• De stad Ailith, is verdeeld in twee groepen. Mensen met bruine ogen en mensen met groene ogen.
    Alexis, een zeventienjarig meisje, heeft groene ogen. Op een dag ontmoet ze Collin, een jongen met bruine ogen. Alexis leeft in het rijke gedeelte van de stad, Collin niet. Ze leven in twee verschillende werelden; de één met veel regels en discipline, en de ander vrij en onbezorgd. Rijk en arm.
    Er ontstaat echter een onmogelijke, verboden vriendschap die langzaam overgaat in liefde. Als er op een dag een zeventienjarig meisje, genaamd Grace, voor hun neus opduikt, ontdekken ze dat er veel meer verboden dingen in en rondom de stad rondgaan. Grace heeft namelijk blauwe ogen. Een verboden oogkleur.
    Langzaam stapelen de problemen zich op. Alexis en Collin worden ontdekt. Ze vluchten, op zoek naar Grace. Ze had het over een verzetskamp, waarin ze leeft. Na lang zoeken komen ze erachter dat het verzetskamp onder de stad gevestigd is. Er zijn nog niet veel mensen die in het verzetskamp leven, maar een begin is er. Het begin van een opstand is begonnen.

    - Proloog + Eerste hoofdstuk staan al online.
    - Link naar het verhaal


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    niemand?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nee


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nope, niet echt mijn genre, maar ik hoop dat je lezers vindt! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het lijkt mij best wel een spanned verhaal. Ik ga is een kijkje nemen. c:


    Danmarks Dynamite.

    Fonseca schreef:
    Nee


    nouhou. Jacco toch
    (N)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 18:59 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Grapje, ik heb het gelezen en ik neem er nu een abo op *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf