• Maak kennis met; Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegaifremi!

    Berna - Vaucluse - 9 november | 17
    Lieke - Essink - 8 maart | 16
    Miriam - Treaty - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Gwalchmei - 29 december | 17
    Aniek - MeIlark - 24 december | 15
    Melissa - Vacilando - 22 januari | 15
    Marlijn - Starckey - 24 december | 15
    Noek - Ivey - 27 juni | 15
    [arie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 13
    Aline - Bradleys - 14 maart | 13
    Rani - Tomliinson - 13 juni | 18
    Crystal - Sorcery - 25 november | 12
    Sylvie - Determinate - 18 juni | 19
    Gail - Jingle - 20 juni | 17
    Fren - Sheridan - 9 januari | 14
    Demi - SiIhouette - 24 september | 14



    BOE.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 16:18 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Ik wist dat jij ze knap zou vinden, mwuahaha.


    HAHA.
    En die random gozer is ook hot


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Gwalchmei schreef:
    (...)
    Wat dan?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    (...)

    HAHA.
    En die random gozer is ook hot


    Unf unf unf.


    Danmarks Dynamite.

    Bradleys schreef:
    (...)

    Het Kletscafé of Het Awesome topic :3 Maar ik weet het niet xd


    Ik zit in het Awesome Topic. Maar ehm, heel gezellig vind ik het niet. En het Kletscafé is denk ik ongeveer het zelfde.


    Reality's overrated.

    Gwalchmei schreef:
    (...)
    Wat dan?


    Ik haalde mijn fiets uit de fietsenstalling en wandelde naar de uitgang om naar huis te fietsen. Ik wandelde naast een goede vriend van me en we waren wat aan het praten. Stond er aan de uitgang zo een meisje naar me staren en ze keek heel vies naar me en toen ik en die vriend gedag hadden gezegd wandelde hij met zijn fiets naar dat meisje en ik wilde dan net op mijn fiets stappen en dat meisje gaf die jongen dan een knuffel en ze keek weer vies naar me...


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hoii


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ivey schreef:
    (...)

    Ik zit in het Awesome Topic. Maar ehm, heel gezellig vind ik het niet. En het Kletscafé is denk ik ongeveer het zelfde.


    Ja... Ik zit in kletscafé en die sfeer is voornamelijk fucked up... Nu valt het mee, maar ik ben dat topic vaak beu, Rani heeft al genoeg gezeur van mij moeten aanhoren over dat topic...

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 17:31 ]


    16 - 09 - '17

    Tomliinson schreef:
    (...)

    Ik haalde mijn fiets uit de fietsenstalling en wandelde naar de uitgang om naar huis te fietsen. Ik wandelde naast een goede vriend van me en we waren wat aan het praten. Stond er aan de uitgang zo een meisje naar me staren en ze keek heel vies naar me en toen ik en die vriend gedag hadden gezegd wandelde hij met zijn fiets naar dat meisje en ik wilde dan net op mijn fiets stappen en dat meisje gaf die jongen dan een knuffel en ze keek weer vies naar me...


    Huh, misschien is ze verliefd op hem en is hij jaloers op jou omdat jullie samen liepen.


    Danmarks Dynamite.

    Woodley schreef:
    Hoii


    Hey (doeg)


    16 - 09 - '17

    Oké, mooi hier blijven dus, hahaha (:

    Tomliinson schreef:
    (...)

    Ik haalde mijn fiets uit de fietsenstalling en wandelde naar de uitgang om naar huis te fietsen. Ik wandelde naast een goede vriend van me en we waren wat aan het praten. Stond er aan de uitgang zo een meisje naar me staren en ze keek heel vies naar me en toen ik en die vriend gedag hadden gezegd wandelde hij met zijn fiets naar dat meisje en ik wilde dan net op mijn fiets stappen en dat meisje gaf die jongen dan een knuffel en ze keek weer vies naar me...


    Ik denk dat zij dacht dat jij hem misschien leuk vindt ofzo, en dat zij jou jaloers wilt maken?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Gwalchmei schreef:



    <3

    Bradleys schreef:
    Oké, mooi hier blijven dus, hahaha (:


    Haha. Ik wou laatst samen met Gail een ander soort topic starten, maar we weten niks...


    16 - 09 - '17

    Tomliinson schreef:
    (...)

    Ik haalde mijn fiets uit de fietsenstalling en wandelde naar de uitgang om naar huis te fietsen. Ik wandelde naast een goede vriend van me en we waren wat aan het praten. Stond er aan de uitgang zo een meisje naar me staren en ze keek heel vies naar me en toen ik en die vriend gedag hadden gezegd wandelde hij met zijn fiets naar dat meisje en ik wilde dan net op mijn fiets stappen en dat meisje gaf die jongen dan een knuffel en ze keek weer vies naar me...


    Jaloerse trien :')

    Ik denk dat het bij onze groep (dit topic) goed werkt, omdat we sowieso 1 ding gemeen hebben. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.