• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 22:41 ]


    Your make-up is terrible

    Zit te denken een rpg te openen. Een leuke waarin ik dawid auguscik weer kan gebruiken voor personage.... maar een goed verhaal wilt niet komen :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    What the actual fuck. Ik heb net voor de grap 1 fanfic gelezen en dat was zo'n typisch geval van 'written in Dutch, spoken in English'. Er zaten gewoon hele lelijke fouten in, in het stuk dat Engels gesproken was. Ik heb dan echt zoiets van 'als je toch Engels wilt gaan schrijven, doe het dan tenminste goed!'. UGH.


    26 - 02 - '16

    Ik vind dat soms echt sensatie. Haah. Zeker als je het luidop voor iemand gaat lezen. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RapunzeI schreef:
    What the actual fuck. Ik heb net voor de grap 1 fanfic gelezen en dat was zo'n typisch geval van 'written in Dutch, spoken in English'. Er zaten gewoon hele lelijke fouten in, in het stuk dat Engels gesproken was. Ik heb dan echt zoiets van 'als je toch Engels wilt gaan schrijven, doe het dan tenminste goed!'. UGH.


    Ik vind het ook altijd zo stom als ze dan -vaak om heel interessant te zijn - mysterieus typen:
    Written in Dutch
    Spoken in Dutch
    Except for this information, otherwise it won't be excentric.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 14:07 ]


    Tijd voor koffie.

    ^ If this was Facebook, I would have liked this post.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat zou ik toch graag in bed willen liggen en dr nooit meer uit komen.


    they come, they go

    Burglar schreef:
    (...)

    Ik vind het ook altijd zo stom als ze dan -vaak om heel interessant te zijn - mysterieus typen:
    Written in Dutch
    Spoken in Dutch
    Except for this information, otherwise it won't be excentric.

    HAHAHA, Dat doe ik vaak ook. Het is best raar, maar ik maakte er een gewoonte van. Ik probeer momenteel wel mee te stoppen xp


    -

    Ik ben al sinds de kerst bezig met tentamens te leren en ik ben er pas vrijdag vanaf. Als ik het niet zo licht had opgevat, had ik nooit de tentamens niet gehaald. :'D Ik had alleen het eerste blok niet bijster goed geleerd en werd ervoor beloond, dus dacht ik dat ik het tweede blok ook wel kon voortzetten op mijn luie gemakje. Helaas werd ik afgelopen vrijdag en gisteren even goed uit die droom geholpen. :') Alhoewel ik het nog niet eens super slecht heb gemaakt, als ik het zo weer terugkijk en het cijfer in verband stel met mijn inzet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Komt wel goed hoor. Vorig jaar had ik een rustig traject omdat ik veel vrijstelling had en ik werkte toen heel goed voor school tijdens het jaar. En mijn punten waren echt heel goed (al noemt mijn 'vader' ze barslecht).
    Nu heb ik een voltijdstraject en door mijn paper, depressie en ziekte heb ik mij echt niet goed ingezet doorheen het jaar en nu zie ik echt af tijdens de examens. Mijn punten zullen dus zeker niet schitterend zijn. (no_chears)
    Ik hoop wel dat ik voor alles zal slagen, maar ik moet nog twee vakken doen en van vijf vakken ben ik gelukkig overtuigd dat ik geslaagd ben. Laten we hopen dat dat van de andere ook zo zal zijn.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 14:59 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb een week zitten blokken voor niets. Great.
    De statistiekresultaten zijn binnen, gezakt.


    I am an idiot, I move.

    ^ Naw. Is het moeilijke statistiek? Want ik kon dat op die unief ook niet en in het middelbaar eigenlijk ook niet echt en nu op de hoge school wordt dat echt goed uitgelegd dat ik vorig semester een 16 had. Als je wilt, kan ik wel slides daarvan doorsturen en oefeningen?
    Maar het hangt er natuurlijk van af wat je precies allemaal ziet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    ^ Naw. Is het moeilijke statistiek? Want ik kon dat op die unief ook niet en in het middelbaar eigenlijk ook niet echt en nu op de hoge school wordt dat echt goed uitgelegd dat ik vorig semester een 16 had. Als je wilt, kan ik wel slides daarvan doorsturen en oefeningen?
    Maar het hangt er natuurlijk van af wat je precies allemaal ziet.

    Geen idee eigenlijk. Het is ANOVA, regressie en logistische regressie xd.
    En heel veel gezeik met SPSS.


    I am an idiot, I move.

    Juk SPSS, wij hebben nu R, dus daarmee kan ik je niet helpen. Ik heb dit jaar wel ANOVA en regressie gezien. Ik heb daar enkel een geschreven versie van, maar ik kan die wel eens inscannen voor je als je dat wilt?
    Daarnaast heb ik ook normaalverdeling, studentverdeling, chi-kwadraat, bernoulli en binomiale. Hypothesetoesten en betrouwbaarheidsintervallen en covariantie en correlatie


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Juk SPSS, wij hebben nu R, dus daarmee kan ik je niet helpen. Ik heb dit jaar wel ANOVA en regressie gezien. Ik heb daar enkel een geschreven versie van, maar ik kan die wel eens inscannen voor je als je dat wilt?
    Daarnaast heb ik ook normaalverdeling, studentverdeling, chi-kwadraat, bernoulli en binomiale. Hypothesetoesten en betrouwbaarheidsintervallen en covariantie en correlatie

    Mijn docent staat echt elk college R te verkopen xd. Geen idee waarom wij nog met SPSS werken.
    Dat was statistiek van vorige jaar bij mij.
    Maar als je dat zou willen doen graag (:
    Ik kan momenteel alle hulp wel gebruiken bij dat vak.


    I am an idiot, I move.

    En moet je die kennis meenemen naar dit jaar, want anders kan ik dat ook nog doorsturen als je dat wilt? Logaritmische regressie hebben we wel niet gezien, dus daar kan ik je niet mee helpen, maar ANOVA en linaire regressie wel. Ik kan het nu wel niet doen, maar feel free om mij volgend semester lastig te vallen moest ik het nog niet gedaan hebben.
    Ik vind het echt simpel uitgelegd, dus misschien heb je er wel wat aan, want ik verstond daar vroeger ook geen fuck van.
    En R wordt nu vooral 'verkocht' in de klassen omdat het gratis is. SPSS is betalend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?