Praat Plaatjes komen eraan
Spoiler alert: you will save yourself
MinimuisBeta schreef: wow, dat was echt dé snelste reactie die ik ooit heb gehad
That is a perfect copy of reality.
ik kan moeilijk slapen en heb net allemaal leuke dingen bedacht die ieder karakter op dit topic kan gaan doen enzo
Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!
MinimuisBeta schreef: ik kan moeilijk slapen en heb net allemaal leuke dingen bedacht die ieder karakter op dit topic kan gaan doen enzo
sorry, ik fangirl over mijn profielfoto ik kan niet wachten tot morgen
MinimuisBeta schreef: sorry, ik fangirl over mijn profielfoto ik kan niet wachten tot morgen
jaaa <3 mijn we hadden eerst de namen snuffert en mormel maar nu zitten we met elmo en josje nog niet helemaal duidelijk dus jij nog suggesties?
MinimuisBeta schreef: jaaa <3 mijn we hadden eerst de namen snuffert en mormel maar nu zitten we met elmo en josje nog niet helemaal duidelijk dus jij nog suggesties?
o ja ook leuk, bedankt ik denk dat ik mijn pf wel ga veranderen dus dan zie je ze wel moet nu helaas slapen slaap lekker
weet iemand nog een leuk rpg?
ehmmm nope ik weet wel dat ik wil rpgen maar ik moet wachten op denise ahha
Change is for weirdos ~ Niall Horan
ben echt blij mijn hele klas op 4 andere na moet tijdens stage dinsdag naar school voor herexamen en ik heb hem gewoond us gehaald met 4 andere
goedzo!
doen we weer trouwens dat Lysan Lina kent en andersom? dat had ik al post:X
ja hoor is goed lol en zo heel goed had ik ook niet geleerd en voor ehbo alleen nog maar voldoendes 9 ,6,7,9,9,8 geheh
hoeveel jaar moet je nog? of in welk jaar zit je ook al weer?