• Ergens boven op een berg, omringt door bos, staat een school. Een groepje vrienden/vriendinnen vind deze school en hij is verlaten. Het is s' nachts en het is er best wel eng. Dan besluiten ze maar om de volgende dag terug te komen. Als ze de volgende dag terug komen, ziet het er heel mooi uit. De vriendengroep die allemaal net een examen achter de rug hebben besluiten om deze school te kopen en te gaan verbouwen. Bij de notaris blijkt het huis niet vee waard te zijn en komen ze er b het spaargeld van de rijkste van hun al. Als ze de school hebben moeten ze nog overleggen wat ze ervan willen maken: een bead and breakfast. Ze delen de taken in, eentje zal het zwembad aanleggen, de ander zou de kamers inrichten. Zo hebben ze een plan, nu nog uitwerken. Maar nooit dachten ze terug aan die nacht dat het zo eng was geweest. Na een week vind de eerste uit dat hij goed een kracht kan besturen, een voor een vinden ze hun kracht en ze vinden samen uit waar ze voor zijn.......



    Dit RPG is een simpel RPG. Hij is bedoelt om even tegen alle regels voor de lol aan een makkelijk RPG mee te kunnen doen. De opdracht is simpel, er zijn een paar vrienden die het moeten opknappen, een paar kamers zijn klaar dus er kunnen al gasten komen.

    Regels:
    - Er zijn geen regels, misschien als ik iets zie wat toch verwarring brengt, maak er een regel over maar in principe mag alles.
    Wel graag even voor er grote dingen gebeuren overleggen.
    -> dingen die hier wel mogen: Perfecte personen, oneliners, en heel veel personen(het liefst dan heel veel gasten en 1 of 2 hoofdpersonen)
    2 regels die gewoon moeten:
    1 Of topic tussen haakjes, en mag gewoon in het speeltopic.
    2 Alleen ik MinimuisBeta mag een nieuw topic openen.

    Nogmaals het is gewoon voor de LOL en is niet bedoeld om heel serieus te zijn.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 16:05 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nina

    Toen iemand met het idee kwam dat we het oude gebouw, van de vorige avond, konden verbouwen en er iets van te maken waaraan we samen konden werken stemde bijna iedereen in. Ik was een van de eersten die een luk idee had bedacht. Het maakte ons niet zo erg uit wat het werd, als er maar een zwembad kwam.

    Nu hebben we het gebouw al een beetje veranderd, er moet nog wel veel aan gebeuren. We hadden een grote zaal ingedeeld voor ons allemaal. Die hadden we als eerste klaargemaakt. Hier sliepen we al een paar dagen. Ik had samen met wat anderen al drie kamers klaargemaakt. Hierdoor konden de eerste gasten al intrekken. Ja een bed and breakfast hadden we bedacht. Hopelijk bracht het wel wat geld op anders zouden we allemaal in de schuld komen. Ik pakte mijn kwast weer en ging weer bezig met de buitenkant. We hadden de buitenkant eerst helemaal wit geverfd en ik mocht er nu een schildering op maken. Ik zat er helemaal in totdat ik iemand iets hoorde zeggen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Vanessa

    "Ik sweer het je, Ethan, onze vriendengroep is helemaal gestoord." Het zou een normale, grappige opmerking kunnen zijn, als ik het op een normale manier tegen hem zou zeggen, maar dat deed ik natuurlijk niet. Ik knipperde overdreven met mijn ogen en mijn blik hield de zijne stevig vast. "Vind je niet?" Ik ademde nu recht in zijn gezicht. Ethan staarde ongemakkelijk terug. Hij is toch zo'n schatje. Alles aan hem schreeuwde: cutie en hottie. Precies het soort jongen dat ik graag had. "Ik bedoel, dit krot ombouwen tot iets cools, ik kan niet geloven dat ik hiermee heb ingestemd. Iets heeft me vast-" Ik legde mijn wijsvinger op zijn gespierde borst en trok een lijn naar beneden "-afgeleid" Hij deed een onzekere stap achteruit, en ik liep meteen met hem mee. "Ehm, ja, ik denk het." Stamelde hij. "Vanessa? Ethan?" Ik zuchtte, dat was Nina, overenthousiast over een stom plan als altijd. "Hey!" riep ze terwijl ze in haar vieze werkkleding de hoek om kwam gelopen. "Komen jullie me helpen met schilderen?" Ze had een kwast in haar hand. Ik haatte schilderen. "Ehm, ehm, ik... ehm," stamelde Ethan. Arme knul, ik besloot hem een beetje te helpen. Ethan was altijd zo ongezellig. "Tuurlijk willen Ethan en ik helpen, als je mijn schildertalenten aankan, tenminste." "Okee... Bedankt Vanessa." En ze liep weer naar buiten, haar blote voeten zaten onder de modder omdat het de vorige dag had geregend en haar rode haar waar ik stiekem een beetje jaloers op was hing half uit haar paardenstaart. Ik pakte Ethans koele hand. "Zullen we?"

