• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 22:41 ]


    Your make-up is terrible

    Nami schreef:
    En moet je die kennis meenemen naar dit jaar, want anders kan ik dat ook nog doorsturen als je dat wilt? Logaritmische regressie hebben we wel niet gezien, dus daar kan ik je niet mee helpen, maar ANOVA en linaire regressie wel. Ik kan het nu wel niet doen, maar feel free om mij volgend semester lastig te vallen moest ik het nog niet gedaan hebben.
    Ik vind het echt simpel uitgelegd, dus misschien heb je er wel wat aan, want ik verstond daar vroeger ook geen fuck van.
    En R wordt nu vooral 'verkocht' in de klassen omdat het gratis is. SPSS is betalend.

    Graag (: en zal ik zeker doen xd.

    Ik krijg SPSS gelukkig gratis via de universiteit.


    I am an idiot, I move.

    Hopelijk helpt het dan en wij hebben niet zo'n platform op de hogeschool waar we programma's van kunnen gebruiken. Op de unief had ik dat wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Hopelijk helpt het dan en wij hebben niet zo'n platform op de hogeschool waar we programma's van kunnen gebruiken. Op de unief had ik dat wel.

    Wij hebben eigenlijk best wel veel beschikbaar. Ook heel veel wetenschappelijke artikelen en zo =D


    I am an idiot, I move.

    OMG YES! IK HEB UITGENODIGD VOOR EEN GESPREK! MORGEN OM 12 UUR!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    OMG YES! IK HEB UITGENODIGD VOOR EEN GESPREK! MORGEN OM 12 UUR!


    Gefeliciteerd ;D
    Ik ben blij voor je!


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd ^^


    I am an idiot, I move.

    Ben ik de enige die vind dat vermelden op je profiel dat je 255 jaar bent, ook faken is.


    26 - 02 - '16

    Het is haast onmogelijk om als veganist producten te vermijden die dierlijke bestanddelen bevatten. o_o Holy shit.

    Niet dat ik dat ben, hoor. :v Nooit van zun leven.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Het is haast onmogelijk om als veganist producten te vermijden die dierlijke bestanddelen bevatten. o_o Holy shit.

    Niet dat ik dat ben, hoor. :v Nooit van zun leven.

    I know, het is echt heel moeilijk. Ik ben geen veganist, maar een hele strenge vegetariër en kom ook in de buurt van veganisme.


    Take risks and conquer your fears.

    RapunzeI schreef:
    Ben ik de enige die vind dat vermelden op je profiel dat je 255 jaar bent, ook faken is.


    Nee, want het gebeurd automatisch. Elke andere leeftijd vind ik wel faken, als het niet je eigen is.


    Your make-up is terrible

    Ivyrise schreef:
    (...)
    I know, het is echt heel moeilijk. Ik ben geen veganist, maar een hele strenge vegetariër en kom ook in de buurt van veganisme.

    Heel veel sterkte gewenst, zeg. Dan ben je wel volhardend, als je je er strikt aan weet te houden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Heel veel sterkte gewenst, zeg. Dan ben je wel volhardend, als je je er strikt aan weet te houden.

    Dank je, haha. Ik houd me er niet heel strikt aan. Ik vermijd zoveel mogelijk gelatine, maar dat is niet te vermijden, want het zit echt óveral in.


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    (...)
    Dank je, haha. Ik houd me er niet heel strikt aan. Ik vermijd zoveel mogelijk gelatine, maar dat is niet te vermijden, want het zit echt óveral in.

    Zag ik net, ja. Haha, echt ongelooflijk waar je dierlijke producten in terug vindt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    RapunzeI schreef:
    Ben ik de enige die vind dat vermelden op je profiel dat je 255 jaar bent, ook faken is.

    Dat staat er automatisch als je geen geboortedatum hebt ingesteld.

    - Oh, laat maar, Nikki heeft 't al gezegd. -

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 16:37 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    RapunzeI schreef:
    Ben ik de enige die vind dat vermelden op je profiel dat je 255 jaar bent, ook faken is.
    Dat gebeurt inderdaad automatisch als je je leeftijd niet invult staat dat getal er.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?