• The Learning Channel (TLC) Heeft weer een hoogstaand intellectueel programma geproduceerd, een waar juweeltje van kennis, een parel der wijsheid etc etc.

    filmpje

    In one of the most stomach-turning episodes of TLC's My Strange Addiction yet, the show features a mom-to-be named Keyshia who is addicted to smelling and chewing on dirty diapers.
    The 22-year-old New Yorker keeps urine-soaked diapers in her drawers and even in her purse. "It has to have pee in it. The heavier ones that have more pee smell better," she reveals.
    "I love it, it just tastes amazing. I have one when I'm cooking in the kitchen," she shares proudly.

    Bonuspunten voor deze discussie, die weliswaar niet op TLC was maar toch enigzins gerelateerd is aan dit onderwerp:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 23:50 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik kan de video niet kijken atm, maar damn wat hebben we rare mensen op deze wereld. Sowieso, al die mensen in het programma sporen volgens mij niet helemaal.

    Eh, what the fuck.
    Yeah, very nom..

    not.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    What... Ik vraag me altijd af hoe die mensen erbij komen om zulke dingen te beginnen...


    Your make-up is terrible

    Nog steeds niet enger dan die vrouw die het as van haar man at ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Nog steeds niet enger dan die vrouw die het as van haar man at ='D


    Wacht maar tot de vrouw langskomt die de as van haar dode man in de natte luiers van haar dode baby strooit zodat ze samen kunnen zijn, alvorens aan de luier te sabbelen omdat ze zich close met hen wil voelen!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik weet niet of ik dit nou enorm komisch moet vinden, of toch een klein beetje creepy.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 0:18 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Troubletime schreef:
    Ik weet niet of ik dit nou enorm ironisch moet vinden, of toch een klein beetje creepy.


    Ironisch?


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Ironisch?


    Ho, sorry, verkeerde woordkeuze. Ik bedoelde komisch :Y).


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Bahbah. Ik ga het filmpje geeneens kijken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    We lijken meer op apen dan ik dacht. (cat)
    Die steken ook altijd alles in hun mond....
    Maar goed, ondanks dat programma echt zo vreemd en vies is, kijk ik het altijd op youtube.
    Zo ben ik eens bij een aflevering gekomen waarin de vrouw de assen at van haar overleden man.
    Ze zei dat ze moest stoppen omdat ze anders bang was dat er niets meer overbleef, lol.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OMFGG dat js vrij goor. Die vrouw die banden at was ook al niet bepaald goed in haar hoofd.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dit is wel weer een beetje bijzonder, ruiken is tot daar aan toe maar er ook op kauwen is echt ziek...


    ©1998

    Pamperchu! Mensen lachen zich echt kapot om die kerel. Zeker op 4chan :'D Anyway, I know this shit and it's weird shit. That's for sure :Y)

    Alsjeblieft Alwin, speciaal voor jou (cat)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 9:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omnom-no.


    Tijd voor koffie.

    ... nope, ik weet niet of ik nou moet lachen of moet overgeven. (cat)