• TOPIC ZEVEN, LADS.



    De lijst heb ik een up-date gegeven, maar ik weet niet zeker of ik het goed heb gedaan met de usernames. Dus als jullie hier even naar willen kijken, heel graag. Geen idee hoe Tension, Memoria en Coockies momenteel heten. Wie moet er trouwens nog in de lijst komen, of juist eraf?

    De leden:
    Frodo = Bes
    Morticia = Maia
    Whitmore = Anne
    Tension = Shirley
    Starckey = Marlijn
    Nefretiti = Hanne
    Castellan = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Kyubey = Daniela
    Sheridan = Fren
    TeamNosh = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Hybris = Berna
    Tomliinson = Rani
    xBoselfje = Isa

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    dayxdreamer schreef:
    Wie van jullie speelt nog allemaal op pottermore?

    de nieuwe hoofdstukjes zijn beschikbaar


    Verslaafd :Y)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    dayxdreamer schreef:
    Wie van jullie speelt nog allemaal op pottermore?

    de nieuwe hoofdstukjes zijn beschikbaar

    *Al antwoord gegeven in het andere topic*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    *Al antwoord gegeven in het andere topic*


    :D quizlet is toch maar klein hé ;)


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    dayxdreamer schreef:
    (...)
    :D quizlet is toch maar klein hé ;)

    Precies.

    Wie maakt er trouwens na mij het Q-writers topic aan? Bes weer?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Precies.

    Wie maakt er trouwens na mij het Q-writers topic aan? Bes weer?


    Ik weet het niet. Maar als Bes dat liever niet wil, dan wil ik dat best doen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vraag het eens aan Bes :D
    Ik zou er niets om tegen hebben als jij het blijft doen. Je doet het goed.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    En inmiddels weer verjaardagsinkopen gedaan vandaag want natuurlijk is het weer die periode van het jaar. Dinsdag wordt mijn kleine man alweer 5 XD
    De kleine gaat een speelpop en een knuffel van drakenrijders van Berk rijker worden een dinsdag :3 Hij heeft met kerst al een grote Tandloos (Toothless) draakpop gekregen, en met zijn verjaardag komt daar dus nog een Haaktand (Hookfang) bij, tesamen met een Haaktand knuffel :3
    Yupzz, de kleine man is al enige tijd helemaal into Draken: Rijders van Berk XD

    En dan natuurlijk nog behoorlijk wat slingers en ballonnen in huis gehaald om alles te versieren, en dan meteen inkopen gedaan voor z'n schooltraktatie. De meesten herinneren zich misschien nog wel het aquarium met mandarijnvissen die ik gemaakt had op het allerlaatste moment vorig jaar, en dit jaar ga ik opnieuw iets ineen knutselen, ondanks dat ik geen echte DIY'er of fanatieke knutselaar ben. Het is gewoon awesome om te doen voor de klein mannen ^_^

    En wat gaat het dit jaar worden, Juus? Dat ga ik heel snel eens vertellen! Het gaan dus papieren 3D pinguïns worden (pingu achtige dingen) met daaraan een zakje van wit crêpe papier met kleine koekjes erin, en die gaan gezellig als een hele familie op een zelfgemaakte ijsschots van piepschuim wonen, tot dinsdag natuurlijk, dan gaan ze verhuizen XD
    In memoires van een verloren winter en omdat pinguins gewoon epic zijn, en omdat het iets is dat ik kan maken :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    dayxdreamer schreef:
    Vraag het eens aan Bes :D
    Ik zou er niets om tegen hebben als jij het blijft doen. Je doet het goed.

    We hebben het overlegd, maar ik heb de kans aan Ruskow gegeven. Dus het volgende topic zal door haar aangemaakt worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Valkyries schreef:
    En inmiddels weer verjaardagsinkopen gedaan vandaag want natuurlijk is het weer die periode van het jaar. Dinsdag wordt mijn kleine man alweer 5 XD
    De kleine gaat een speelpop en een knuffel van drakenrijders van Berk rijker worden een dinsdag :3 Hij heeft met kerst al een grote Tandloos (Toothless) draakpop gekregen, en met zijn verjaardag komt daar dus nog een Haaktand (Hookfang) bij, tesamen met een Haaktand knuffel :3
    Yupzz, de kleine man is al enige tijd helemaal into Draken: Rijders van Berk XD

    En dan natuurlijk nog behoorlijk wat slingers en ballonnen in huis gehaald om alles te versieren, en dan meteen inkopen gedaan voor z'n schooltraktatie. De meesten herinneren zich misschien nog wel het aquarium met mandarijnvissen die ik gemaakt had op het allerlaatste moment vorig jaar, en dit jaar ga ik opnieuw iets ineen knutselen, ondanks dat ik geen echte DIY'er of fanatieke knutselaar ben. Het is gewoon awesome om te doen voor de klein mannen ^_^

