• Iedereen kent het wel. Je bent op een feestje en plots is er een jongen die interesse naar je toont en van het ene op het andere moment sta je te zoenen. Leuk om je eens te amuseren en nee, je bent hier zeker geen slet om. Maar het lastige is dat het vaak knaagt aan je zelfvertrouwen. Er zijn dan ook altijd vragen die ik me stel.
    1. stappen jongens soms ook gewoon op een lelijk meisje af omdat ze gewoon even zin hebben in wat lichamelijk contact? Of denken ze toch aan hun reputatie en stappen ze enkel op mooie meiden af waar van ze denken dat ze echt iets voor hun zijn?
    2. Kan er iets verder uit komen of is het voor hen meer een wedstrijd?
    Wat zijn jullie ervaringen hier mee?

    Ik wil niet klinken als een psychiater maar het komt over of je er zelf best veel waarden aan hecht, of in ieder geval veel van af laat hangen. En dan onbelangrijk maakt voor je gevoel door het te bestempelen als 'Amusement, stelt niks voor en iedereen kent het'.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Draculea schreef:
    Eigenlijk ken ik dit niet, nee. Ik lebber niet met vreemden.

    Ik ken het niet, want daar doe ik dus echt niet aan mee, ik ga niet zomaar staan zoenen met een wildvreemde jongen.

    Maar een echte relatie uit zoiets? Die kans lijkt me nogal klein. Je kent elkaar niet eens, en buiten een avondje lichamelijk contact gehad te hebben heeft die ook niet echt een reden om terug te komen hé.Hij kent je persoonlijkheid niet, je leuke kantjes,...
    Als je met iemand staat te zoenen betekent dit nog niet dat jullie echt bij elkaar passen, dat kan je pas weten als je elkaar kent.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    Ik ken het niet, want daar doe ik dus echt niet aan mee, ik ga niet zomaar staan zoenen met een wildvreemde jongen.

    Maar een echte relatie uit zoiets? Die kans lijkt me nogal klein. Je kent elkaar niet eens, en buiten een avondje lichamelijk contact gehad te hebben heeft die ook niet echt een reden om terug te komen hé.Hij kent je persoonlijkheid niet, je leuke kantjes,...
    Als je met iemand staat te zoenen betekent dit nog niet dat jullie echt bij elkaar passen, dat kan je pas weten als je elkaar kent.

    Dat is wel waar, maar ik vraag me gewoon af. Waarom komen er op feestjes wel jongens naar me toe, maar vinden ze het voor de rest moeilijk om op me af te stappen voor een echte relatie snap je. Het is niet dat ik met de eerste de beste ga staan zoenen. Ik ben behoorlijk kieskeurig en ik wimpel er veel af, maar ja soms gebeurd het gewoon eens ... en dan vraag ik me af ben ik echt zo een bitch ofzo? Mijn vrienden zeggen altijd (en niet enkel meiden vrienden maar ook jongens vrienden): ze weten niet wat ze missen, zo een lief, leuk meisje enzo ... maar waarom zien andere jongens dat dan niet?

    Als je echt een relatie wilt, ga dat dan vooral niet zoeken op fuiven (: als je daar gekust wordt, betekend het het meeste van de tijd helemaal niets. Ze zoeken gewoon iemand om de avond mee door te brengen, niet meer.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Als je echt een relatie wilt, ga dat dan vooral niet zoeken op fuiven (: als je daar gekust wordt, betekend het het meeste van de tijd helemaal niets. Ze zoeken gewoon iemand om de avond mee door te brengen, niet meer.

    Ik ga niet echt opzoek ik hoop gewoon dat het er eens van komt snap je. Het is niet dat ik naar een fuif ga en zeg: Nu ga ik me hier eens een vriendje zoeken.
    Nee, het gebeurd gewoon. Maar ik moet toegeven dat ik beu ben altijd maar een scharrel te zijn. Ik ben bang dat ik voor de rest van mijn leven alleen blijf en ik ben een persoon dat omringd moet worden door mensen en warmte en liefde nodig heeft. Alleen zijn voor mij is hel.
    Mijn broer zegt ook dat ik hard to get ben? Daar snap ik echt niets van.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ik ga niet echt opzoek ik hoop gewoon dat het er eens van komt snap je. Het is niet dat ik naar een fuif ga en zeg: Nu ga ik me hier eens een vriendje zoeken.
    Nee, het gebeurd gewoon. Maar ik moet toegeven dat ik beu ben altijd maar een scharrel te zijn. Ik ben bang dat ik voor de rest van mijn leven alleen blijf en ik ben een persoon dat omringd moet worden door mensen en warmte en liefde nodig heeft. Alleen zijn voor mij is hel.
    Mijn broer zegt ook dat ik hard to get ben? Daar snap ik echt niets van.


    Jep, ik snap wel dat je meer verwacht als een jongen je zomaar aandacht geeft. Misschien moet je de volgende keer na een tijdje vragen hoe hij het ziet? Zodat je niet teleurgesteld bent de dag erna.
    Maar daar is natuurlijk ongelooflijk veel lef voor nodig :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jep, ik snap wel dat je meer verwacht als een jongen je zomaar aandacht geeft. Misschien moet je de volgende keer na een tijdje vragen hoe hij het ziet? Zodat je niet teleurgesteld bent de dag erna.
    Maar daar is natuurlijk ongelooflijk veel lef voor nodig :')

    Eerlijk, dat zou ik inderdaad beter doen. Ik zou meteen als ik merk dat er interesse is, zeggen voor ik ga zoenen: 'Hoe weet ik dat je geen spelletje met me speelt?'

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Eerlijk, dat zou ik inderdaad beter doen. Ik zou meteen als ik merk dat er interesse is, zeggen voor ik ga zoenen: 'Hoe weet ik dat je geen spelletje met me speelt?'


    Ja, dat bedoel ik dus (:
    En dan kan je nog helemaal zelf kiezen of je verder met hem wil gaan, als hij het niet/wel serieus bedoelt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ja, dat bedoel ik dus (:
    En dan kan je nog helemaal zelf kiezen of je verder met hem wil gaan, als hij het niet/wel serieus bedoelt.

    Slim idee, die ga ik zeker onthouden want op twee weken tijd: ga ik na twee feestjes en het is twee keer bingo. Ik denk leuk, goed voor mijn zelfvertrouwen. En volgende dag begin ik zo hard aan mezelf te twijfelen .... Het waren ook de twee enige keren dat ik met een jongen zoende op een feestje en er echt meer uit gehoopt had. De andere keren was het echt zo van ha fijn en nu verder dansen en de volgende dag er om lachen.

    En waarom zegt mijn broer dat ik hard to get ben?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Slim idee, die ga ik zeker onthouden want op twee weken tijd: ga ik na twee feestjes en het is twee keer bingo. Ik denk leuk, goed voor mijn zelfvertrouwen. En volgende dag begin ik zo hard aan mezelf te twijfelen .... Het waren ook de twee enige keren dat ik met een jongen zoende op een feestje en er echt meer uit gehoopt had. De andere keren was het echt zo van ha fijn en nu verder dansen en de volgende dag er om lachen.

    En waarom zegt mijn broer dat ik hard to get ben?


    Ik ken het (: volgende keer gewoon naar duidelijkheid vragen!
    En het kan zijn dat je uitstraalt dat je geen vriendje wil. Dat je niet/op een verkeerde manier reageert als een jongen met je probeert aan te pappen (: maar je zegt dat je al 2 keer bent gekust op een fuif dus écht hard to get.. denk ik toch niet. (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik ken het (: volgende keer gewoon naar duidelijkheid vragen!
    En het kan zijn dat je uitstraalt dat je geen vriendje wil. Dat je niet/op een verkeerde manier reageert als een jongen met je probeert aan te pappen (: maar je zegt dat je al 2 keer bent gekust op een fuif dus écht hard to get.. denk ik toch niet. (:

    Voila, dat denk ik ook maar mijn broer zegt dat op gebied van relaties xd.

    En ik heb heus al gasten weg geduwt of weggerend ofzo daar niet van het is niet dat elke kerel iets moet proberen, maar in het vervolg vraag ik gewoon duidelijkheid.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Voila, dat denk ik ook maar mijn broer zegt dat op gebied van relaties xd.

    En ik heb heus al gasten weg geduwt of weggerend ofzo daar niet van het is niet dat elke kerel iets moet proberen, maar in het vervolg vraag ik gewoon duidelijkheid.


    Goed plan (:
    En hé, misschien heeft je broer gewoon iets gezegd zonder er echt over na te denken en neem jij het harder op dan je zou moeten (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk dat je je er gewoon wat te druk in maakt.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Ik denk dat het niet echt een wedstrijd is/was, dat lijkt mij eerlijk gezegd sterk. Je moet niet zo onzeker zijn over jezelf, misschien dacht die jongen wel: Goh, leuke knappe meid! - niet te veel nadenken erover, denk ik, dat bedoezelt alleen maar de herinnering aan een leuke avond.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife