• Hier kun je alles bespreken over het rpg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het best hoor. Anders doen we lekker dat ze nu gedropt worden? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga nu posten maken voor alle RPG's waarin ik mee, loop bij meerdere wat achter alleen zijn dat gelukkig geen van alle snellopers. Waar beginnen we hier nu ongeveer? Hoe gaat de dropping?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 20:10 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ahw yes :D
    Ja? Wat had je in gedachte voor omgeving en stuff

    Ik vraag me ook wel af hoe de dropping gaat dan schrijf ik mijn stukje na dat ik het weet
    Overigens waarschijnlijk zal ik op elke vrijdag t/m zaterdag rond deze tijd niet posten dus als iemand een stukje schrijft op vrijdag zal ik geen reactie kunnen geven


    It's very important for you to believe that you are the one

    De ongeving is een bebossing, ze worden daar midden in gedropt en de bus raced weg ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeh, yes, zodra iemand heeft gepost kan ik meteen mijn stukje posten. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yaay! En ze zijn gewoon in Nederland toch?
    Dan wacht ik even, dan kan Sky mooi op jullie reageren.,

    Ik heb tegen Maximesa gezegd dat ik mijn personage op de hare afstuur, maar dat gaat nogal moeilijk als niemand post. Ik wil niet twee keer achter elkaar :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee, het speelt zich niet in Nederland af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aha, icanbreath post geloof ik als eerst. En jij bedoeld dat jij dan liever hebt dat ik daarna post en daarna jij? Snap m niet helemaal.
    Ah, waaar dan wel? Ik heb er denk over heen gelezen dan.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 20:38 ]

    Nee, ik vind het nogal raar als twee posts van mij achter elkaar aan komen :"D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heb ik niet genoemd, maar ik had zelf in gedachten dat het Amerika is waar ze zijn ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar dat gebeurd toch niet als Icanbreath eerst gaat, of ik? Neem me niet kwalijk als ik je nou nog steeds verkeerd begrijp. ich bin muhe.
    Amerika, fancy!

    Enface schreef:
    Maar dat gebeurd toch niet als Icanbreath eerst gaat, of ik? Neem me niet kwalijk als ik je nou nog steeds verkeerd begrijp. ich bin muhe.
    Amerika, fancy!

    Nee, dat weet ik. Dat bedoel ik dus :p, daar wacht ik dus op. Haha. Sorry voor mijn onduidelijkheid.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    okey ik ga nu beginnen met schrijven maar nog een vraag
    hoe weet iedereen dat ze zeg maar naar dat busje toe moeten, komt er iemand het vertelllen of hoe zit dat?


    It's very important for you to believe that you are the one