• Oke, heb gisteren gezoend met een jongen die ik leuk vond, recht voor een meisje die hem ook leuk vond. Ik wist dat niet, en die moest heel de avond huilen. Uiteindelijk heeft hij met haar gepraat. Maar toen kreeg ik van een vriendin te horen dat het niet mijn schuld enzo was dat hij mij leuk vond. Maar vandaag deed hij allemaal keidroog op msn en zo, en hij krabbelt allemaal met zo'n meisje waar hij eerder mee had gezoend en zo.. dus ik weet niet of het waar is. En ik weet niet wat ik moet doen nu.. Wat moet ik doen?


    live the life you love

    Jij gebruikt het woord allemaal helemaal verkeerd, waardoor ik je verhaal maar half volg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ten eerste, jij kon er niet aan doen dat ze heel de nacht moest huilen want je wist het niet, maar misschien toch eens met haar gaan praten en zeggen dat het je spijt en dat je het echt niet wist ? Ze zal je wel vergeven
    & ten tweede, ook met de jongen gaan praten en vragen waarom hij zo droog is en/of hij je ook leuk vond, anders had hij je helemaal niet moeten zoenen. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Praat met hem?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zoltan schreef:
    Praat met hem?


    Kill them with kindness.

    Words schreef:
    Ten eerste, jij kon er niet aan doen dat ze heel de nacht moest huilen want je wist het niet, maar misschien toch eens met haar gaan praten en zeggen dat het je spijt en dat je het echt niet wist ? Ze zal je wel vergeven
    & ten tweede, ook met de jongen gaan praten en vragen waarom hij zo droog is en/of hij je ook leuk vond, anders had hij je helemaal niet moeten zoenen. :3


    helemaal mee eens met dit ;P en als die jongen droog blijft doen: laat hem dan gewoon gaan want een relatie met een gast die zo doet wordt sws niks


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Words schreef:
    Ten eerste, jij kon er niet aan doen dat ze heel de nacht moest huilen want je wist het niet, maar misschien toch eens met haar gaan praten en zeggen dat het je spijt en dat je het echt niet wist ? Ze zal je wel vergeven
    & ten tweede, ook met de jongen gaan praten en vragen waarom hij zo droog is en/of hij je ook leuk vond, anders had hij je helemaal niet moeten zoenen. :3

    Ja, maar dat is zo lastig... Want ik wil niet verpesten wat we nu hebben.
    Ja maar ik kende haar dus helemaal niet, ja ik kende d'r van naam/gezicht maar verder neit.


    live the life you love

    Player?


    ars moriendi