• Momenteel ben ik op zoek naar een paar speciale stories, waarvan ik me afvraag of er fanfictions van zijn gemaakt hier op Quizlet.
    Ik kom nu even niet op een paar, eigenlijk maar eentje, maar ik open dit topic anyway. Als ik ze weer weet, zal ik het bijvullen.

    De stories die ik zoek:
    -Sherlock:
    *Sherlock/Moriaty
    (*Sherlock/John)
    -Torchwood:
    *anything
    -Doctor Who:
    *River Song + the Doctor
    *Donna Noble + the Doctor
    -Harry Potter:
    *any good slash.


    En voor de rest, verras me.
    #Niet te ver en actief
    #Het moet afgeschreven worden.
    #ABN


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tsja, ik ga je daar niet bij kunnen helpen, sorry! Maar succes met je zoektocht. :Y)
    Hoe ver ben jij eigenlijk met je slash story geval die je zou maken? :p

    Goodluck! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square heeft zover ik kan zien bijna al zulke verhalen. Voor de rest zou ik het echt niet weten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gibbs schreef:
    Tsja, ik ga je daar niet bij kunnen helpen, sorry! Maar succes met je zoektocht. :Y)
    Hoe ver ben jij eigenlijk met je slash story geval die je zou maken? :p

    Goodluck! ^^


    Nieuwe pf?
    Jaa, daar ben ik mee bezig, maar ervaring leert dat ik die best pas online kan zetten als ik hem af heb. Dus ik schrijf hem eerst en dan zet ik hem online.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn Schrijvers ID lijkt op jouw lijstje. :Y)
    Tot op zekere hoogte, tenminste. Ik heb wat Johnlock en Doctor Who/Torchwood one-shots (hier en hier) en een heeeeele hoop HP slash, maar dat zijn wel vooral afgeronde verhalen, vrees ik. Het enige verhaal dat nog niet heel ver is, is Tangled String; Perciver met op dit moment dertien hoofdstukken. Oh, en Write me maybe, een verhaal dat ik met een hele groep anderen schrijf.
    Maar mocht je toch geïnteresseerd zijn in de rest: in mijn Schrijvers ID staat nog veel meer Perciver (een lang en afgerond verhaal, een lang en lopend verhaal, heel veel korte en afgeronde verhalen en one-shots), wat Albus Severus/Scorpius en een Wolfstar verhaal met een vreselijke titel, maar lang niet zo vreselijke inhoud. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nieuwe pf?
    Jaa, daar ben ik mee bezig, maar ervaring leert dat ik die best pas online kan zetten als ik hem af heb. Dus ik schrijf hem eerst en dan zet ik hem online.


    Jup nieuw profielfoto, en ik wil ook een nieuw profiel en username. Maar de username gaat helaas niet door en het profiel moet ik nog ff kijken hoe ik dat doen wil. :3

    Aaah, but I can't wait! :c Meh, ik ben wel stik benieuwd nu hoor, naar hoe je verhaal zijn gaat! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wil je een HP-verhaal met Harry in de hoofdrol of dat niet per se? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Wil je een HP-verhaal met Harry in de hoofdrol of dat niet per se? (:


    Als het een slash is, is dat altijd wel een pluspunt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hmm, dan heb ik geen pluspunt, maar you never know. ;D
    Het is een kortverhaal.



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Omdat er dan toch; verras me stond...]

    Schaduwen
    gebasseerd op "Het Bloedbad van Katyn" in de USSR april en mei 1940


    Een verhaal over de illusie van gelijkheid, veiligheid en succes.
    Een verhaal over twee werelden die nauwgezet in elkaar overvloeien, maar tevens zo sterk verschillen.
    Een verhaal over vertrouwen in een vertrouwenloze wereld.
    Een verhaal over de afgrijselijke kracht van leugens.
    Een verhaal van schaduwen.




    - Doet mee aan SOTY
    - Historisch, Romantiek en Onbekende Personen
    - USSR (Sovjet-Unie) 1937-1940

    Katya Kravajenko is de hoogbegaafde dochter van kunstenares Lara-Nicolina Kravajenko-Tezjiov en schrijver Aleksej Kravajenko. Het is december 1937 in de USSR, drie maanden voor Katya's 17de verjaardag en het is de maand waar de ellende in een stroomversnelling geraakt. De jongere zus van haar moeder trouwt met een Poolse officier en Katya kan wel honderden vraagtekens plaatsen bij deze bruiloft. Van wie is het kind dat zij in haar buik draagt? Wat is de geschiedenis van haar kersverse oom? En boven alles, wat gaat er nu met hen gebeuren? Lopen ze al niet genoeg gevaar? Hoe lang kunnen ze in stand houden wat ze de samenleving voorschotelen? In 1938 wordt Katya's nichtje geboren, Sofiya, en haar vader ontvangt een beloning voor zijn uitstekende werk bij de plaatselijke courant. In 1939 komen er nog meer geheimen boven tafel en loopt het aantal verdwijningen hoog op. Totdat de ellende in 1940 zijn hoogtepunt bereikt: “Het bloedbad van Katyn.”


    Chasing goals.