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 18:48 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ethan

    Ik had totaal geen zin om te gaan schilderen met Nina en Vanessa. Wel was ik blij dat het ongemakkelijke gesprek tussen mij en Vanessa werd verbroken door de vrolijke Nina, die het duidelijk naar haar zin had. Omdat ik het een beetje raar vond om mijn hand uit die van Vanessa te trekken, maar ook omdat ik een beetje werd verrast doordat ze me al meetrok voordat ik een antwoord had kunnen geven, liep ik keurig achter haar aan.
    Buiten was het wat koeler en ik zag meteen de eerste schilderingen op de spier witte muur. De felle kleuren staken mooi af tegen de witte achtergrond. Ik twijfelde er niet over dat het mooi ging worden, met de juiste mensen. Ik behoorde niet tot die groep. De fijne lijntjes die keurig in een rechte lijn moesten worden geschilderd waren te hoog gegrepen voor mij. Nina duwde mij en Vanessa een kwast in onze handen, en meteen begon Vanessa naar de verf te lopen. Een beetje twijfelend bleef ik staan en keek hoe de twee dames aan het werk gingen. Ik wou graag helpen maar durfde niet. Bang dat ik het zou verpesten.
    Met een klein kuchje probeerde ik de aandacht van de meisjes te krijgen. 'Ik kan jullie denk ik niet helpen met dit deel. Kan ik iets anders doen?' vroeg ik terwijl ik de kwast met gestrekte arm weer op het tafeltje legde. 'Misschien kan ik jullie iets te drinken halen?'


    You shall not pass!

    lola

    Ik liep samen met mijn hond, hij heeft nog steeds geen naam, het bos uit. We hadden net heerlijk gewandeld. Ik had even de tijd gehad om na te denken en had nu ook erg zin om mee te gaan helpen met het huis. Ik liep even naar binnen, met mijn hond nog steeds achter me aangelopen, om mijn Ipod te pakken voor wat muziek. Daarna liep ik meteen weer naar buiten, naar het gat toe wat een zwembad moet worden. Ik zag dat de metsel spullen allemaal al erin lagen dus sprong ik ook in het 'zwembad'. Ik kwam er ook meteen achter dat dat niet slim was, aangezien ik nu geen idee had hoe ik nu eruit moest komen. 'Ach ja, dat is wel voor latere zorg.' Dacht ik en ik begon met de tegels op de grond te leggen. Ik begon zachtjes met mijn muziek mee te zingen.
    Ik was nu al wel een tijdje bezig en het schoot lekker op. Ik had nu de eerste rij af. Dat klinkt niet echt alsof het veel is, maar geloof mij maar. Dat is het wel! Het is nogal een breed zwembad namelijk. Ik schrok even omdat mij iets aanstootte. Ik keek opzij en zag daar mijn puppy staan. 'Ik moet hem echt een naam geven.' bedacht ik me. Ik gaf hem een aai en ging weer verder. Ondertussen ging mijn puppy in de schaduw zitten. Ik was weer lekker bezig toen ik weer opschrok van een stem. Ik keek achterom en zag daar Ethan staan.
    "Hee, wil je ook wat drinken?" vroeg hij. Ik knikte gretig want ik had al een tijdje dorst, alleen wist ik niet hoe ik drinken kon halen. Aangezien ik hier vast zit.
    "Neem ook meteen een ladder mee. Ik had namelijk niet echt nagedacht voordat ik hier insprong." grinnikte ik en glimlachte naar hem.


    look out for the apple! He's watching you...

