• Hier kun je alles bespreken over het rpg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    Wie is er nog allemaal bij de loods??


    De nieuwe meisjes, Jake en jouw personage. Zo even uit mijn hoofd

    Sky en Sergio denken dus stiekempjes een beetje hetzelfde over Sem xD

    Overigens Bram? BRAM?
    Sorry maar ik schoot keihard in de lag toen ik het las
    Voor jullie klinkt het misschien raar wat ik nu ga zeggen, maar die naam is gewoon.... zo... zo Nederlands. Net zo als Puk, Tim, Tom, Jan, Willem,Piet, Anne, Lisa etc.
    Ik ben dat gewoon niet gewend denk ik maar goed xD Lachen is gezond dus tja
    ga nu ook schrijven trouwens c:


    It's very important for you to believe that you are the one

    "Of hij bedoelde het wel zo, maar zo'n erge slijmjurk dat hij het alleen leuk vond kennis te maken met meisjes leek het me nou ook weer niet."
    Hahaha, ik ging dood van het lachen xd. Tot zover gaan de vooroordelen dan ook weer niet bij hem, lolol xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    "Of hij bedoelde het wel zo, maar zo'n erge slijmjurk dat hij het alleen leuk vond kennis te maken met meisjes leek het me nou ook weer niet."
    Hahaha, ik ging dood van het lachen xd. Tot zover gaan de vooroordelen dan ook weer niet bij hem, lolol xd.


    Hahahahaha inderdaad
    Ik vind het trouwens veel te leuk om mijn personage jou personage als een slijmjurk te laten lijken om hem te accepteren en te stoppen met hem beoordelen, dus sorry sem XD


    It's very important for you to believe that you are the one

    IcanBreathe schreef:
    (...)

    Hahahahaha inderdaad
    Ik vind het trouwens veel te leuk om mijn personage jou personage als een slijmjurk te laten lijken om hem te accepteren en te stoppen met hem beoordelen, dus sorry sem XD

    Haha, arme Sem! Hij probeert nog zo zijn best om aardig te zijn, haha. Lol.
    Maar goed, als het echt heel erg word is hij niet meer de aardigheid-zelve denk ik zo.

    Hoe bedoel je trouwens dit stukje: 'om hem te accepteren en te stoppen met hem beoordelen'?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 23:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat ik *sergio* hem A. niet kende en daarbij het recht hem te beoordelen niet had en B. Al zou hij een slijmjurk zijn dan was dat zijn probleem en niet het mijne, iedereen mag zijn zoals hij of zij wil.

    Ik lees net me stukje nog een keer
    Hoe vaak komt het woordje "Slijm" er wel niet in voor?!?!?


    It's very important for you to believe that you are the one

    IcanBreathe schreef:
    Dat ik *sergio* hem A. niet kende en daarbij het recht hem te beoordelen niet had en B. Al zou hij een slijmjurk zijn dan was dat zijn probleem en niet het mijne, iedereen mag zijn zoals hij of zij wil.

    Ik lees net me stukje nog een keer
    Hoe vaak komt het woordje "Slijm" er wel niet in voor?!?!?

    Haha, ja, hij heeft wel wat tegen Sem hé :"D. Lolol.
    Toen ik dat stukje las dacht ik eerst dat hij jaloers van Sem was of zo. En waarschijnlijk zal hij dat zo ook opvatten ghehe :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou nou xD Dat gaat nog interesant worden
    Lijkt me wel leuk als 2 mensen uit de film echt een bloedhekel aan elkaar krijgen. Geeft het survival stuk weer een andere wending xD


    It's very important for you to believe that you are the one

    IcanBreathe schreef:
    Nou nou xD Dat gaat nog interesant worden
    Lijkt me wel leuk als 2 mensen uit de film echt een bloedhekel aan elkaar krijgen. Geeft het survival stuk weer een andere wending xD

    Haha, daar zat ik dus net ook al aan te denken xd. Lolol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    IcanBreathe schreef:
    Sky en Sergio denken dus stiekempjes een beetje hetzelfde over Sem xD

    Overigens Bram? BRAM?
    Sorry maar ik schoot keihard in de lag toen ik het las
    Voor jullie klinkt het misschien raar wat ik nu ga zeggen, maar die naam is gewoon.... zo... zo Nederlands. Net zo als Puk, Tim, Tom, Jan, Willem,Piet, Anne, Lisa etc.
    Ik ben dat gewoon niet gewend denk ik maar goed xD Lachen is gezond dus tja
    ga nu ook schrijven trouwens c:


    Bram is ook echt een kut naam, sorry Brams, maar wel een beren naam. En Sky vind Sergio zon brom knuffelbeer. Fijn dat je moest lqchrn :)

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 1:22 ]

    Oh sergio zou het niet erg vinden om met sky te knuffelen hoor *trekt een pedo gezicht*


    It's very important for you to believe that you are the one

    IcanBreathe schreef:
    Oh sergio zou het niet erg vinden om met sky te knuffelen hoor *trekt een pedo gezicht*


    Ahahaha, pedobear pedobear (cat). Het kan Sky hoogstwaarschijnlijk echt geen reet boeien :'D Behalve als het te intiem word

    Eavan, wil ij je post schrijven? :D

    Ja, ga ik doen. Ik Ben nu nog aan het werken, hopelijk ben ik rond half 6 thuis en dan zal ik mijn post maken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ah top! Ik moet om 5 uur werken dus ik zal hem rond half tien pas zien