• Gisteren ben ik met een grote groep van de Boardfather (skatewinkel) wezen skaten op het stationsplein. Nu wil ik ook héél graag een eigen longboard aanschaffen. Heeft iemand tips?


    Bij de boardfather is het goedkoopste longboard 180,-, wat een goede prijs schijnt te zijn 'je eerste board':
    http://boardfathershop.com/longboards/globe-prowler-red-black-38-50.html

    Ik heb daar geen verstand van, en kan je dus ook niet helpen. Sorry, en succes met je zoektocht! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dankje! Komt vast wel goed, :'D!

    Ik zou zelf eerder voor Riviera gaan.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Kaa schreef:
    Ik heb daar geen verstand van, en kan je dus ook niet helpen. Sorry, en succes met je zoektocht! ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb precies dat longboard gehad als mijn eerste board, maar ik vond hem niet heel fijn. Voor zo'n 20/30 euro meer heb je al snel een veel betere en zoveel scheelt dat niet. Ik heb nu deze twee;

    Deze. Echt mijn favoriet maar redelijk groot en ook niet echt handig om mee te beginnen denk ik :')

    En deze. Vind deze ook heel fijn ^^

    Oh en een betere site is sickboards.nl. Daar staan ook nog goedkopere dingen op, als je daarnaar zoekt. En waarschijnlijk meer.

    Okay ik longboard niet maar ik skateboard wel al heel lang. 180 euro is ongeveer wat ik betaal voor een complete custom skateboard al denk ik dat longboards iets duurder zijn.

    Oké misschien klinkt het niet heel verstandig maar ik ben op een goedkoop board begonnen en heb geleerd wat mijn voorkeur zijn daarna kan je het beste een custom board nemen waarbij je het deck, de trucks, de weels ect. allemaal zelf kiest. Als een complete al 180 is zal dat wel 200 of meer zijn maar wel het beste omdat de kwaliteit van de onderdelen hoger is en je alles zelf kan kiezen.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''