• TOPIC ZEVEN, LADS.



    De lijst heb ik een up-date gegeven, maar ik weet niet zeker of ik het goed heb gedaan met de usernames. Dus als jullie hier even naar willen kijken, heel graag. Geen idee hoe Tension, Memoria en Coockies momenteel heten. Wie moet er trouwens nog in de lijst komen, of juist eraf?

    De leden:
    Frodo = Bes
    Morticia = Maia
    Whitmore = Anne
    Tension = Shirley
    Starckey = Marlijn
    Nefretiti = Hanne
    Castellan = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Kyubey = Daniela
    Sheridan = Fren
    TeamNosh = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Hybris = Berna
    Tomliinson = Rani
    xBoselfje = Isa

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Ach joh, een klein beetje valt nog als acceptabel te zien. Op stage was er een vrouw die haar kind helemaal de hoogte in prees en haar kind was niet eens schattig.

    Je hebt er inderdaad mensen bij die echt wel kunnen overdrijven met hun kind op te hemelen, in alles. Niet alleen met schattigheid.
    Mijn ouders hebben daar dus echt een houtje van met Thomas, momenteel. En dan echt met z'n voetballen. Inderdaad, dat manneke heeft aanleg ervoor, en wie weet ook talent, dat zie ik ook wel, maar mijn ouders - en dan echt voornamelijk m'n pa - doet alsof hij al een voetbalster/ wereldtopvoetballer is :'D Dat gaat me toch echt wat te ver en we hebben er dus echt continue discussies over. Want ik ben van mening dat het ook niet goed is voor een kind dat het zo de hemel in wordt geprezen. Gaat het naast z'n schoenen lopen en worden ze arrogant van, en daarbij wordt er op die manier een veel te grote druk bij hem weggelegd.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Je hebt er inderdaad mensen bij die echt wel kunnen overdrijven met hun kind op te hemelen, in alles. Niet alleen met schattigheid.
    Mijn ouders hebben daar dus echt een houtje van met Thomas, momenteel. En dan echt met z'n voetballen. Inderdaad, dat manneke heeft aanleg ervoor, en wie weet ook talent, dat zie ik ook wel, maar mijn ouders - en dan echt voornamelijk m'n pa - doet alsof hij al een voetbalster/ wereldtopvoetballer is :'D Dat gaat me toch echt wat te ver en we hebben er dus echt continue discussies over. Want ik ben van mening dat het ook niet goed is voor een kind dat het zo de hemel in wordt geprezen. Gaat het naast z'n schoenen lopen en worden ze arrogant van, en daarbij wordt er op die manier een veel te grote druk bij hem weggelegd.


    Da's typisch grootouders ;)

    In elk geval, echt schattige foto's, Justine :)


    Onze buren hebben net een baby'tje gekregen, geniet ik nu ook van. Ze hebben al gevraagd of ik eventueel eens zou kunnen babysitten


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Da's typisch grootouders ;)

    In elk geval, echt schattige foto's, Justine :)


    Onze buren hebben net een baby'tje gekregen, geniet ik nu ook van. Ze hebben al gevraagd of ik eventueel eens zou kunnen babysitten

    Jah, en hier komen nog een paar leuke foto's :3 Ik heb eindelijk eens alle foto's - 115 van die krengen - van m'n camera overgezet op m'n pc. En ik begin dus met 3 leuke vakantie foto's van Thomas in het zwembad. Sommigen zullen misschien nog wel heugen dat we vorig jaar oktober naar Turkije waren geweest :3
    Ik heb alleen niet echt superveel foto's gemaakt daar ;'D
    En op de eerste foto zie je dus dat het water nog best koud was, maar hij wilde hoe dan ook zwemmen :'D

    En En En baby's zijn onwijs lief! Ook super dat je dus eens kan oppassen :3



    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 18:46 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ahw, wat een superlieve foto's, vooral de tweede, Justine!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    cute!!!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Thnx (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Als je nog iemand nodig hebt om op Thomas te laten passen ; I'm available. (flower)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Als je nog iemand nodig hebt om op Thomas te laten passen ; I'm available. (flower)

    Dat neem je terug van zodra je een dagje op hem gepast hebt :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dat neem je terug van zodra je een dagje op hem gepast hebt :'D

    Haha, is dat een aanbod?


    Quiet the mind, and the soul will speak.