• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 14:48 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Taundriel schreef:
    Ik had een foutje gemaakt en nu zit ik dus tot 31 januari vast aan deze :(


    Welke wilde je wel?
    En oh goodness, ik hoop dat het niet die is waarmee ik in gedachten zat, want dan ga ik echt wel in een dilemma terechtkomen... ik wil geen usernames van mensen afpakken.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 17:13 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Brewijn? Haha.


    Hmmm, misschien, haha.
    Maar ik heb ook al Bresther voor Brooks en Esther, haha. Dan lijkt het een beetje op elkaar...
    Of ik doe toch iets met Ewijn en zijn voornaam, die Rogier is. Alleen wordt hij in mijn verhaal voornamelijk bij zijn achternaam genoemd.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 17:18 ]


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Ik ga maar eens op mijn profiel en lijstje van mijn ships maken ^^
    Iemand nog ideeën voor een shipnaam voor mijn personages Ewijn en Brooks? Ik ben echt slecht in dat soort dingen bedenken, Haha.


    Ewooks xd.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Latier schreef:
    (...)

    Welke wilde je wel?
    En oh goodness, ik hoop dat het niet die is waarmee ik in gedachten zat, want dan ga ik echt wel in een dilemma terechtkomen... ik wil geen usernames van mensen afpakken.


    Als jullie toevallig Tauriel willen, moeten jullie wel weten dat die al bezet is en het dus een hoofdletter i word, en dat raad ik niet aan. :') Dat is echt zó verschrikkelijk irritant.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    (...)

    Als jullie toevallig Tauriel willen, moeten jullie wel weten dat die al bezet is en het dus een hoofdletter i word, en dat raad ik niet aan. :') Dat is echt zó verschrikkelijk irritant.


    haha, nou.. die wilde ik in elk geval niet..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Took schreef:
    (...)

    Als jullie toevallig Tauriel willen, moeten jullie wel weten dat die al bezet is en het dus een hoofdletter i word, en dat raad ik niet aan. :') Dat is echt zó verschrikkelijk irritant.


    Op de computer maakt het niet heel erg uit, maar op mijn mobiel ziet het er echt apart uit, haha.


    Stenenlikker

    Zijn er sowieso nog wel Hobbit usernames over? :'D


    Caution first, always.

    Stapper schreef:
    (...)

    Ewooks xd.


    Haha, waarom klinken sommige shipnamen zo vreemd? Sowieso zit ik me af te vragen of Ewijn en Brooks een beetje goede shipnaam opleverd. Hmm.


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Op de computer maakt het niet heel erg uit, maar op mijn mobiel ziet het er echt apart uit, haha.


    Gelukkig zit ik nooit op m'n mobiel op internet. Ik kan daar zelfs niet naar het forum gaan omdat de button er niet meer opstaan (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Elrond schreef:
    Zijn er sowieso nog wel Hobbit usernames over? :'D


    Als je heeeeeel goed zoekt :')


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Als je heeeeeel goed zoekt :')

    Bolg is nog over. 8D


    Caution first, always.

    Ik wil mijn naam veranderen naar Ori... (voor zover ik kon zien was deze nog we vrij) Maar ik ben zo gewent en gehecht aan Javier dat ik even in een dilemma zit, ach ja kan hem na een maand toch weer terug veranderden :D


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elrond schreef:
    (...)
    Bolg is nog over. 8D


    En Galion, een van de Mirkwood elves.


    Stenenlikker

    Ik weet nog een username maar die hou ik geheim tot ik m kan veranderen:Y)

    Ik had al een keer dat ik m al zei en iemand anders die dan al nam voordat ik m kon aanpassen (N)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    Ik weet nog een username maar die hou ik geheim tot ik m kan veranderen:Y)

    Ik had al een keer dat ik m al zei en iemand anders die dan al nam voordat ik m kon aanpassen (N)


    Ken dat gevoel, maar het was gewoon om te weten, aangezien ik mijn username de dag na overmorgen zou veranderen, en ik niet dezelfde als jou wil (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried