• Ergens boven op een berg, omringt door bos, staat een school. Een groepje vrienden/vriendinnen vind deze school en hij is verlaten. Het is s' nachts en het is er best wel eng. Dan besluiten ze maar om de volgende dag terug te komen. Als ze de volgende dag terug komen, ziet het er heel mooi uit. De vriendengroep die allemaal net een examen achter de rug hebben besluiten om deze school te kopen en te gaan verbouwen. Bij de notaris blijkt het huis niet vee waard te zijn en komen ze er b het spaargeld van de rijkste van hun al. Als ze de school hebben moeten ze nog overleggen wat ze ervan willen maken: een bead and breakfast. Ze delen de taken in, eentje zal het zwembad aanleggen, de ander zou de kamers inrichten. Zo hebben ze een plan, nu nog uitwerken. Maar nooit dachten ze terug aan die nacht dat het zo eng was geweest. Na een week vind de eerste uit dat hij goed een kracht kan besturen, een voor een vinden ze hun kracht en ze vinden samen uit waar ze voor zijn.......



    Dit RPG is een simpel RPG. Hij is bedoelt om even tegen alle regels voor de lol aan een makkelijk RPG mee te kunnen doen. De opdracht is simpel, er zijn een paar vrienden die het moeten opknappen, een paar kamers zijn klaar dus er kunnen al gasten komen.

    Regels:
    - Er zijn geen regels, misschien als ik iets zie wat toch verwarring brengt, maak er een regel over maar in principe mag alles.
    Wel graag even voor er grote dingen gebeuren overleggen.
    -> dingen die hier wel mogen: Perfecte personen, oneliners, en heel veel personen(het liefst dan heel veel gasten en 1 of 2 hoofdpersonen)
    2 regels die gewoon moeten:
    1 Of topic tussen haakjes, en mag gewoon in het speeltopic.
    2 Alleen ik MinimuisBeta mag een nieuw topic openen.

    Nogmaals het is gewoon voor de LOL en is niet bedoeld om heel serieus te zijn.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 16:05 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nina

    ik keek naar de sterren, ik kon mijn ogen er niet vanaf houden


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lola

    Nadat ik eindelijk bovenin de boom zat, samen met Ash en Nina, kon ik mijn ogen niet meer van het uitzicht halen het was prachtig. Op een gegeven moment begon ik wat te fluiten, wat voor mijn gevoel er precies bij paste. We bleven hier nog een tijdje zitten, maar uiteindelijk kreeg ik het toch echt te koud.
    "Sorry, jongens maar ik krijg het koud hier. Ik ga weer naar bed, ben ook wel weer een beetje moe." en ik onderdrukte een gaap.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 23:02 ]


    look out for the apple! He's watching you...

    Vanessa

    Het is bijna halfvier in de ochtend als ik overeind schiet uit mijn nachtmerrie. Ik gooi de natte, bezwete dekens snel van me af; slapen wil ik niet meer. Als ik het licht bij mijn bed aanknip, is mijn zicht wazig. 'Dat is vreemd,' denk ik tot mezelf. Ik knipper wild met mijn ogen en druk de vingers van mijn rechterhand tegen mijn gezicht: waterige prut, oh fijn, waar komen die tranen nou ineens vandaan?! Laat ik maar even een wandelingetje gaan maken. Het valt me op dat alleen Ethan nog in zijn bed ligt, hopelijk kom ik de anderen niet tegen. Ik weet niet of ik wel zo vrolijk kan zijn. Ik neem mijn geliefde dagboek mee naar buiten.

    De koele buitenlucht doet me bijna onmiddelijk goed. Ik trek mijn zuurstofroze jas stevig om me heen en loop snel tussen de bomen door. Ik ben niet meer zo bang voor dit bos; ik ken de weg heel goed. Na bijna tien minuten lopen kom ik uit op een kleine, bescheiden open plek. Ik kruip tegen de grootste boom, midden in het weidje en pak mijn dagboek en een pen. Schrijven is het beste medicijn tegen alles.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Nina

