• We can't forget about the past,
    But we can learn from it.


    Het is precies 20 jaar nadat Voldemort is verslagen.
    De wereld is weer een blije en mooie plek geworden, zonder angst en zonder de duisternis.
    Het leven voor vele mensen gaat gewoon zoals het altijd had moeten zijn.


    Maar dat zegt nog niet dat alle mysteries uit de wereld verdwenen zijn, zeker niet de geheimen van Hogwarts.
    Het kasteel brengt nog het nodige avontuur mee voor de studenten, van emotionele avonturen tot het vechten met een draak, het komt allemaal wel eens voor.




    En daarom dit topic!

    Ik ben zelf een heel grote Potterhead en vond het wel weer eens tijd voor een nieuw Harry Potter topic :) Mijn vorige topic liep al snel dood en ik hoop dat dat deze keer niet gebeurd en dat we er een mooi en inspirerend verhaal van kunnen maken. (Ervaring is niet nodig, het gaat hier om het plezier natuurlijk :) )

    Gryffindor:

    Alice Jane Eatside - jaar 6 - Keeper (CrazyGirlxx)

    Melody Jane McCarter - jaar 6 - Chaser (Piaffe)

    Katy Bella Jones - jaar 6 - Beater (FennaFriend)

    Rose Weasley - jaar 2 - Seeker - (AnnaxElsa)

    Domenique 'Demi' Weasley - jaar 4 (Feaser)

    Roxanne Weasley - jaar 3 (Obliviate7)

    Fred Weasley - jaar 6 - beater - klassenoudste (SuperTOMMO)

    Ravenclaw:

    Victoire 'Vic' Weasley - jaar 6 - seeker (JustLovegood)

    Scarlett 'Scar' Smamd - jaar 5 (Wankotje)

    Carrie Delany - jaar 3 - Chaser (Elwood)

    Huffelpuf:

    Jack Lysander Wayland - jaar 6 (Feaser)

    Slytherin:

    Rose Black - 16 - Klassenoudste (Patholoog)

    Finnick 'Finn' Jared Tommo - jaar 7 - Keeper (Hodor)

    Matthew 'Matt' Kilian Tommo - jaar 7 - Seeker (Hodor)

    Jimmy 'Jim' Black - jaar 7 - Chaser (Patholoog)

    Sarah-Jane Black - jaar 7 - Beater (captain) (Patholoog)


    Docenten:

    Anna Sharp - 36 - Potions - Head of Slytherin (Patholoog)



    Reserveringen van;

    AnnaxElsa

    Invullijstje * voor leerlingen ~ voor docenten
    *******
    Naam+ Bijnaam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Zwerkbalteam (Ja (en welke functie dan?) of Nee) :
    Klassenoudste(ja of nee):
    Extra (Bijv. hoe je toverstok/patronus eruit ziet, of iets extra's over je familie):

    ~~~~~~~
    Naam+Bijnaam:
    Leeftijd:
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Afdelingshoofd (ja (en van welke afdeling dan?) of nee):
    Extra:



    Zwerkbalteams:

    Slytherin:

    Chaser: Jimmy 'Jim' Black
    Keeper: Finnick 'Finn' Jared Tommo
    Beater: Sarah-Jane Black
    Seeker: Matthew 'Matt' Kilian Tommo

    Ravenclaw:

    Chaser: Scalett 'Scar' Smamd, Carrie Delany
    Keeper:
    Beater:
    Seeker: Victoire 'Vic' Weasley


    Huffelpuf:

    Chaser:
    Keeper:
    Beater:
    Seeker:


    Gryffindor:

    Chaser: Melody Jane McCarter - Louise'Lou' Pippa Blackwood - Fred Weasley
    Keeper: Alice Jane Eatside
    Beater: Katy Bella Jones - Roxanne Weasley
    Seeker: Rose Weasley


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Graag leerlingen verdelen, niet iedereen in dezelfde afdeling of dezelfde leeftijd, ook jongens en meisjes verdelen a.u.b.
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    http://www.quizlet.nl/stories/132715/the-end-is-a-beginning-as-well-harry-potter-rpg-story/ (De story)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 21:39 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    [>De andere is ook aangepast.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    mag ik victiore


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Jahoor :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Naam+ Bijnaam:

    Victoire (Vic) Weasely

    Leeftijd:

    16 jaartjes jong verjaard op 2 mei.

    Jaar:

    6de jaar.

    Afdeling:

    Ravenclaw.

    Innerlijk:

    Victoire is een best vrolijk maar toch gesloten persoon. In de buurt van mensen doet ze altijd heel sociaal en zelf zeker maar eigenlijk heeft ze een best laag zelf beeld en voelt ze zich nogal minder. Victoire is aardig aardigg tegen iedereen en geeft ook iedereen een kans maakt niet uit wie je bent. Maar als je die kans verpest moet je toch maar uit je doppen kijken. Victoire is heel beschermend als het gaat over haar familie en vrienden dus daar kun je best niet mee sollen

    Uiterlijk:

    Victoire heeft lange blonde haren en groen grijzige ogen. Ze is 1meter 70 en is best teger gebouwd.



    Beste vakken:

    Eigenlijk is ze goed in bijna alle vakken. maar haar favoriete vakken zijn toch wel Potion, Defence Against the Dark Arts and Care of Magical Creatures

    Slechtste vakken:

    Het enige vak waar ze eigenlijk niets van snapt is divination.

    Zwerkbalteam :

    seeker.

    Klassenoudste:

    nee

    Extra :



    Meidoorn hout best flexibel 22,6 lang met een kern van eenhoorn haar.

    Victoire heeft een relatie finnick 'Finn' Jared Tommo.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 21:14 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins


    Naam+ Bijnaam: Melody Jane McCarter. Melody vindt haar naam te lief en zegt dus tegen de meeste mensen dat ze haar Mel moeten noemen. Iedereen noemt haar dus ook zo. Naja. Iedereen. Niet iedereen, de mensen die ze niet mag noemen haar McCarter.
    Leeftijd: Melody is nu 16 1/2 jaar oud. Ze verjaart op 17 April.
    Jaar: Melody zit nu in haar 6e jaar.
    Afdeling: Melody zit in Gryffindor en dit is dan ook duidelijk te merken.
    Innerlijk: Melody is een druk en vrolijk iemand. Ze durft erg veel en is redelijk brutaal. Ergens geen zin in? Dan doet ze het ook gewoon niet. Mag ze je niet? Pech voor jou. Melody houdt erg veel van lachen en Quidditch. Van jongs af aan heeft ze al op een bezem gezeten. Melody verbergt haar verdriet onder een vrolijke lach. Het is zo dat als ze iets wil ze er voor zorgt dat ze het krijgt. Ze houdt ook erg van grappen uit halen en is dus goede vrienden met, de door velen gehate klopgeest, Foppe. Ze komt vaak bij Weasley Whizard Wheezes en haalt hier ook spullen vandaan als ze een grap uit wil halen. Melody geeft heel veel om haar vrienden en vriendinnen. Deze zijn haar alles om het zo maar even te zeggen.
    Uiterlijk: Melody heeft lange roodbruine haren. Deze vallen met een lichte slag naar beneden en staan mooi bij haar, niet al te bleke, huid. Van oorsprong zijn haar haren bruin, de kleur bruin die van boven uitgroeit. Melody verft dit echter al sinds haar 10e. Haar ogen zijn licht amandelvormig en hebben een helder turqoise kleur. Melody is niet erg lang; 170 cm. Ze is slank gebouwd en heeft middelmatige rondingen.
    Beste vakken: Melody's beste vakken zijn DADA en Potions, dit vindt ze ook de de leukste vakken. Wat niet betekend dat ze de leraren aardig vind.
    Slechtste vakken: History of Magic en Herbology. Ze vindt het ook geen leuke vakken.
    Zwerkbalteam: Chaser. Dit doet ze al sinds het tweede schooljaar. Ze heeft zelf sinds haar 4e jaar een erg mooie bezem.
    Klassenoudste: Nee. Dit wil ze ook niet, te serieus.
    Extra : -


    take me back to the basics and the simple life

    Reservering Lorcman Scamander!


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Sorry! Ik schrijf me uit.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Reservering is goed! Jammer dat je je uitschrijft maar maak niet uit :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=159676 Het speeltopic is geopend!


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    mischien moet je alle aangemaakten en gereserveerde rollen er al bij zetten dat is iets overzichtiger :)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Dat was ik net aan het doen alleen toen liep alles vast en was het opeens weg... :/


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Das stom


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Droog xD


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Oké, een aantal opmerkingen. Ik wil absoluut niet dat jullie dat als een aanval zien. Just.. Relax, oké. Ik probeer alleen maar te helpen.
    -Misschien is het handiger als in de beginpost staat: Naam - Jaar waarin ze zitten - evt. klassenoudste - evt. vak wat ze geven - evt. afdelingshoofd.
    -Ten tweede, ik vind het persoonlijk onduidelijk als alles roze/blauw is bij de namen. Over het algemeen weet men wel wat een jongen is en wat een meisje is.
    -Ten derde. Ik zag hierboven ergens iemand die de personage 16 jaar had, in jaar 6 en verjaart in mei. Dit kan niet. Ze zijn 11 als ze naar Hogwarts gaan. Tot oktober/november ligt de grens voor 16 jaar/6e jaar.
    -Oh ja, en diegene die zich heeft uitgeschreven is onaardig. :Y)

    Maar, whatever. Alleen maar tips.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 19:15 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Oké, een aantal opmerkingen. Ik wil absoluut niet dat jullie dat als een aanval zien. Just.. Relax, oké. Ik probeer alleen maar te helpen.
    -Misschien is het handiger als in de beginpost staat: Naam - Jaar waarin ze zitten - evt. klassenoudste - evt. vak wat ze geven - evt. afdelingshoofd.
    -Ten tweede, ik vind het persoonlijk onduidelijk als alles roze/blauw is bij de namen. Over het algemeen weet men wel wat een jongen is en wat een meisje is.
    -Ten derde. Ik zag hierboven ergens iemand die de personage 16 jaar had, in jaar 6 en verjaart in mei. Dit kan niet. Ze zijn 11 als ze naar Hogwarts gaan. Tot oktober/november ligt de grens voor 16 jaar/6e jaar.
    -Oh ja, en diegene die zich heeft uitgeschreven is onaardig. :Y)

    Maar, whatever. Alleen maar tips.


    Ik begrijp niet echt wat je bedoelt met dat van dat verjaren in welk jaar moet ik haar dan zetten?
    Maar voor de rest ben ik het met je eens :)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins