• Aangezien mensen het zo erg vonden zal ik een aardig zijn en het topic her-opstarten.



    Zes beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders

    - Antonio Francesco Giovanni | Taundriel
    - Tate Langdon | Troubletime
    - Sherasade Amethist Desparo | Snowqeeun


    Beroemdheden

    - Liam James Payne | Kendizzzzle
    - Kaya Scodelario | SiIhouette
    - Niall James Horan | IrishNialler
    - Selena Marie Gomez | Lankotje
    - Kristen Jaymes Stewart | CrazyGirlxx
    - Lauren Elizabeth-Marie Antariksa | Whisperings


    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Beroep:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    Extra:


    Regels

    'Geen hele bands. Ook niet allemaal bands zoals One Direction, Union J, The Wanted
    'Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie
    'Maximaal twee rollen, zo is het sneller vol
    'Alle beroemdheden hebben slechte tijden waarin ze slechte dingen doen, zo hebben ze ook elk hun slechte eigenschappen
    '16+ Mag, al is het niet echt logisch
    'Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven
    'We gaan niet snel off-topic. Natuurlijk moeten we het gezellig houden en mag het wel in het topic, zolang je het maar niet vol gaat spammen
    'Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 18:56 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Mag ik gewoon weer mijn oude rol overnemen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zou ik Evan Peters mogen?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Taundriel schreef:
    Mag ik gewoon weer mijn oude rol overnemen?


    Natuurlijk, als je hem er even op zet.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Zou ik mijn oude rol ook mogen?


    How far is far

    Ja hoor.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Ironisch hoe deelnemers hun eigen rol toch nog terug mogen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaico schreef:
    Ironisch hoe deelnemers hun eigen rol toch nog terug mogen


    Ironisch hoe erg jij hebt zitten zeuren over 'dat ik de rpg van de deelnemers zo afpak en ik dit echt wil doen' en als ik dan een her-start maak je weer commentaar geeft.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Fergie schreef:
    (...)

    Ironisch hoe erg jij hebt zitten zeuren over 'dat ik de rpg van de deelnemers zo afpak en ik dit echt wil doen' en als ik dan een her-start maak je weer commentaar geeft.
    Alsof je het eerst wilde herstarten, schat :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaico schreef:
    (...)Alsof je het eerst wilde herstarten, schat :W


    Nee dat wilde ik inderdaad niet maar wees blij dat ik het doe. Want zo te horen vonden veel mensen het wel een leuke rpg dus heb ik er over nagedacht en heb ik hem weer opgestart.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Hou het een beetje vriendelijk alsjeblieft. De zaak is afgerond en er gaat dus niets meer aan veranderen. Erover blijven doorgaan heeft dus niet echt veel nut.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Rol: Beroemdheid.
    Naam: Liam James Payne.
    Nationaliteit: Brits, Wolverhampton.
    Beroep: Zanger.
    Innerlijk: Liam is een lieve, spontane jongen, waarmee je kunt lachen. Hij is aardig verlegen, maar als je hem beter leert kennen, is hij helemaal zichzelf. Hij houd ontzettend veel van zijn familie en vrienden, en is bereid om voor hun door het vuur te gaan. Zijn vertrouwen is niet snel te winnen, en als je zijn vertrouwen hebt moet je er zuinig op zijn, want als je het bij hem verpest, is de kans groot dat hij je nooit meer vertrouwd.
    Uiterlijk: Liam heeft bruin haar wat meestal in een kuif zit. Ook heeft hij bruine ogen waarmee hij je als een puppy aan kunt kijken. Hij is rond de 1.78 lang, en hij heeft een paar tattoos.


    Familie: Hij heeft een vader: Geoff Payne, en een moeder: Karen Payne. Ook heeft hij twee zussen. Nicola en Ruth Payne. Hij houd ontzettend veel van ze.
    Hoe ontvoerd?: Liam werd ontvoerd toen hij in zijn huis tv zat te kijken, en wat hoorde. Maar hij vermoede niks, en werd daarna neer geslagen en mee genomen.
    Extra: Hij is 20 jaar oud.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 16:44 ]


    How far is far

    Nee wacht, zou ik een ontvoerder mogen in plaats van Evan en dan een rol van een serie mogen invullen?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Dat lijkt me van wel, aangezien je hem of haar dan niet als zichzelf speelt.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Rol:
    Ontvoerder
    Naam:
    Antonio Francesco Giovanni
    Nationaliteit:
    Half Italiaans, half Engels
    Leeftijd:
    26
    Beroep:
    Crimineel
    Karakter:
    Antonio is opgegroeid in een criminele familie en is dus gewend aan het bedreigen, vermoorden en martelen van mensen. Hij deinst niet snel achteruit, en als hij ergens aan begonnen is, dan maakt hij dat af. Zo zit hij in elkaar en zal hij ook altijd in elkaar zitten. Hij luistert meestal niet als mensen hem een opdracht geven, en gaat dan gewoon verder met wat hij aan het doen is. Hij kan soms ontzettend sarcastisch en irritant reageren, wat mensen meestal vervelend vinden. Hij doet iets voordat hij erover nagedacht heeft en heeft daar soms spijt van. Als hij spijt heeft laat hij dat niet merken. Hij doet dan net alsof hij het allemaal zo gepland had of dat het de schuld is van iemand anders. Tegen zijn verlies kan hij ook niet, dan wordt hij erg kwaad en kan hij mensen zomaar pijn doen, zonder dat ze iets gedaan hebben. Hij is dus redelijk gevaarlijk. Samenwerken kan hij niet echt goed: hij neemt het leuke werk en de rotklusjes gaan naar de ander. Ook eist hij aan het einde op dat hij het allemaal zelf gedaan heeft. Toch heeft het ook een voordeel om met hem samen te werken, namelijk dat zijn plannen meestal slagen. Hij heeft goed inzicht en doet ook goed zijn best.
    Uiterlijk + Foto:


    Familie:
    Hij komt uit een groot gezin, voornamelijk jongens. Zijn vader was lid van een grote maffiabende die veel succes had. Na een tijdje is hij er in zijn eentje met al het geld vandoor gegaan. Hij wist dat hij niet lang meer te leven had en heeft het geld snel in allemaal aandelen gestopt die zijn zoons van hem gekregen hebben. De moeder van Antonio was Engels, hij lijkt meer op haar dan op zijn vader. Qua uiterlijk dan. Zijn moeder was dochter van een rijke man die veel invloed had. Ze werd gedwongen met Antonio's vader te trouwen. Ze leed een erg ongelukkig leven en toen haar man dood was is ze weg gevlucht. Toch is ze uit wraak door een van de leden van de Maffia vermoord.
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    /
    Extra's:
    /


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 17:02 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.