    En wat gaat het dit jaar worden, Juus? Dat ga ik heel snel eens vertellen! Het gaan dus papieren 3D pinguïns worden (pingu achtige dingen) met daaraan een zakje van wit crêpe papier met kleine koekjes erin, en die gaan gezellig als een hele familie op een zelfgemaakte ijsschots van piepschuim wonen, tot dinsdag natuurlijk, dan gaan ze verhuizen XD
    In memoires van een verloren winter en omdat pinguins gewoon epic zijn, en omdat het iets is dat ik kan maken :'D


    Wow klinkt geweldig :D
    Veel plezier ermee!


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Valkyries schreef:
    En inmiddels weer verjaardagsinkopen gedaan vandaag want natuurlijk is het weer die periode van het jaar. Dinsdag wordt mijn kleine man alweer 5 XD
    De kleine gaat een speelpop en een knuffel van drakenrijders van Berk rijker worden een dinsdag :3 Hij heeft met kerst al een grote Tandloos (Toothless) draakpop gekregen, en met zijn verjaardag komt daar dus nog een Haaktand (Hookfang) bij, tesamen met een Haaktand knuffel :3
    Yupzz, de kleine man is al enige tijd helemaal into Draken: Rijders van Berk XD

    En dan natuurlijk nog behoorlijk wat slingers en ballonnen in huis gehaald om alles te versieren, en dan meteen inkopen gedaan voor z'n schooltraktatie. De meesten herinneren zich misschien nog wel het aquarium met mandarijnvissen die ik gemaakt had op het allerlaatste moment vorig jaar, en dit jaar ga ik opnieuw iets ineen knutselen, ondanks dat ik geen echte DIY'er of fanatieke knutselaar ben. Het is gewoon awesome om te doen voor de klein mannen ^_^

    En wat gaat het dit jaar worden, Juus? Dat ga ik heel snel eens vertellen! Het gaan dus papieren 3D pinguïns worden (pingu achtige dingen) met daaraan een zakje van wit crêpe papier met kleine koekjes erin, en die gaan gezellig als een hele familie op een zelfgemaakte ijsschots van piepschuim wonen, tot dinsdag natuurlijk, dan gaan ze verhuizen XD
    In memoires van een verloren winter en omdat pinguins gewoon epic zijn, en omdat het iets is dat ik kan maken :'D



    Leuk! Stiekem ben ik nu een beetje jaloers dat ik nooit zo'n grappige traktaties had op school :Y)

    En héél stiekem denk ik er plots aan dat de foto's van Thomas altijd zo schattig waren als je ze hier postte, en dat dat nu al weer best een tijdje geleden is (A)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Gehe hint zeker, Katleen :'D Njah, ik zal van de week eens kijken voor een paar nieuwe foto's :3
    En natuurlijk ga ik ook zeker foto's van de schooltraktatie hier neerzetten, of een eigen topic geven :3
    Mihi het wordt zo geweldig, al ben ik met 6 verrekte pinguïns (van de 20) 3D maken toch ruim 3 uur bezig geweest vanavond, en dan heb ik nog geen snoepzakjes(Afin, koekzakjes in deze) gemaakt en dan moet ik nog starten aan m'n ijsschots, maar ik kan morgen pas m'n piepschuim gaan halen bij m'n ma :'D
    En ik heb vanavond op het laatste moment besloten dat ik die pinguïns tegen een doosje rozijnen plak, in plaats van op een laagje piepschuim, dus dat moet ik morgen ook nog even rap halen in de voormiddag :'D
    Het is in ieder geval erg leuk om te maken, ondanks dat het ook best vermoeiend is XD
    In ieder geval tnx voor je toffe reactie, en jij natuurlijk ook Evi (K)

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 0:59 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Kunnen we dit topic niet vol gaan spammen?

    De lijst uit het andere topic heb ik trouwens een update gegeven, maar ik vraag me af of er nog mensen zijn die een andere username hebben.
    En eigenlijk moet ik Bes haar username ook aanpassen, maar dat wil (en doe) ik niet, want ze blijft altijd Frodo voor mij. (cat).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    Kunnen we dit topic niet vol gaan spammen?

    De lijst uit het andere topic heb ik trouwens een update gegeven, maar ik vraag me af of er nog mensen zijn die een andere username hebben.
    En eigenlijk moet ik Bes haar username ook aanpassen, maar dat wil (en doe) ik niet, want ze blijft altijd Frodo voor mij. (cat).


    Na mn examens spam ik graag mee :Y)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Na mn examens spam ik graag mee :Y)


    en ik doe mee :D


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Hallelujah! ;D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.