bent.
    Als je rond de gemiddelde leeftijd zit dan kan het best goed samen gaan met iemand van 10 jaar ouder ofzo.
    Maar als je 15 bent en je gaat met iemand van 19, geloof me daar zit veel verschil in.


    letscrawlback- to the love we used to have.