• en keihard ook. I adore it! <3
    Vooral omdat je het hier op zolder zo goed kan horen en de regen zo lekker op 't dak klettert tussen de knallen door. :'D


    Wie heeft er nog meer zulk noodweer of kan het waarderen?


    Til hug og blod.

    Ik ben altijd gek op onweer, yes. Alleen omdat het bij ons wel lente lijkt in plaats van hartje winter, valt er de laatste tijd maar bar weinig regen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hier ook en ik haat het. (cat)
    Ik hààt onweer...Het erge is dat ik er straks wel door moet om het eten bij de Chinees af te halen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hier onweert het niet? Of.. Ik hoor het niet door mijn muziek.
    Wacht.. × Zet subwoofer uit × .... Nope. Hoor niks.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Het onweert hier, wat je goed kunt zien vanaf vier hoog, en het is geweldig om te zien.
    Het is alleen een nadeel dat je hier al kaplaarzen nodig hebt, want je zakt bijna tot je enkels weg in het water.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bij mij is het nog rustig.


    That is a perfect copy of reality.

    Het is hier helder, een enkel wolkje. Wel waait het nogal hard.
    Ik hou best wel van onweer, maar dan alleen als ik weet dat iedereen om wie ik geef veilig thuis zit. :Y)


    :)

    Hier regent het alleen maar D: Maar ik ben gek op storm! Regen, wind, onweer, ik vind het heeeeerlijk!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    -post in verkeerde topic lol-

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 17:19 ]


    Til hug og blod.

    Ik wil ook onweer. Van mij mag het ook wel gaan stormen, gezellig.

    Het wordt hier wel steeds donkerder en de wolken komen dichterbij. :') Ik kan vanavond, hoe gezellig het ook is, echt geen regen gebruiken. Het overstemt zoveel.


    :)

    Geen onweer hier en het is kurkdroog. Ik wil regen, dan gaat het schrijven veel beter.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 17:28 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Geen onweer hier en het is kurkdroog. Ik wil regen, dan gaat het schrijven veel beter.


    There ya go. :')


    :)

    T_T ik ben ontzettend bang voor onweer.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Kan mezelf niet horen denken door de hagel op de ramen, wat zorgt voor een hard geluid! ;o

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 17:33 ]

    Hier ook, héérlijk :Y)


    Because I love him, do I need another reason?