• Nouja, ik heb mijn vinger dus al lekker verbrand toen ik vuurwerk ging afsteken. Maar moet je kijken:
    http://www.youtube.com/watch?v=Jqt5yaXospI&feature=related
    Vorig jaar ging ik vuurwerk afsteken en toen gooide zo'n jongen iets in de zandbak en toen fikte de zandbak af. Heeft 'ie ook gefilmd ='D
    en je hoor in het begin een zielige piep en dat is mijn austronautje x'D

    EDIT: Eigenlijk is het best grappig. Maar vorig jaar dus totaal niet, want de rook zorgde voor een gezicht die verbrand aanvoelde

    Geheh. Creep toch <3


    All was well.

    Eigenlijk.. hoor ik alleen maar jongens?

    Eigenlijk.. hoor ik alleen maar jongens?
    je ziet ook een vlam later ='D

    Lol die lachen wel grappig^^:'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ghehe.. x)

    jij ook al:| ik ook er is een vuurpijl tussen mijn vinger gekomen heb nu brandwond doet echt fucking pijn


    Je Vind Me Dope Schatje

    Lol die lachen wel grappig^^:'P
    Eerderv irritant ='D

    jij ook al:| ik ook er is een vuurpijl tussen mijn vinger gekomen heb nu brandwond doet echt fucking pijn
    Ik zat gewoon met een aansteker in de verkeerde windrichting te zwaaien ='D

    Volgensmij hebben ze dit keer weer zo'n ding gemaakt, want ik hoorde weer zo'n knal.

    Wtf'
    Is dat een atoombom ofzo ? xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Wtf'
    Is dat een atoombom ofzo ? xd
    soort van.
    Het is iedergeval een harde knal en de hele flat zat onder de rook

    (lol)
    grappig!


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Omg op deze computer kan ik geen filmpjes kijken like op youtube.. nooooo! En like ik heb dit jaar geen vuurwerk:( en ik zit by oudjes aaawwwh dit betekent geen goed jaar XD.

    Omg op deze computer kan ik geen filmpjes kijken like op youtube.. nooooo! En like ik heb dit jaar geen vuurwerk:( en ik zit by oudjes aaawwwh dit betekent geen goed jaar XD.
    Nouhouw =( das minder