• Schokkende opnames uit Hawthorne, Californië. Op beelden van een beveiligingscamera is te zien hoe Michael David Parker (45) zijn chihuahua uit de kofferbak van zijn auto haalt. Het hondje rent de straat op en blijft even staan. Ondertussen is Parker weer in zijn auto gestapt. Hij rijdt achteruit en geeft vervolgens vol gas, richting het onschuldige beestje. De chihuahua wordt vol geraakt, en blijft stuiptrekkend op straat liggen. Parker stopt niet, maar spoedt zich weg. De politie kon de man later arresteren.

    Het motief voor zijn gruweldaad is onduidelijk. Mogelijk liggen relationele problemen met zijn vrouw, en de daaruit voorvloeiende scheiding, aan de basis. Het hondje overleed ter plaatse. Beelden van het incident verschenen op YouTube.

    Opgepast: onderstaande beelden zijn erg schokkend en niet bestemd voor gevoelige kijkers!
    Hier vind je het filmpje:
    hln.be
    Bron:hln.be
    =================
    Ik walg van dit soort mensen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 16:45 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    DarkSavior schreef:
    (...), meerdere keren overrijden en daarna zijn keel doorsnijden :Y)


    Kijk, dat soort mensen moeten we wereld gaan besturen. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het echt superzielig voor het arme dier en zou mij ook niet kunnen voorstellen ooit een diertje te vermoorden.

    Maar ik vind de reacties hier ronduit schokkend. Jullie weten niet waarom deze man deze daad heeft begaan. Misschien zit hij ontzettend in de knoop met zichzelf of met iemand anders en leek dit voor hem een goede oplossing.
    Hem zomaar vermoorden is veel te hard en ik hoop dat niemand van jullie rechten gaat studeren / van plan is rechter te worden.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 18:15 ]


    I am an idiot, I move.

    Gestalt schreef:
    Ik vind het echt superzielig voor het arme dier en zou mij ook niet kunnen voorstellen ooit een diertje te vermoorden.

    Maar ik vind de reacties hier ronduit schokkend. Jullie weten niet waarom deze man deze daad heeft begaan. Misschien zit hij ontzettend in de knoop met zichzelf of met iemand anders en leek dit voor hem een goede oplossing.
    Hem zomaar vermoorden is veel te hard en ik hoop dat niemand van jullie rechten gaat studeren / van plan is rechter te worden.

    In welke wereld is het doodrijden van een chihuahua een goede oplossing...?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ziek. Echt gewoon ziek.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    DarkSavior schreef:
    (...)
    In welke wereld is het doodrijden van een chihuahua een goede oplossing...?

    In de wereld van iemand met een psychosis? Bijvoorbeeld. iemand die denkt door een afwijking in zijn brein dat die hond de duivel is.


    I am an idiot, I move.

    Gestalt schreef:
    (...)
    In de wereld van iemand met een psychosis? Bijvoorbeeld. iemand die denkt door een afwijking in zijn brein dat die hond de duivel is.
    Good point. Daar heb ik inderdaad niet over nagedacht. Goed, als blijkt dat hij helemaal normaal is en gewoon voor de lol die chihuahua heeft overreden, dan mag je hem van mij part vogelvrij verklaren, overrijden en vermoorden.
    Beter?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het maakt niet uit waarom hij het gedaan heeft. Dat beestje heeft niets fout gedaan en daar hoort hij gewoon vanaf te blijven. Dat zou hetzelfde zijn als een vader zijn twee kinderen of vrouw ombrengt omdat dat voor hem een goede oplossing is, vind je het dan ook veel te hard?

    Kom je aan honden, dan kom je aan mij. Gadver, sick fuck. Beetje je frustraties op zo'n hondje afreageren. Ophangen.


    ars moriendi

    Took schreef:
    Dafuck, die man is ziek. Ik zal eens tegen hem aan rijden. (cat)

    Ook al was dat beest nog zo vals, ook al was die kerel nog zo verknipt of gek in zijn hoofd ... Je weet echt wel wat je doet als je een hond bewust doodrijd. Je weet dan heel goed waar je mee bezig bent. Natuurlijk kan het zijn dat deze man in de knoop zit met zichzelf, geldproblemen heeft of onder druk word gezet. Maar dan nog, dan nog wil het mij niet aan. Dit soort handelingen worden uitgevoerd door gewetenloze, harteloze en gevoelloze mensen. Monsters, vind ik een beter woord.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    DarkSavior schreef:
    (...)Good point. Daar heb ik inderdaad niet over nagedacht. Goed, als blijkt dat hij helemaal normaal is en gewoon voor de lol die chihuahua heeft overreden, dan mag je hem van mij part vogelvrij verklaren, overrijden en vermoorden.
    Beter?

    Ietsje :P

    Ik ben ook in het algemeen tegen de doodstraf, wat mensen ook gedaan hebben. (Nee, ze mogen niet vrijuit, maar we hebben ook zoiets als gevangenissen)


    I am an idiot, I move.

    Klopt, Gestalt. Maar gevangenissen zijn vandaag de dag meer hotels. Als je iets hebt gedaan, iets wat absoluut verboden is en waarvoor je dus in de 'gevangenis' komt ... Dan hoor je in een cel te komen met water en brood, een paar keer per week douchen en een toilet waarin je je behoeftes kunt doen. Niet in een hotelkamer met een lekker bed, een televisie, een koelkast en alles wat je zieke hart begeerd. Nee, sorry. Straf is straf. Toen ik vroeger te laat thuis kwam werd er ook niet gezegd; "Je mag morgen een halfuurtje later thuis komen.". Misschien een rare vergelijking, maar ik denk dat mijn standpunt duidelijk is.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Nee ik ga dat niet kijken.

    Die man moet zelf dood :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ...
    Ik verdrink hem in zijn eigen bloed.


    I live for the applause, you will die for it.

    Gestalt schreef:
    (...)
    In de wereld van iemand met een psychosis? Bijvoorbeeld. iemand die denkt door een afwijking in zijn brein dat die hond de duivel is.


    Waarom dan een hond kopen?


    Some people are art and do art at the same time