• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Still a Happy New Year for everyone!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Symmetry schreef:
    Q begint bijna als een school te voelen met populaire en mindere populaire mensen.


    Dat is altijd al zo geweest in die 6/7 jaar dat het forum er is.


    Your make-up is terrible

    CityOwl schreef:
    (...)
    Excuse me?
    Jij bent echt een bitch hé. Ik heb jou serieus nog geen enkele keer iets aardigs tegen iemand zien zeggen, maar zelf wel het engeltje willen zijn.

    Ze probeert je alleen maar op te fokken en uit de tent te lokken. Negeer het en move on with your life.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ze probeert je alleen maar op te fokken en uit de tent te lokken. Negeer het en move on with your life.


    Heerlijk al die mensenkennis :')


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ze probeert je alleen maar op te fokken en uit de tent te lokken. Negeer het en move on with your life.


    Nou het wordt eens tijd dat het gezegd wordt in plaats van je mond houden.
    Ik snap echt niet wat ze hiermee wil bereiken.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 12:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    (...)

    Nou het wordt eens tijd dat het gezegd wordt in plaats van je mond houden.
    Ik snap echt niet wat ze hiermee wil bereiken.


    Ik gok hetzelfde als jij.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ze probeert je alleen maar op te fokken en uit de tent te lokken. Negeer het en move on with your life.


    Volgens mij proberen ze elkaar de tent uit te lokken. Deilia met haar, misschien niet zo handige, opmerking en CityOwl met haar botte reactie.


    26 - 02 - '16

    Ik moet moeite doen om niet continu over hetzelfde onderwerp te praten. Dit is me volgens mij nog nooit overkomen - althans, niet op dit niveau.

    Deilia schreef:
    (...)

    Heerlijk al die mensenkennis :')

    Yum. Ik voeg er nog wat peterselie aan toe voor de smaak.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Deilia schreef:
    (...)

    Ik gok hetzelfde als jij.

    Even hoor, ik ben hier de bitch niet die probeert iedereen neer te halen om er zelf 'beter' van te worden. Denk eens aan gevoel van andere, en niet alleen aan jezelf. Daar bereik je veel meer mee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    (...)
    Even hoor, ik ben hier de bitch niet die probeert iedereen neer te halen om er zelf 'beter' van te worden. Denk eens aan gevoel van andere, en niet alleen aan jezelf. Daar bereik je veel meer mee.


    Geef me een voorbeeld waarin ik zelf beter ben geworden door een gemene opmerken. Niet alle goede dingen worden gedaan of gezegd met goede redenen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wat is Deilia een bitch.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben klaar net deze discussie. Het veranderd toch niets (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    Ik ben klaar net deze discussie. Het veranderd toch niets (cat)


    Of kun je niks vinden :'D


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Even wat leuks tussendoor, heeft iemand zin in Q-radio vanavond?


    Your make-up is terrible

    Pfffffft, als we alle mensen gaan beoordelen, kan ik ook nog wel beginnen met een hele lijst. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"