• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 14:48 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Elrond schreef:
    (...)
    Dat komt omdat ik ruim een jaar geleden ben begonnen, man :'D Oh my god, mijn Thranduil was echt mental. :')


    Ohke, das waar, maar ik weet nog wel welke personages in mijn verhaal rondhobbelen terwijl ik al twee jaar geleden begonnen ben :') Ah, wel, ik moet bekennen dat ik op een gegeven moment Thurinor compleet vergeten was, waardoor hij niet meer voorkwam, terwijl hij er nog eigenlijk wel had moeten zijn, haha.


    Stenenlikker

    Ik hou ervan om soms deze dingen te bekijken... (Someecards.)
    En opeens viel dit me op x.O''



    It count for all of us :P...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Elrohir schreef:
    (...)

    Ohke, das waar, maar ik weet nog wel welke personages in mijn verhaal rondhobbelen terwijl ik al twee jaar geleden begonnen ben :') Ah, wel, ik moet bekennen dat ik op een gegeven moment Thurinor compleet vergeten was, waardoor hij niet meer voorkwam, terwijl hij er nog eigenlijk wel had moeten zijn, haha.

    Ja, maar in mijn verhaal zat echt iedereen die ik kon bedenken. :'D Ehh.. Ik weet nog wel dat Lindir een hekel aan hem had. C:

    Edit: OOOOH, ik weet het weer. Ik had hem alleen genoemd, maar hij zat er niet echt in zeg maar. Thranduil zou een schilderij naar hem sturen. :')

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 20:21 ]


    Caution first, always.

    Ik had verwacht dat er heel veel Kili fanfics zouden komen :/


    Spoiler alert: you will save yourself

    Elrond schreef:
    (...)
    Ja, maar in mijn verhaal zat echt iedereen die ik kon bedenken. :'D Ehh.. Ik weet nog wel dat Lindir een hekel aan hem had. C:

    Edit: OOOOH, ik weet het weer. Ik had hem alleen genoemd, maar hij zat er niet echt in zeg maar. Thranduil zou een schilderij naar hem sturen. :')


    Ah, hahaha. Serieus, je moet echt verder gaan. Bij bijna elk hoofdstukje zat ik uiteindelijk wel met een grote grins op mijn gezicht en soms zelfs de slappe lach. Het was gewoon te genius! Kili en Smaug de kat :Y)


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Ah, hahaha. Serieus, je moet echt verder gaan. Bij bijna elk hoofdstukje zat ik uiteindelijk wel met een grote grins op mijn gezicht en soms zelfs de slappe lach. Het was gewoon te genius! Kili en Smaug de kat :Y)

    Als school weer wat rustiger is ga ik zeker verder. Ik was laatst al aan een nieuw hoofdstuk begonnen, maar meh. Legolas had Thranduil's koekjes opgegeten. (cat)


    Caution first, always.

    Elrond schreef:
    (...)
    Als school weer wat rustiger is ga ik zeker verder. Ik was laatst al aan een nieuw hoofdstuk begonnen, maar meh. Legolas had Thranduil's koekjes opgegeten. (cat)


    Yippie!
    Omg, hahahaha.


    Stenenlikker

    C0urage --> Ravenhill


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    BluesSister schreef:
    (...)

    ik wilde Haldir, maar die had jij al gehad.. Nou ja, als ik echt depressief word noem ik mezelf wel Bolg ;)


    Die wilde ik ook eerst, maar ik ga toch voor een andere. Anyway, je kunt het altijd met de "i" doen (: Of een andere truc, waarvan ik nog niet eens weet of het gaat lukken, maar ik kan het altijd proberen (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 21:22 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    xsaraaaaaah veranderd in Shades.


    I LOVE KILI

    BluesSister schreef:
    (...)

    ik wilde Haldir, maar die had jij al gehad.. Nou ja, als ik echt depressief word noem ik mezelf wel Bolg ;)

    Sorrrehh. Haldir is zo amazing. C:


    Caution first, always.

    Leora schreef:
    Ik hou ervan om soms deze dingen te bekijken... (Someecards.)
    En opeens viel dit me op x.O''



    It count for all of us :P...



    God, dat plaatje beschrijft me zo goed!
    Mijn vrienden bekijken me echt raar omdat ik op een dwerg aan het crushen ben :9~


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    BlancheNeige schreef:
    (...)


    God, dat plaatje beschrijft me zo goed!
    Mijn vrienden bekijken me echt raar omdat ik op een dwerg aan het crushen ben :9~


    Dat is zooo herkenbaar hahaha. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    BlancheNeige schreef:
    (...)


    God, dat plaatje beschrijft me zo goed!
    Mijn vrienden bekijken me echt raar omdat ik op een dwerg aan het crushen ben :9~

    Jaa -die van mij is ook, ze zitten echt van. "Owkeej dan..."


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about


    Dit beschrijft heel goed de reactie van mijn vrienden als ik ze een plaatje van Thorin laat zien ^^ Die kijken me echt zo aan met een waarom-val-je-op-oudere-mannen face