• Schokkende opnames uit Hawthorne, Californië. Op beelden van een beveiligingscamera is te zien hoe Michael David Parker (45) zijn chihuahua uit de kofferbak van zijn auto haalt. Het hondje rent de straat op en blijft even staan. Ondertussen is Parker weer in zijn auto gestapt. Hij rijdt achteruit en geeft vervolgens vol gas, richting het onschuldige beestje. De chihuahua wordt vol geraakt, en blijft stuiptrekkend op straat liggen. Parker stopt niet, maar spoedt zich weg. De politie kon de man later arresteren.

    Het motief voor zijn gruweldaad is onduidelijk. Mogelijk liggen relationele problemen met zijn vrouw, en de daaruit voorvloeiende scheiding, aan de basis. Het hondje overleed ter plaatse. Beelden van het incident verschenen op YouTube.

    Opgepast: onderstaande beelden zijn erg schokkend en niet bestemd voor gevoelige kijkers!
    Hier vind je het filmpje:
    hln.be
    Bron:hln.be
    =================
    Ik walg van dit soort mensen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 16:45 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga het niet kijken, want daar heb ik echt totaal geen behoefte aan, maar inderdaad, dat is erg ziek. Blegh, er bestaan echt vreselijke mensen. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb het niet gezien, maar het verhaal is echt ziek


    ©1998

    Ik ga dat filmpje gewoon niet kijken. Die vent is gek in zijn hoofd. Geen woorden voor.


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Echt ziek gewoon! Hopelijk wordt hij zelf ook snel aangereden, met een monstertruck.

    Ik heb een beetje last van moordneigingen nu, maar ik ben niet de enige zo te lezen.


    Life is hard and then we die

    lk durf het filmpje niet ns te kijken.. Krijg al rillingen en tranen ln mijn ogen bij het lezen..
    Bahh. Trieste, trieste figuren..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Die gast is echt ziek in z'n hoofd.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat is er toch gebeurd met de wereld.


    nothing is true, everything is permitted.

    Dat begrijp ik dus echt niet, arm beestje.

    Ah nee, wat ontzettend zielig.
    Hier wordt ik nou echt kwaad en verdrietig van ):

    Mooi. Een mislukte rat minder op de wereld :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Gewoon dood schieten die mensen. Gadverdamme, ik kan om zulke mensen nou zo kwaad worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fucking fuck shit! Dit is moord, dit vind ik zo onrechtvaardig aan dingen zoals dit. Mensen die opzettelijk dieren verwaarlozen of vermoorden moeten in de gevangenis. Dit is ook moord: mens of dier, het is een leven potverdorie! Dit is onaccepteerbaar!


    I'm just beautiful me.