• Oké, even een extreem domme vraag maar wat zijn in godsnaam 'Mooiboys'?:8


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Erm op mijn school zijn meiden en als ze een jongen knap vinden of zo dan noemen ze hem 'mooiboy', omdat ze hem zo knap vinden -meestal zeggen ze het voor de gein tegen heel veel jongens-. Maar..dat is op mijn school ;x


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    En mooiboy, vind zichzelf ook meestal het einde, het zijn meestal zeer egoistische, arrogante, mooie jongens.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jongens die heel erg op hun uiterlijk letten. :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    KimDIAMOND schreef:
    Erm op mijn school zijn meiden en als ze een jongen knap vinden of zo dan noemen ze hem 'mooiboy', omdat ze hem zo knap vinden -meestal zeggen ze het voor de gein tegen heel veel jongens-. Maar..dat is op mijn school ;x



    Oh oké, want ik heb dat woord dus nog nooit gehoord buiten al een paar keer op Quizlet tegengekomen ..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Messias schreef:
    En mooiboy, vind zichzelf ook meestal het einde, het zijn meestal zeer egoistische, arrogante, mooie jongens.

    Ugh, ik zie het al voor me. Jongens met zo'n glimmend zwart jasje, en kilo's gel in hun haar.


    it's so empty living behind these castle walls

    OF NEE, dan hebben ze in hun MSNnaam staan; Nieuwe Profielfoto R+R


    it's so empty living behind these castle walls

    Messias schreef:
    En mooiboy, vind zichzelf ook meestal het einde, het zijn meestal zeer egoistische, arrogante, mooie jongens.




    Aaah, style boys dus ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Die gozers, van waar hun haartjes altijd goed zit, nette kleertjes, meestal nikies. En soms ook van die homotasjes. :3


    Smiling but close to tears.

    Gewoon een lekkere jongen, die iedereen vaak knap vind.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.