• BAM


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik voel me best heel rot over mijn cijfer voor Engels en begrijp echt niet hoe dat überhaupt mogelijk is.


    Reality's overrated.

    Zal ik een Expeditie Robinson RPG openen?


    Reality's overrated.

    Ivey schreef:
    Zal ik een Expeditie Robinson RPG openen?


    Volgens mij was er ooit zo één.


    16 - 09 - '17

    Determinate schreef:
    (...)

    Volgens mij was er ooit zo één.


    Natuurlijk, meerderen zelfs. Maar ik ga er ook niet bijzettendat het mijn. Idee was of zo. Idk. Zal Iik?


    Reality's overrated.

    Ivey schreef:
    (...)

    Natuurlijk, meerderen zelfs. Maar ik ga er ook niet bijzettendat het mijn. Idee was of zo. Idk. Zal Iik?


    Oh, ik heb er maar één opgemerkt. Nou, ik zou zeggen ga je gang. Volgens mij trekt die rpg wel mensen aan. Ik volg de serie niet echt, maar heb het wel al meerdere keren gezien. Het zou leuk zijn om mee te doen, al doe ik al mee aan zoveel rpg's, haha.


    16 - 09 - '17

    @ Mir, jaaa!
    @ Aline, oh.. ohmygod.


    Danmarks Dynamite.

    Determinate schreef:
    (...)

    Oh, ik heb er maar één opgemerkt. Nou, ik zou zeggen ga je gang. Volgens mij trekt die rpg wel mensen aan. Ik volg de serie niet echt, maar heb het wel al meerdere keren gezien. Het zou leuk zijn om mee te doen, al doe ik al mee aan zoveel rpg's, haha.

    Ik oom niet echt om eerlijk te zijn, maar dat komt omdat dat programma zogenaamd te laat voor me is. Maar het lijkt me gewoon leuk voor een RPG.


    Reality's overrated.

    Ik heb echt het idee dat ik mensen enorm aan het teleurstellen ben.


    Reality's overrated.

    Het is erg leuk :3 Als je het graag wil, moet je het vooral doen (:

    Ivey schreef:
    Ik heb echt het idee dat ik mensen enorm aan het teleurstellen ben.


    Nahw. Why, Noek?

    Bradleys schreef:
    (...)

    Nahw. Why, Noek?


    Door vanalles.
    Nu zie ik bijvoorbeeld dat ik juist abo aftrek krijg als ik hoofdstukken ga activeren, dat doet me merr als zou moeten, maar toch.


    Reality's overrated.

    Weetje wat kut is? Dat bijna al je vriendinnen een zeven of hoger hebben voor een proefwerk en dat jij dan een 2,9 hebt. *zucht*


    That is a perfect copy of reality.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Bradleys schreef:
    Het is erg leuk :3 Als je het graag wil, moet je het vooral doen (:


    Okay. Dan ga ik als ik de tijd heb morgen de boel uitwerken.


    Reality's overrated.

    Ivey schreef:
    (...)

    Door vanalles.
    Nu zie ik bijvoorbeeld dat ik juist abo aftrek krijg als ik hoofdstukken ga activeren, dat doet me merr als zou moeten, maar toch.


    Awh, das kutjes. Ik vind het ook altijd jammer als ik abo's verlies, maarja..


    16 - 09 - '17