    Ethan

    Ik lachte mijn tanden bloot naar haar en knikte.
    Nog steeds lachend draaide ik me om en liep een klein trappetje op om zo in de woonkamer te komen. Drie glazen werden afgespoeld, vol geschonken en op een dienblad gezet. Het voelde goed om iets te kunnen doen. Toen ik had gekeken naar Nina en Vanessa had ik me een beetje nutteloos gevoeld.
    Vrolijk nam ik het dienblad mee naar Nina en Vanessa die buiten stonden te verven. Het zag er al mooi uit. "Kijk dames, jullie drinken." Zei ik blij terwijl ik de twee glazen op het wat wankele tafeltje zette. Ik had me alweer omgedraaid en was al weer binnen toen ik de bedankjes van buiten hoorde.
    Toen ik bij het zwembad kwam zag ik Lola nog steeds druk bezig. "Hier is je drinken." Ik zag haar schrikken en ik kon een lach niet onderdrukken. Ik zette het glas op de rand van het zwembad. "Waar is die ladder die je zou meenemen?" Oh tuurlijk die zou ik voor haar meenemen. "Anders kan ik er toch niet uit!" Haar lach vulde mijn oren toen ik snel naar achteren rende en de ladder haalde. Ik legde hem over mijn schouder heen en liep weer terug naar het zwembad. Waar ik de ladder tegen de wand aan zette, zodat Lola er uit kon.


    You shall not pass!

    Vanessa

    "Vanessa! Dat ziet er toch niet uit zo?!" Nina pakte de kwast, die droop van de verf, uit mijn hand en deed een wanhopige, doch dappere poging om mijn 'meesterwerk' te redden. "Hé, heb een beetje waardering voor mijn talenten!" Riep ik luchtig terug. Ze wierp me een sarcastische blik toe. "Oké, oh meesterin van het schildervakwerk, vergeeft U mij alstublieft." "Ik zou erover nadenken," zei ik hooghartig. "Maar ik ga eerst even kijken waar Ethan uithangt. Red je het zonder mij?" "Ik denk dat ik dat wel ga redden," ze lachte en het klonk als zilveren bellen in de wind. Nina had het soort lach dat aanzette tot meer lachen, ik deed met haar mee. "Pest die arme jongen niet teveel, hij leek ongemakkelijk, net." Ik deed net alsof ik diep beledigt was. "Ik?! Hoe zou ik ooit zoiets kunnen doen?!" Het geluid van haar lach achtervolgde me toen ik wegliep.

    Ik vond Ethan samen met Lola bij het nieuwe zwembad. Serieus, die stomme idee ging nooit werken en dan zaten we enorm in de schulden. Waarom beginnen we niet met iets goedkoops totdat we weten of we wel winst maken? "Hey Lola," riep ik toen ik aankwam. "en hallloooo Ethan." Hij werd meteen weer rood. "Wat hebben jullie hier samen uitgevreten?" een beschuldigende blik richting hun beiden. "Nou we..." "Hebben aan het zwembad gewerkt." vertelde Lola me. Ze was wat minder snel van haar stuk gebracht dan Ethan. "Oh, mag ik dat eens zien?" vroeg ik aan haar. "Natuurlijk, we..." "Shh schatje," onderbrak ik Ethan. "Ik vroeg het aan Lola." "Ik laat het wel zien," zei deze enthousiast. We daalden met z'n tweeën naar beneden. Ethan bleef een beetje onzeker boven staan.

    "Wauw, je hebt goed werk verricht!" Complimenteerde ik haar. Ze lachte en draaide een lok bruin haar rond haar slanke vingers. "Dank je." Ik klom snel weer naar boven en Ethan. "Wacht, ik kom achter je aan," riep Lola van onder me. "Te laat," lachte ik en ik trok de ladder weg voordat ze hem vast kon pakken. "Vanessa!" riep ze, ze kon de lach niet helemaal uit haar stem houden. "Sorry, maar ik heb geen interesse in een trio. Kom mee schatje." Ik gooide de ladder weg, pakte de hand van een verbijsterende Ethan en trok hem mee.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ethan

