• Oké, ik heb een vraag. Want nou weet ik het dus echt niet meer. Iedereen zegt wat anders xD. Is dat liedje 'Ich liebe dich' nou van TH of wat. Als je die opzoekt bij Limewire dan staat dat er wel bij maar heel veel mensen zeggen dat die niet van hun is dus..


    You promised me a reason to live, but only gave me a thousand to die.

    Nee, het is niet van hun, het is van een Duitse zanger, waar ik zo 1-2-3 de naam niet op mijn tong kan krijgen ¬¬'
    x


    ok

    Geen idee, maar dat kun je tog gewoon het liedje beluisteren? dan hoor je hetr wel xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Oké, dankjee :P.


    You promised me a reason to live, but only gave me a thousand to die.

    Nope, die is niet van hun. Ze hebben het nooit live gespeeld, en dat hebben ze wel met al hun andere liedjes, dus deze is niet van hen.


    Life is hard and then we die

    Nee, het is niet van hun, het is van een Duitse zanger, waar ik zo 1-2-3 de naam niet op mijn tong kan krijgen ¬¬'
    x

    En LimeWire is niet altijd betrouwbaar. Er worden daar namelijk gewoon liedjes van mensen opgezet, en die mensen zetten dus voor Ich liebe Dich, Tokio Hotel.=)
    x


    ok

    (...)
    En LimeWire is niet altijd betrouwbaar. Er worden daar namelijk gewoon liedjes van mensen opgezet, en die mensen zetten dus voor Ich liebe Dich, Tokio Hotel.=)
    x


    Oké, da's waar :P. Thank joe :p


    You promised me a reason to live, but only gave me a thousand to die.

    (...)

    Oké, da's waar :P. Thank joe :p

    Graag gedaan hoor.=D
    x


    ok

    En Sex (zogezegd van Tom) dan?


    One man's fun is another's hell.

    En Sex (zogezegd van Tom) dan?


    Ja daar zit ik ook over te twijfelen, maja, die vind ik gewoon ook leuk dusja ;).


    You promised me a reason to live, but only gave me a thousand to die.

    En Sex (zogezegd van Tom) dan?
    Daar ben ik eerlijk gezegd nog niet helemaal over uit, maar ik denk het niet eerlijk gezegd. Ze hebben het nooit live gezongen. Misschien was het ooit een testje van hun ofzo of Tom kon zingen.


    Life is hard and then we die

    Sex is NIET van TH xP

    Dit lijkt me duidelijk ^_^
    Slotje dus, want anders komen er alleen maar reacties met oud nieuws erin xD ;)