• Naar wikipedia gaan, en op de "random article" knop klikken (:
    voor mij werkt het iig, als ik maar vaak genoeg doorklik, haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Zo raar. Ik krijg inspiratie van te douchen (nerd)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik krijg inspiratie van mijn dromen. Alleen die stellen nooit zo heel veel voor, dus das dan weer jammer. (cat)

    Ik krijg inspiratie door mijn dromen en door muziek


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik krijg inspiratie door te fantaseren over onmogelijke dingen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik krijg - ja, ik weet dat het echt über vaag is - ideeën van mijn whiteboard :x


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik krijg gewoon spontane inspiratie (nerd)

    Disobedience schreef:
    Ik krijg gewoon spontane inspiratie (nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik van mijn dromen, of when ik mijn mape-up doe. Of gewoon aan het dagdromen ben!

    Sacrifices schreef:
    Ik krijg inspiratie van mijn dromen. Alleen die stellen nooit zo heel veel voor, dus das dan weer jammer. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oewh, dat ga ik eens testen
    Wist niet eens dat het zo'n knop had


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dices schreef:
    Ik krijg inspiratie door te fantaseren over onmogelijke dingen.


    Freaky just got fabulous.

    Ik krijg inspiratie van alles om me heen. Van mijn dromen tot mijn favoriete muziek, van mijn tekeningen en kunst tot mijn favoriete games. Van simpele uitspraken in het dagelijks leven tot de fantasieën die in mijn hoofd ontstaan. Observatie is creatie.


    Observatie is Creatie

    >Eerste keer dat ik er op klik.
    >Che.R.Ry

    Wikipedia luistert me af.