    Na een tijdje is het tijd om nde boom uit te komen. 'Kom jongens.' zeg ik, alsof ik de leider was van de groep. Ik loop een stukje terug naar het huisje, en kom bij een open plek. Hier kom ik wel vaker. Hoe dichter ik bij de plek kom, hoe beter ik een persoon zie zitten. Na een tijdej zie ik dat het Vanessa was. 'Heei'zeg ik en ik loop naar haar toe. Ik ga naast haar zitten. 'Wat heb je daar ?'vraag ik over enthausiast, terwijl ik naar de andere twee keek die een stuk achter mij liepen en nu net in zicht waren gekomen


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Vanessa

    "Ehm," mompelde ik. Ik voelde me van mijn stuk gebracht, iets wat me niet vaak gebeurde moet ik zeggen. "Dit is... eh..." Nina staarde me nieuwsgierig aan en uit de verte zag ik dat Lola en Ash er ook aankwamen. Nee, kreunde ik inwendig. No way dat Ash mijn dagboek te zien zou krijgen. "Dit is mijn huiswerk," verzon ik. Ik sprong overeind en liep zo snel mogelijk in de tegenovergestelde richting. Weg van de nieuwsgierige blikken die mijn vrienden me toewierpen. Ze zouden mijn vreemde gedrag vast wel aan iets stoms toewijzen.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ethan

    Verschrikt grijp ik mijn mobiel onder mijn kussen vandaan. Een luide pieptoon als wekker klinkt door de kamer. Snel wil ik de toon stoppen maar doordat ik zo snel wil zijn laat ik hem onhandig vallen. Als ik hem dan uiteindelijk uit heb kijk ik verontschuldigend om me heen. Maar er is niemand. Verbaasd gooi ik mijn voeten over de rand heen en kijk nog eens goed. Niemand.
    Met een groen shirt en een donkere spijkerbroek aan loop ik naar beneden en dek de tafel. Ze zullen straks wel komen.
    Nadat ik mijn tweede glas drinken op heb en mijn buik tegenstrijdig begint te grommen, kan ik het niet laten om een broodje te pakken en die langzaam op te eten. Waarneer komen ze nou?


    You shall not pass!

    Ashley

    'Huiswerk, lieve schat geloof me, we zijn geslaagd. Het is over we hebben geen huiswerk meer.'
    'Kom uit de boom,' zegt Nina, alsof ze de leider van het groepjes is. Vanessa gehoorzaamt en springt uit de boom. Met z'n vieren lopen we terug naar de school. Ethan zit in de keuken.
    'Wat ben jij vroeg op zeg!'
    'Jah ik had de wekker gezet,' zegt hij terwijl met zijn linkerhand over zijn achterhoofd wrijft. 'Ik wilde op jullie wachten met eten, maar had zo'n honger dat ik het niet heb vol gehouden,' lacht hij. We schuiven ook aan tafel.
    'Ik heb ook best honger, ik rammel,' zeg ik. Ik pak een broodje, smeer hem een dikke boter er op en steek hem in mijn mond. Daar na giet ik een beker melk naar binnen.
    'Dat is beter,' zeg ik terwijl ik bezig ben mijn tweede bootje te beleggen.


    ©1998

    Lola

    Terwijl iedereen begon met het ontbijt, liep ik gelijk door naar mijn bed. Om nog even men ogen te sluiten. Ik was altijd al meer een avond mens dan een ochtend mens. Ik wou alleen even slaap inhalen, omdat ik gisteravond weinig heb geslapen maar die nacht daarvoor ook bijna niet. Ik die nacht bijna niet geslapen omdat ik, surprise surprise, weer eens ruzie had met mijn ouders via de telefoon. Het kwam er uiteindelijk op neer dat mijn vader wou dat ik ging studeren en ik wou dat niet. Hij vond het een stom idee dat ik met deze school mijn tijd verdoe. Hij dreigde daarna dat ik nog een maand bedenktijd had, dat ik ging studeren, of dat ik thuis niet meer welkom was. Loos gedreig wat mij betreft, hij weet net zo goed als mij dat dat niet ging gebeuren. Maar toch bleef ik er de hele avond over piekeren.

    Ik werd weer wakker en voelde me een stuk meer uitgerust, dan voor ik ging slapen. Ik keek even op mijn IPod en zag dat ik maar een uurtje geslapen had.


    look out for the apple! He's watching you...

