• ... waar je 4 à 5 jaar geleden fan van was.



    Nog iemand zo van die dingen die je denkt: "whut"?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Disnerd schreef:
    (...)

    Is dat niet van Kinderen voor Kinderen? Ik was altijd gek op Meidengroep; ik wou ook zulke pakjes!


    I don't know (:
    Ik ken die van de CD 'Hits for Kids 3', haha. En maak je niet dik, de kaugomballenboom of de Samsonrock staan daar ook op :p


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik was vroeger echt fan van K3 en van de M-kids.
    Nu ik er zo aan terugdenk schaam ik me best, lol. :W
    Later, nadat de M-kids al gestopt waren, kwam ik er achter dat Davina bij mijn zus in de klas zat, ze studeerde voor leerkracht lager onderwijs.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Frodo schreef:
    Omfg daar was ik ook een gigantisch grote fan van :'D


    Ik ook, vond ik gisteren even die CD terug (van eurosong, spring & hits for kids). Heb mijn familie ermee zitten teisteren :p


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Endorphin schreef:

    Verschrikkelijk.


    De nostalgie.. wow.
    Ik ken nog steeds de tekst helemaal vanbuiten, haha. Oh I feel ashamed. D:
    Vroeger was ik echt een enorme fan van K3, Spring en M-kids.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 14:23 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik was fan van Nick en Simon, lol.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Bij mij valt het eigenlijk wel mee. Op Tokio Hotel na, heb ik nooit echt naar muziek geluisterd waar ik me nu voor schaam, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Jammer dat ik vijf jaar geleden nog tien was en toen luisterde ik niet echt muziek. Verder heb ik geen muziek geluisterd waar ik me nu voor schaam, maar ik heb vijf teddyberen in mijn kast liggen, met allemaal een sticker op hun buik waarop hun namen op stonden: Nick, Hanneke, Cat, Retty en Klaar. D:
    Ik schaam me er echt voor als er vriendinnen of familieleden bij mij thuis zijn en dan m'n kast openen. Ik wilde ze weggooien, maar mijn moeder zegt de hele tijd dat 't zonde is omdat ze zulke leuke teddy's zijn (like whuut?). Verder was ik fan van K3 en Winnie The Pooh. Oh, en niet te vergeten: PINGU! :9~


    Some people are art and do art at the same time

    Vier jaar geleden was het Lilly Allen en Calvin Harris voor mij :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Niet dingen van vier jaar geleden, maar wel verder terug.
    Op de basisschool luisterde ik heel veel M-kids en Chipz, ik had er zelfs een vest van :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered