• Aangezien mensen het zo erg vonden zal ik een aardig zijn en het topic her-opstarten.



    Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Beroep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    Extra:


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 18:56 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Rol: beroemd heid
    Naam: scarlet hemven
    Nationaliteit: half frans en half engels
    Leeftijd: 17 jaar
    Beroep: actrice en schrijft ook nog boeken
    Innerlijk:ze is lief enberouwbaar ook vertouwt ze mensen snel soms iets te snel. ze is heel sociaal en heeft veel vrienden. ze is erg dapper en probeert zich altijd groot te houden. alsdat niet lukt kan ze wel uren blijven huilen. als je haar vertrouwen hebt gebroken zal ze je je hele leven gaan haten. ze heefft soms wel is ruzie en dat wil ze dan altijd rechtzetten. ze is koppig en strijdlustig. als je haar dierbare iets aandoet flipt ze helemaal en gaat op een wraakactie broeden.
    Uiterlijk: golven goud blond haar hemelsblauwe ogen slank maar niet te slank "1.66
    de link naar de foto: http://data.whicdn.com/images/11519959/tumblr_lni29nEX9s1qbhlioo1_500_large.png?1309684168
    Familie: moeder hetta(41) vader bob (45) een kleiner zusje anastacia(15)
    Hoe ontvoerd?: ze zat huis alleen op de bank en keek wat tv. ze hoorde wat dus liep ernaar toe. maar ze kreeg iets in haar mond en werd geblinddoekt.
    Extra: ze is claustrofobisch

    wankotje schreef:
    Rol: beroemd heid
    Naam: scarlet hemven
    Nationaliteit: half frans en half engels
    Leeftijd: 17 jaar
    Beroep: actrice en schrijft ook nog boeken
    Innerlijk:ze is lief enberouwbaar ook vertouwt ze mensen snel soms iets te snel. ze is heel sociaal en heeft veel vrienden. ze is erg dapper en probeert zich altijd groot te houden. alsdat niet lukt kan ze wel uren blijven huilen. als je haar vertrouwen hebt gebroken zal ze je je hele leven gaan haten. ze heefft soms wel is ruzie en dat wil ze dan altijd rechtzetten. ze is koppig en strijdlustig. als je haar dierbare iets aandoet flipt ze helemaal en gaat op een wraakactie broeden.
    Uiterlijk: golven goud blond haar hemelsblauwe ogen slank maar niet te slank "1.66
    de link naar de foto: http://data.whicdn.com/images/11519959/tumblr_lni29nEX9s1qbhlioo1_500_large.png?1309684168
    Familie: moeder hetta(41) vader bob (45) een kleiner zusje anastacia(15)
    Hoe ontvoerd?: ze zat huis alleen op de bank en keek wat tv. ze hoorde wat dus liep ernaar toe. maar ze kreeg iets in haar mond en werd geblinddoekt.
    Extra: ze is claustrofobisch


    Ehm, het moeten bestaande beroemdheden zijn, sorry.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Rol:
    Beroemdheid
    Naam:
    Kaya Scodelario
    Nationaliteit:
    Brits
    Leeftijd:
    21, 13/02/92
    Beroep:
    Ze is een actrice en een model.
    Innerlijk:
    Kaya is de kalme zelve, ze is vaak heel rustig en ze kan veel aanhoren zonder dat ze er echt boos om wordt. Verder is is Kaya ook heel geconcentreerd en gefocust in haar doen en laten. Alles moet perfect gaan. Om het zomaar te zeggen kan je Kaya dus een perfectionist noemen. Kaya is ook een redelijk onzeker meisje. Ze is vooral onzeker over haar acteerkunsten. Één kritiekpuntje is voor haar al genoeg om te denken dat mensen haar slecht vinden. Doordat Kaya zo onzeker is, is ze perfectionistish geworden. Kaya toont haar gevoelens en emoties niet graag aan anderen. Ze probeert zich sterk te houden. Kaya is een redelijk behulpzaam meisje en wil graag andere met hun problemen helpen, al is het gevaar voor eigen leven. Daarentegen moet je met geheimen en dergelijke niet bij haar komen, want binnen de korste keren weet iedereen ervan af. Kaya praat nogal snel haar mond voorbij als ze tegen diegene praat waarover het geheim bijvoorbeeld gaat of als ze al heel lang in gesprek is en dan even 'vergeet' dat het een geheim was. Kaya is wel heel erg ongeduldig en loopt soms wel is zonder iets te zeggen weg. Ook is ze heel ongeconcentreerd als ze moet leren of naar een verhaal van iemand luistert dat zij saai vindt. Ze besteedt haar tijd liever aan de dingen die ze zelf wilt doen.
    Uiterlijk:
    Uiterlijk:


    Hoe ontvoerd?
    Mensen vroegen aan haar hoe ze naar een of andere vage plaats konden komen en tijdens dat Kaya antwoord wilde geven sprongen er mannen uit het busje die haar meenamen.
    Extra:
    /

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 22:49 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rol: beroemdheid
    Naam: selena gomez
    Nationaliteit: amerikaans
    Leeftijd:21
    Beroep: zangeres, actrice, kleding ontwerpster
    Innerlijk: ze is lief en vrolijk. ze is brutaal en wil altijd gelijk hebben ze zal niet snel toegeven. maar ze kan ook gewoon luisteren. ze vertrowt mensen ook redelijk snel. ze is niet arrogant en schept niet graag over zichzelf op.
    Uiterlijk:[http://hdwallpaperszon.com/wp-content/uploads/2013/09/Selena-Gomez-Wallpapers-16.jpg]
    Familie: vader en moeder ze zijn gescheiden
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden): ze ging wandelen en toen werd ze de hoek om getrokken.er werd iets tegehaar neus aangehouddn waardoor ze flauw viel
    Extra:heeft relatie met justin bieber

    Ik wil meedoen, mogelijk dat ik ook een ontvoerder mag zijn


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Mag ik Kristen Stewart reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Snowqeeun schreef:
    Ik wil meedoen, mogelijk dat ik ook een ontvoerder mag zijn


    Hm, goed dan. Ik zal je erbij zetten.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    CrazyGirlxx schreef:
    Mag ik Kristen Stewart reserveren?


    Natuurlijk!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Ik maak haar zo, ik moet zo nog iets voor een ander topic proberen te doen en daarna vul ik haar in


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fergie schreef:
    (...)

    Hm, goed dan. Ik zal je erbij zetten.


    Oke dank je. Maak morgen of anders later in de avond mijn rol


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Rol:Beroemdheid
    Naam:Kristen Jaymes Stewart
    Nationaliteit:Amerikaans
    Leeftijd: 24, 09/04/1990
    Beroep:Ze is actrice
    Innerlijk: Kristen heeft soms haar eigen willetje, ze is geen kwaaddoener en zorgt dat alles gladjes verloopt. Ze is soms een beetje brutaal en dat kan soms tot problemen leiden maar ze is meestal wel lief en aardig, ze is ook een grapjesmaker en maakt grapjes en ze houdt ervan om te lachen. Ze ziet er soms een beetje verstrooid uit maar dat is ze absoluut niet, ze is slim en ze houdt van haar fans en ze doet soms bijna niks fout.
    Uiterlijk:






    Kristen heeft bruin lang haar dat soms een beetje gekruld is, ze heeft groenige ogen die vrolijkheid uitstralen. Ze heeft een wittige huid maar dat is normaal.
    Verder heeft ze een voorkeur voor normale tinten kleding.
    Hoe ontvoerd? Ze werd gevraagd of ze iemand even wou helpen omdat iemand zogenaamd ''van de fiets was gevallen'' toen werd ze een busje in getrokken en toen kreeg ze een maskertje op, die ervoor zorgde dat ze flauwviel.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 18:25 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    toen kreeg ze een maskertje op, die ervoor zorgde dat ze flauwviel.


    CHARLES' MASKER o-o.
    Sorry, American Horror Story verslaafd haha. Komt doordat ik nu Tate heb ingevuld uit AHS ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Troubletime schreef:
    (...)

    CHARLES' MASKER o-o.
    Sorry, American Horror Story verslaafd haha. Komt doordat ik nu Tate heb ingevuld uit AHS ^-^.



    Het is net zo'n maskertje dat ze gebruiken in het ziekenhuis , hoor :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    (...)


    Het is net zo'n maskertje dat ze gebruiken in het ziekenhuis , hoor :)


    Ja, dat is ook zo omdat hij dokter is ^^. Alleen was dat maskertje van Charles gemaakt uit watten en drugs :Y).


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Troubletime schreef:
    (...)

    Ja, dat is ook zo omdat hij dokter is ^^. Alleen was dat maskertje van Charles gemaakt uit watten en drugs :Y).


    Who! raar maskertje ;D

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 18:26 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''