• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 22:41 ]


    Your make-up is terrible

    Good morning c:
    @Nami, succes!

    Dit is de derde dag dat ik ziek thuis blijf... Hm, moet wel iets gaan doen, I guess. Én nog eventjes, en ik mag de naam nemen die ik graag wil.


    Tijd voor koffie.

    Zag net deze story bij laatst gelezen staan ik moest toch wel even lachen toen ik die foto zag. :'D

    http://www.quizlet.nl/chapters/936640/022/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dankjewel. Ga nog snel even herhalen si. En aw wat stom dat je nog steeds ziek bent. : (
    Pfff sommige mensen hebben hier echt geen respect. Die boven ons kijkt 's avonds veel te luid naar haar tv en ik kan zelf horen dat ze iedere avond naar VIJF kijkt. Klopte er vannacht iemand op ons raam en toen werden we opeens wakker van een groepje die al zingend/brullend door de straat liepen. Heel fijn dat jullie examens al gedaan zijn, maar een beetje respect voor een ander lijkt mij niet te veel gevraagd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik lag vannacht met mijn kat in bed, die wilt altijd onder de dekens en met haar hoofd op mijn arm. Nu strekt ze altijd haar poten uit tegen mijn gezicht aan en in haar slaap zette in ineens haar nagels uit, recht op mijn oog. Nu is die helemaal gezwollen en pijnlijk.


    Your make-up is terrible

    Nami schreef:
    Dankjewel. Ga nog snel even herhalen si. En aw wat stom dat je nog steeds ziek bent. : (
    Pfff sommige mensen hebben hier echt geen respect. Die boven ons kijkt 's avonds veel te luid naar haar tv en ik kan zelf horen dat ze iedere avond naar VIJF kijkt. Klopte er vannacht iemand op ons raam en toen werden we opeens wakker van een groepje die al zingend/brullend door de straat liepen. Heel fijn dat jullie examens al gedaan zijn, maar een beetje respect voor een ander lijkt mij niet te veel gevraagd.


    Jemig wat asociaal. Ze kunnen best even twee keer nadenken voor ze dat doen in een woonwijk/plek waar ook andere mensen wonen.
    Maargoed, voortaan denk gewoon:


    Dan zal je je weer beter voelen.
    Hahahaha.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 11:08 ]


    Tijd voor koffie.

    Nami schreef:
    Zag net deze story bij laatst gelezen staan ik moest toch wel even lachen toen ik die foto zag. :'D

    http://www.quizlet.nl/chapters/936640/022/

    Met zo'n plaatje vraag ik me toch af waar dat verhaal überhaupt over gaat.


    Tijd voor koffie.

    Assassin schreef:
    Ik lag vannacht met mijn kat in bed, die wilt altijd onder de dekens en met haar hoofd op mijn arm. Nu strekt ze altijd haar poten uit tegen mijn gezicht aan en in haar slaap zette in ineens haar nagels uit, recht op mijn oog. Nu is die helemaal gezwollen en pijnlijk.



    Auwts! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    Ik lag vannacht met mijn kat in bed, die wilt altijd onder de dekens en met haar hoofd op mijn arm. Nu strekt ze altijd haar poten uit tegen mijn gezicht aan en in haar slaap zette in ineens haar nagels uit, recht op mijn oog. Nu is die helemaal gezwollen en pijnlijk.


    Ai, pijnlijk D:


    Tijd voor koffie.

    Assassin schreef:
    Ik lag vannacht met mijn kat in bed, die wilt altijd onder de dekens en met haar hoofd op mijn arm. Nu strekt ze altijd haar poten uit tegen mijn gezicht aan en in haar slaap zette in ineens haar nagels uit, recht op mijn oog. Nu is die helemaal gezwollen en pijnlijk.


    Auwwe >.<


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    Ik lag vannacht met mijn kat in bed, die wilt altijd onder de dekens en met haar hoofd op mijn arm. Nu strekt ze altijd haar poten uit tegen mijn gezicht aan en in haar slaap zette in ineens haar nagels uit, recht op mijn oog. Nu is die helemaal gezwollen en pijnlijk.
    Wat vriendelijk van je kat. :/
    Hopelijk is het tegen vanavond al beter. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    Ik lag vannacht met mijn kat in bed, die wilt altijd onder de dekens en met haar hoofd op mijn arm. Nu strekt ze altijd haar poten uit tegen mijn gezicht aan en in haar slaap zette in ineens haar nagels uit, recht op mijn oog. Nu is die helemaal gezwollen en pijnlijk.

    Auwtsj, pijnlijk. Daarom houd ik mijn kat en haar nagels altijd uit mijn bed, want ze heeft me een keer bijna blind gekrabt.


    Take risks and conquer your fears.

    Het is zo ontspannend om met pianomuziek op de achtergrond een samenvatting te maken. Dit was echt 'n goed idee. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahaah


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Orchard schreef:
    Het is zo ontspannend om met pianomuziek op de achtergrond een samenvatting te maken. Dit was echt 'n goed idee. *.*
    De 4 seizoenen van Vivaldi is ook echt relaxend om te leren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    *O* *fangirling* Troy Duffy, de schrijver van The Boondock Saints heeft de eerste pagina van het script van deel 3 getweet. x_x Ik hoop echt dat ze eens opschieten. I NEED IT.


    Your make-up is terrible