• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 22:41 ]


    Your make-up is terrible

    Oh god, hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Orchard schreef:
    Ik ga vanaf vandaag alles bijhouden in een notitieboekje wat in mijn hoofd rondspookt. Want mijn hoofd loopt over.

    Mocht je interesse hebben, ik heb een heel systeem geleerd om gedachten uit je hoofd te zetten. Maar opschrijven hoort daar ook bij, dus goed bezig. :Y)
    Ik wil zo'n haarclip:


    Maar heb geen idee of dat gaat staan met dun haar. xd


    You are beautiful, you are love.

    Haha, die Doge zag ik ook al.

    Trouwens: Burglar --> SherIock (Met hoofdletter 'i' op de plaats van de 'L')


    Tijd voor koffie.

    Oh my god. Ik ben vanmiddag naar die goede vriend toe gegaan en we hebben samen een film gekeken, ook een goed gesprek gehad. Het was geweldig. Ik voel me al een stuk beter.


    26 - 02 - '16

    Sunyata schreef:

    Ik wil zo'n haarclip:


    Maar heb geen idee of dat gaat staan met dun haar. xd


    Ik veronderstel dat er wel verschillende maten zijn?
    Verder denk ik dat het mooier is als je de elastiek niet te strak doet, maar dat zal je hem wel regelmatig eens moeten omhoogwerken.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mijn moeder is ziekjes, nu is mijn moeders vriend bij ons aan het koken. Bietjes en aardappelen en een gehaktbal. Maar hij heeft met de bietjes een appel salade gemaakt van een granny Smith appeltje met mayo. O.o ben heel nieuwsgierig naar hoe dat smaakt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Ik veronderstel dat er wel verschillende maten zijn?
    Verder denk ik dat het mooier is als je de elastiek niet te strak doet, maar dat zal je hem wel regelmatig eens moeten omhoogwerken.

    Op H&M site is maar een maat, ach, ik ga het gewoon uitproberen.


    You are beautiful, you are love.

    Sunyata schreef:
    (...)
    Mocht je interesse hebben, ik heb een heel systeem geleerd om gedachten uit je hoofd te zetten. Maar opschrijven hoort daar ook bij, dus goed bezig. :Y)
    Ik wil zo'n haarclip:


    Maar heb geen idee of dat gaat staan met dun haar. xd

    Ik heb weleens meisjes met dun haar ermee gezien en het zag er mooi uit, dus ik zie niet in waarom het jou niet zou staan (:


    Take risks and conquer your fears.

    Sunyata schreef:
    (...)
    Mocht je interesse hebben, ik heb een heel systeem geleerd om gedachten uit je hoofd te zetten. Maar opschrijven hoort daar ook bij, dus goed bezig. :Y)
    Ik wil zo'n haarclip:


    Maar heb geen idee of dat gaat staan met dun haar. xd

    Do tell. :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ivyrise schreef:
    (...)
    Ik heb weleens meisjes met dun haar ermee gezien en het zag er mooi uit, dus ik zie niet in waarom het jou niet zou staan (:

    Oké, maar als het niet staat geef ik jou de schuld. (cat)

    Orchard schreef:
    (...)
    Do tell. :3


    Okay, heb het in een cursus geleerd, dus zal het beknopt proberen te houden:
    Voordat je het systeem maakt ga je een 'minddump' houden, dus alles wat er in je hoofd zit schrijf je op, maar dan ook werkelijk alles (dat doe je dus al!).
    Dan kun je je systeem in de volgende onderdelen verdelen:
    - Een postvak voor bij je werkplek. Alle brieven, formulieren, loonstrookjes en wat voor administratie dan ook kun je daar in gooien. Ook de minddump moest ik daar in gooien en alles wat ik had opgeschreven moest ik verwerken.
    - Een archief, hier kun je formulieren in sorteren die je moet bewaren voor werk of school. Zo heb ik het bijvoorbeeld (ik heb van alle onderdelen foto's moeten maken, maar als ik die hier allemaal neerzet ben ik nog langer bezig ;p):


    - Een projectlijst. Wat zijn de projecten waar je nú mee bezig bent (school én privé). Bijv: Het vak psychologie, verslag, kamer opruimen.
    - Een 'wachten op' lijst. Hier schrijf je dus in op waar je op wacht (geld van een vriendin of een mail).
    - Een 'misschien ooit' lijst. Dat zijn dingen die je nog wilt doen, maar waar je nu nog niet mee bezig wilt of kan. Door ze ergens op te schrijven kun je het altijd bekijken en vergeet je 'dat geweldige idee dat je had' niet.
    - Een 'volgende actie' lijst. Hier kun je héle kleine, behapbare stappen in opschrijven, zoals: 'hoofdstuk 1 lezen'. Als je dat gedaan hebt kun je het wegstrepen en je volgende actie opschrijven. Werkt best fijn, omdat je op een gegeven moment een rij hebt van dingen die je af hebt en daar krijg je als het goed is een goed gevoel van. (:
    - Eén agenda. Hier worden alléén tijdgebonden afspraken/deadlines in opgeschreven.