    En al weer werd ik mee gesleurd door Vanessa. Haar hand voelde warm aan en had een paar gekleurde vlekken van het verven. De manier waarop ze Lola achter had gelaten, stond me niet helemaal aan. Natuurlijk had ik de lach in haar stem gehoord toen ze Vanessa"s naam had geroepen. 'Kom nou, Ethan' Vanessa haar ietwat plagerige stem doorbrak mijn gedachten gang. Het liet me aan haar denken en liet me Lola vergeten.
    Misschien diep van binnen wist ik wat ze ging doen en waar we nu heen gingen. Maar ik was te verbaasd om het ook echt te realiseren. Ze begon harder te lopen en dat liet me bijna struikelen over het trappetje. Ze nam me mee door de kamer en opende een deur van een kamer die nog niet in gebruik was. Haar arm zwaaide met een gigantische kracht door haar snelheid naar voren waardoor ik bijna in de kamer werd gegooid.
    Met een geheimzinnig glimlachje op haar gezicht, sloot ze de deur en zette een stap naar me toe. Ze zette nog een stap naar me toe. Ik voelde me in de val gelokt. En met elke stap die zij zette, zette ik er ook één. Tot de muur me deed opschrikken. Haar hand legde ze met een sierlijke beweging op mijn borst. Ik werd verrast toen ik ineens haar lippen op die van mij voelde. Ik had me laten afleiden door de hand. Ik wist niet of ik dit wel wilde. Maar voorzichtig ga ik er wel op in.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 22:22 ]


    You shall not pass!

    Lola

    "Vanessa!" riep ik een beetje lacherig. Dit kon ze toch niet menen? Misschien was het wel een grapje en kwam ze zo terug, maar iets in me zei dat dat niet ging gebeuren. Ik riep haar naam nog één keer, maar dit keer meer sirieuser. Geen antwoord. Leuk. Ik had zonet met Ethan de tweede rij aangelegd en ik had nu echt totaal geen zin meer om er nog iets aan te gaan doen, dus ging ik in het zonnentje zitten, zette de muziek aan en riep mijn puppy. Hij ging naast me liggen. Ik zat nu lekker tegen de zandmuur aan, wat lekker verkoelend was. Ik had mijn ogen dicht en zong mee.
    De tijd ging voorbij en ik zat hier nog steeds. Ik begon nu wel honger en dorst te krijgen en maar niet te verzwijgen dat ik naar het toilet moest! Ik begon dingen op elkaar te stapelen. Toen ik dacht dat er genoeg dingen op elkaar gestapelt waren, klom ik erop. Het was wel heel wiebelig, ik twijfelde nog even maar ging toch verder. Ik kwam net niet bij de rand. Ik strekte mezelf nog wat uit, wat niet zo slim was. Alles viel nu om, inclusief mij.
    "Auw." Kwam er uit mijn mond. Ik bleef nog even liggen.
    "Lola gaat alles wel?" kwam er van boven me, ik zag Nina staan.


    look out for the apple! He's watching you...

    Vanessa

    Ethan was zo ontzettend schattig. Hoe hij haastig naar achteren struikelde terwijl ik dichterbij kwam. De verschrikte blik in zijn ogen, de manier waarop hij mijn hand volgde. Afleiding, zodat ik zijn lippen in elk geval voor een seconde zou kunnen voelen. Ik wist niet of hij er wel of niet op in zou gaan, maar ik vond het heerlijk om in ieder geval zijn grenzen zoveel mogelijk op te zoeken. Ik zou ze langzaam verschuiven en verleggen totdat hij me toe zou laten. Om deze reden was ik gek op jongens als Ethan. De verassing was dan ook groot toen hij me mijn gang liet gaan. "Lola," mompelde hij ergens. "Die wacht wel, misschien krijgt dat mormel van haar eerst eindelijk een naam," kreunde ik terug. Ik drukte mezelf dichter tegen hem aan, waarbij ik erop lette dat mijn borsten vol tegen hem aan drukten. Nog een verassing, een welkome moet ik zeggen, hij sloeg zijn armen om me heen en streelde mijn rug. Ik reageerde door hem nog harder te zoenen.

    Iemand kuchte achter me. "Wat doen we hier?" Ik gromde van ergenis. Wie waagde het om ons te storen?! "Wacht even schatje," fluisterde ik tegen Ethans lippen. Ik draaide me om, om Ashley in de deuropening te zien staan. Haar haar was zwart met blauw vandaag, net geverfd. "We kijken naar studio sport." snauwde ik haar toe. Ik had moeten weten dat Ashley degene zou zijn die ons onderonsje zou verpesten.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 22:44 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (okee wtf)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Niet goed, zo?)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Nina