    Ethan

    Tevreden eet ik mijn derde broodje op en drink mijn mok met melk leeg. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het geen dat ze hebben gedaan de hele avond. Maar ik vraag het niet. Als het belangrijk was geweest en ik had het moeten weten, hadden ze me wel wakker gemaakt. Daar ben ik zeker van. Ik hou daarom de vraag voor me en schenk nog wat melk in. 'Wie wil er nog wat melk?' Ashley knikt en schuift haar beker mijn kant op. Ik schenk haar beker vol en schuif hem weer naar haar toe. Ik maak het pak plat en vouw hem dubbel om hem in de prullebak te kunnen gooien.


    You shall not pass!

    Vanesaa

    Als we terugkomen zit ethan zich al vol te proppen met broodjes. De schat is vast uitgehongerd. Ik schuif mijn stoel dicht naar hem toe en leg mijn hoofd op zijn warme schouder. "wel goe de morgen" zeg ik terwijl ik mijn hand flitterig door zijn schattige kapsel haalde. hij leej zich niet geen raad te weten met mijn gedrag en vroeg maar wie er zin had in melk. Ash natuurlijk, die trut wilde gewoon dat ik mijn hoofd van zijn schouder haalde!

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 13:12 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Lola

    Ik liep naar de keuken toe en zag er niemand meer zitten. Ik pakte een glas ijsthee met twee bolletjes en at het snel op. Daarna ging ik de andere zoeken. Ash vond ik in een kamer een bed in elkaar zetten.
    "Hee, weet jij waar de anderen zijn?" Vroeg ik aan haar. As dacht even na voor dat ze antwoordde.
    "Ehm... volgens mij is Nina bezig met schilderen en waar Ethan is geen idee. En Vanessa is waarschijnlijk daar waar Ethan is." Zei ze uiteindelijk.


    look out for the apple! He's watching you...

    Ashley

    Kotsen, het eerste wat ik moet als ik Vanessa tegen Ethans schouders aan zie hangen is kotsen.


    ©1998

    Een beetje ongemakkelijk dipte ik mijn kwast weer in de verf pot. Achter me zat Vanessa die waarschijnlijk niets zat te doen. Ik besteedde zo min mogelijk aandacht aan haar maar dat ging nogal moeilijk. Ze probeerde mijn aandacht naar zich toe te trekken.


    You shall not pass!

    Vanessa

    Nadat ik mijn dagboek veilig op mijn geheime plek had opgeborgen zocht ik Ethan weer op. Eraan ontkomen zou hij niet. Hij had me de vorige dag toegelaten en ik ging ervoor zorgen dat hij dat opnieuw deed. "Hey moppie" mompelde ik zwoel terwijl ik een stoel pakte en acher hem ging zitten. Ethan doopte nerveus zijn kwast opnieuw in de verf en antwoordde me niet. Ging hij nou proberen om me te negeren, dat is schattig. En ik dacht nog wel dat die jongen niet schattiger kon worden, wel dus. Langzaam stond ik op en ik liep in een rechte lijn op hem af. Zijn ademhaling raakte een beetje van streek op het moment dat ik mijn vingers in zijn nek legde langzaam via zijn hals richting zijn borst liet glijden. "Waarom laat je die kwast niet even los?" Stelde ik voor, terwijl ik mezelf dicht tegen me aandrukte. Niet te weerstaan, dacht ik grinnikend.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Lola

    Na het gesprek met Ash, ging ik op zoek naar de anderen. Uiteindelijk vond ik Ethan aan het schilderen en wat een verassing vond ik Vanessa daar ook. Vanessa zat, ze leek wel vastgeplakt, aan Ethan en Ethan zag er weer niet comfortabel uit. Ik zuchtte, niet alweer. Ik schraapte even mijn keel. Vanessa keek me kil aan en ik voelde me een beetje op gelaten.
    "Ehm... Ethan zou je me even willen helpen? Ik moet namelijk dat metselachtigiets verplaatsen, maar dat lukt niet in mijn eentje. Dus zou je me willen helpen?" Vroeg ik aan hem.
    "Ehh.. ja tuurlijk." Antwoordde hij.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 14:18 ]


    look out for the apple! He's watching you...