• TOPIC ZEVEN, LADS.

De lijst heb ik een up-date gegeven, maar ik weet niet zeker of ik het goed heb gedaan met de usernames. Dus als jullie hier even naar willen kijken, heel graag. Geen idee hoe Tension, Memoria en Coockies momenteel heten. Wie moet er trouwens nog in de lijst komen, of juist eraf?

De leden:
    Frodo = Bes
    Morticia = Maia
    Whitmore = Anne
    Tension = Shirley
    Starckey = Marlijn
    Nefretiti = Hanne
    Castellan = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Kyubey = Daniela
    Sheridan = Fren
    TeamNosh = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Hybris = Berna
    Tomliinson = Rani
    xBoselfje = Isa

[ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:06 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

CrueIIa schreef:
    Hallelujah! ;D.

Vanaf morgen middag kan ik ook gezellig meedoen :3 dan heb ik mijn hertentamen gehad en begint maandag het nieuwe semester

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Twine schreef:
    (...)
    Vanaf morgen middag kan ik ook gezellig meedoen :3 dan heb ik mijn hertentamen gehad en begint maandag het nieuwe semester

Hallelujah to the Amen! :'D
    Hoe gaat het met de tentamens?

CrueIIa schreef:
    (...)
    Hallelujah to the Amen! :'D
    Hoe gaat het met de tentamens?

Niet zo heel erg geweldig. Ik moet volgend jaar een vak herkansen, in april 1 en morgen heb ik een herkansing...bah

Hoe staat het ervoor bij de rest?

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Mihi ik is happy :3
    Ik ben dus langzaamaan aan het uitvissen hoe ik van die GIF-blends kan maken; dus met een bewegend plaatje erin :3
    Niet dat het spectaculair is ofzo, maar voor een tweede ben ik echt wel tevreden. En ik heb meteen een promo-plaatje op m'n profiel voor m'n SOTY aangezien het dus voor m'n eigen verhaal is :3

Voorlopig nog wat oefenen aangezien er belachelijk veel tijd in kruipt, gewoon doordat ik er de handigheid nog niet in heb, maar wie weet kan ik dit in een komende coveraanvraagtopic verwerken wanneer ik deze ga openen ^_^

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

^ Jij doet dat zo mooi! Ik weet niet eens hoe ik één plaatje mooier moet maken lol. :'D

Prachtig, Juus!

Pff, en ik moet maar weer eens gaan leren, morgen mn laatste examen en aangezien ik al minstens een buis heb...

Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

Mijn examens zijn achter de rug!!!!

FEESTJE

alleszinds tot ik mijn punte heb

Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

Ik haat het zo om te wachten op een cijfer -.- vooral als het een herkansing is :X
    Bah :(

En en en, Juusje...dat ziet er echt fucking awesome uit!

Twine schreef:
    Ik haat het zo om te wachten op een cijfer -.- vooral als het een herkansing is :X
    Bah :(
    En en en, Juusje...dat ziet er echt fucking awesome uit!

Je redt het wel! We believe in you. :3.

CrueIIa schreef:
    (...)
    Je redt het wel! We believe in you. :3.

Thnx (bloos) Ik heb er ook wel een goed gevoel over, maar toch is dat wachten echt klote :X

Twine schreef:
    (...)
    Thnx (bloos) Ik heb er ook wel een goed gevoel over, maar toch is dat wachten echt klote :X

Dat is zo, ja. Het wachten is zo klote, omdat je niet weet wat de uitkomst is en hoe het zal lopen. I understand, but still - you have the power of the Q-writers behind you!

CrueIIa schreef:
    (...)
    Dat is zo, ja. Het wachten is zo klote, omdat je niet weet wat de uitkomst is en hoe het zal lopen. I understand, but still - you have the power of the Q-writers behind you!

Nou, als ik geluk heb, dan heb ik dinsdag of woensdag mijn cijfer.
    Hihi <3

Ik moet nog drie weken wachten, bah
    En ik heb echt het gevoel dat mn examens niet goed zijn gegaan... :S

Ach ja, ik heb in ieder geval net een geweldig weekend achter de rug :D

Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

Ik heb mijn hertentamen gehaald :Y)

Twine schreef:
    Ik heb mijn hertentamen gehaald :Y)

Gefeliciteerd!!!!!! *O*

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”