    Als ik een vreselijk geluid wat een krijs om hulp lijkt leg ik mijn kwast neer. Wel op een goede plek want als de kwast vies zou worden zou ik straks geen kunstwerken meer kunnen produceren. Ik liep naar de plek toe waar het vandaan kwam. Ik zag al gauw dat het zwembad was en had de connectie tussen het zwembad en lola al gemaakt. Ik liep naar de zijkant van het zwembad en keek om mij heen. Ik zag een ladder en liet hem in het zwembad glijden. 'Heei lo, kom eruit' zeg ik en wenk ook haar hond Zoey. zoey kon goed traplopen en was binnen een paar tellen bij mij. Zoey was altijd al dol op mij geweest en begon al aan mijn hand te likken. Ik steek mijn hand uit naar Lola die ook al bijna boven was. 'Verstoppertje aan het spelen?'vraag ik weer sarcastisch


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lola

    "Ja dat leek me wel leuk. Zoey he? Dat is best een leuke naam." zei ik en glimlachte mijn tanden bloot.
    "Yup, zo noem ik haar al een tijdje." zei ze met een grijns en Nina speelde even met 'Zoey'.
    "Nou, dan doop ik haar officieel om tot Zoey." Ik lachte.
    "Maar hoe ben je daar nou in terecht gekomen dan?" vroeg ze aan mij met haar blik op Zoey. Ik legde haar het verhaal uit en uiteindelijk dat Vanessa de trap weggehaald had.
    "Bitch." Kwam er uit Nina's mond. Ik begon nu wel van de ene voet op de andere te springen omdat ik echt nodig moest.
    "Ja, zo is ze gewoon, maar ik moet nu heel nodig naar de wc, dusseh..." nadat ik dat gezegd had rende ik naar de wc toe. Opgelucht kwam ik de wc weer uit en liep de gang uit. Ondertussen ving ik een, laten we zeggen, woordenwisseling tussen Vanessa en Ashley op. Ik keek even om het hoekje en zag daar Vanessa, Ashley en Ethan staan. Ethan zag er nogal ongemakkelijk uit, dus besloot ik hem uit zijn lijden te verlossen.
    "Ethan? Er moeten nog wat boodschappen gedaan worden. Wil jij dat misschien doen?" zei ik, het was ook nog eens de waarheid. Er moesten echt nog boodschappen gedaan worden en nodig ook.
    "Tuurlijk." zei hij opgelucht en hij volgde mij naar de keuken. Ik gaf hem het lijstje en de boodschappentas.
    "Nog bedankt he?" zei hij met een glimlach.
    "Geen dank." en ik glimlachde mijn tanden bloot naar hem. "En nou hop, op naar de supermarkt." en ik wuifde met mijn handen naar hem als teken dat hij moest gaan. Ethan glimlachde nog even naar me en ging toen weg. Nadat hij weg was ging ik Nina en Zoey zoeken. Ik keek bij de muur waar Nina bezig was met met schilderen en vond hun daar ook. Ik ging met een opgeluchte zucht op de grond zitten.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 0:59 ]


    look out for the apple! He's watching you...

    Ethan

    Ik was verlost. Lola had me gered uit die benarde situatie. Ik had Vanessa haar gang laten, maar ik wist nu niet of dat wel slim was geweest!
    Ik liep de koele supermarkt in en begon de boodschappen te zoeken die op het lijstje stonden. Lola had gezegd dat het niet zo lang ging duren, maar zo naar dit lijstje kijkend, ging dat het wel. Onhandig pakte ik een zakje chocolade hagelslag en gooide het nonchalant in het karretje. Ik ging de hoek om en botste tegen een vrouw aan die het te druk had met haar kindje. 'sorry, ik had u niet gezien!' Ze knikte vriendelijk en liep door.
    Na, wat wel een uur leek, had ik eindelijk alle spullen en had ik bij de kassa afgerekend.
    Toen ik weer thuis kwam pakte ik de twee zakken uit de auto en liep naar de keuken.


    You shall not pass!

    Vanessa

    "kijk nou wat je doet" snauwde ik ashley, of ash zoals iedereen haar meeatal noemde. "nu moet ik wachten totdat de boodschappen gedaan zijn! We waren net zo lekker bezig!" Ash, onverschillig als altijd, haalde nonchaland haar schouders op. "heb je vandaag uberhaupt al wat gedaan?" Vroeg ze. "ik heb nina gered met mijn enorme talenten en een deel van de buitenmuur geschildert." Vertelde ik trots, "en lolas werk bewondert"


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!