• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 22:41 ]


    Your make-up is terrible

    Ik kwam net mijn profielwerkstuk tegen. Echt vaag om het na twee jaar weer te lezen. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik twee jaar geleden nog op de middelbare school zat. Het lijkt zoveel langer geleden.


    I am an idiot, I move.

    Mijn topics.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ligt het aan mij of is de lijst met 'leden' een stuk korter geworden?...


    I am an idiot, I move.

    Gestalt schreef:
    Ligt het aan mij of is de lijst met 'leden' een stuk korter geworden?...


    Ja, ik heb er wat mensen uitgegooid die enkel in het 1/2de topic zaten of enkel 'mijn topics' berichtjes achterlieten en verder niks. Of mensen die geen naamsveranderingen door hebben gegeven waardoor ze niet meer te vinden waren in het topic.


    Your make-up is terrible

    Mijn topics


    Take risks and conquer your fears.

    Ugh, nu wíl ik gaan slapen, wil me ma dat ik wafels voor haar ga bakken. Pfft, dan maar wafels bakken. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gestalt schreef:
    Ik kwam net mijn profielwerkstuk tegen. Echt vaag om het na twee jaar weer te lezen. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik twee jaar geleden nog op de middelbare school zat. Het lijkt zoveel langer geleden.
    Ik kan het gevoel, alleen is het voor mij alweer 3 jaar geleden. Zover ik weet staat mijn profielstuk niet online, which is good. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Ik kan het gevoel, alleen is het voor mij alweer 3 jaar geleden. Zover ik weet staat mijn profielstuk niet online, which is good. :Y)

    Bij mij ook niet, which is good too. Het is een klein drama. Ik kwam het tegen toen ik door wat oude mappen aan het klikken was.


    I am an idiot, I move.

    Boem. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    -Claim-
    Ik heb voor het eerst sinds een lange tijd weer zitten tekenen. Ik was vergeten hoe fijn het voelt wanneer je 'm afrond en trots bent op het resultaat. ^^

    Gestalt schreef:
    (...)
    Bij mij ook niet, which is good too. Het is een klein drama. Ik kwam het tegen toen ik door wat oude mappen aan het klikken was.
    Ik heb die van mij ook nog ergens online / in een map staan, maar blijf er verstandig vanaf, haha. Mijn profielwerkstuk was het maken van een absentiesysteem voor Informatica en als ik dat werk vergelijk met wat ik nu maak aan websites is het echt vreselijk, heel heel heel erg vreselijk :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die van mij is alweer zo'n 6/7 jaar oud... Het ging over de gouden eeuw van de piraten. 8D


    Your make-up is terrible

    Die van mij over genocide in Bosnië... Echt het meest depressieve onderwerp ooit. Ik snap nog steeds niet waarom ik dat heb gekozen.


    I am an idiot, I move.

    Mijn profielwerkstuk is van nog niet eens een jaar geleden en ging over de Franse Revolutie, maar ik kijk er liever niet naar, want het maken ervan was een ramp.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ga naar bed, slaap lekker allemaal ^^


    I am an idiot, I move.