    Die lijsten heb ik zelf in verschillende notitieboekjes gedaan, maar er bestaat ook een app 'wunderlist' geloof ik waar het ingezet kan worden.
    Als je dit bij kunt houden en bijna iedere dag je postvak leegt en in je agenda kijkt, zou dit werken om minder dingen zelf te onthouden. Verder geeft het meer rust, omdat alles genoteerd staat.

    Sigh, zoveel voor beknoptheid. (krul)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 19:05 ]


    You are beautiful, you are love.

    ^ Sounds great.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Is het ook! Is gebaseerd op 'Getting Things Done' van David Allen.

    Heb ook m'n inboxen helemaal leeg moeten maken trouwens. Nu werk ik in outlook en gmail met (sub)mappen. Ik hou echt van de overzicht die ik nu heb. (:


    You are beautiful, you are love.

    Sunyata schreef:
    (...)

    Okay, heb het in een cursus geleerd, dus zal het beknopt proberen te houden:
    Voordat je het systeem maakt ga je een 'minddump' houden, dus alles wat er in je hoofd zit schrijf je op, maar dan ook werkelijk alles (dat doe je dus al!).
    Dan kun je je systeem in de volgende onderdelen verdelen:
    - Een postvak voor bij je werkplek. Alle brieven, formulieren, loonstrookjes en wat voor administratie dan ook kun je daar in gooien. Ook de minddump moest ik daar in gooien en alles wat ik had opgeschreven moest ik verwerken.
    - Een archief, hier kun je formulieren in sorteren die je moet bewaren voor werk of school. Zo heb ik het bijvoorbeeld (ik heb van alle onderdelen foto's moeten maken, maar als ik die hier allemaal neerzet ben ik nog langer bezig ;p):


    - Een projectlijst. Wat zijn de projecten waar je nú mee bezig bent (school én privé). Bijv: Het vak psychologie, verslag, kamer opruimen.
    - Een 'wachten op' lijst. Hier schrijf je dus in op waar je op wacht (geld van een vriendin of een mail).
    - Een 'misschien ooit' lijst. Dat zijn dingen die je nog wilt doen, maar waar je nu nog niet mee bezig wilt of kan. Door ze ergens op te schrijven kun je het altijd bekijken en vergeet je 'dat geweldige idee dat je had' niet.
    - Een 'volgende actie' lijst. Hier kun je héle kleine, behapbare stappen in opschrijven, zoals: 'hoofdstuk 1 lezen'. Als je dat gedaan hebt kun je het wegstrepen en je volgende actie opschrijven. Werkt best fijn, omdat je op een gegeven moment een rij hebt van dingen die je af hebt en daar krijg je als het goed is een goed gevoel van. (:
    - Eén agenda. Hier worden alléén tijdgebonden afspraken/deadlines in opgeschreven.

    Die lijsten heb ik zelf in verschillende notitieboekjes gedaan, maar er bestaat ook een app 'wunderlist' geloof ik waar het ingezet kan worden.
    Als je dit bij kunt houden en bijna iedere dag je postvak leegt en in je agenda kijkt, zou dit werken om minder dingen zelf te onthouden. Verder geeft het meer rust, omdat alles genoteerd staat.

    Sigh, zoveel voor beknoptheid. (krul)

    Ah, dankje! :3 Ik zie er wel meer dingen bijstaan die ik gebruik, haha. Zo'n aftekenlijst is inderdaad echt fijn. Dat motiveert me altijd maar wel weer om verder te gaan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sunyata schreef:
    Is het ook! Is gebaseerd op 'Getting Things Done' van David Allen.

    Heb ook m'n inboxen helemaal leeg moeten maken trouwens. Nu werk ik in outlook en gmail met (sub)mappen. Ik hou echt van de overzicht die ik nu heb. (:

    Postvak In: 4734 berichten. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Ah, dankje! :3 Ik zie er wel meer dingen bijstaan die ik gebruik, haha. Zo'n aftekenlijst is inderdaad echt fijn. Dat motiveert me altijd maar wel weer om verder te gaan.

    Orchard schreef:
    (...)
    Postvak In: 4734 berichten. :v


    Hahah, ken het. Wat een rotwerk was dat om alles bij langs te gaan. Ik wilde de mailtjes met sentimentele waarde niet weggooien. :')
    En graag gedaan. c:


    You are beautiful, you are love.