• TOPIC ZEVEN, LADS.



    De lijst heb ik een up-date gegeven, maar ik weet niet zeker of ik het goed heb gedaan met de usernames. Dus als jullie hier even naar willen kijken, heel graag. Geen idee hoe Tension, Memoria en Coockies momenteel heten. Wie moet er trouwens nog in de lijst komen, of juist eraf?

    De leden:
    Frodo = Bes
    Morticia = Maia
    Whitmore = Anne
    Tension = Shirley
    Starckey = Marlijn
    Nefretiti = Hanne
    Castellan = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Kyubey = Daniela
    Sheridan = Fren
    TeamNosh = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Hybris = Berna
    Tomliinson = Rani
    xBoselfje = Isa

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik liep al enkele maanden rond met het idee voor een naamsverandering, maar ik was er denk nog niet aan toe. Merrow is zeg maar echt een stukje van mezelf hier op Q, maar ik ben vandaag opgestaan met zo'n gevoel van, jah, het is een nieuw jaar en daarbij hoort eindelijk die verandering waar ik aan toe ben.
    Waarschijnlijk een beetje onnozel, maar goed, een mens heeft soms nood aan verandering, I guess XD

    En ik vind het super om te horen dat je m'n nieuwe naam leuk vind :3 Zelf vind ik hem natuurlijk awesome in veel opzichten, maar het is altijd leuk om te horen dat hij ook in de smaak bij anderen valt ^_^


    Ik vind het helemaal niet onnozel klinken :) klinkt behoorlijk logisch. Ik verander om de 2 weken mijn naam, maar soms vergeet ik dat wel eens, omdat ik de huidige naam zo gaaf vind dat ik hem gewoon goed vind passen.
    Haha, altijd leuk idd :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kyubey schreef:
    (...)

    Ik vind het helemaal niet onnozel klinken :) klinkt behoorlijk logisch. Ik verander om de 2 weken mijn naam, maar soms vergeet ik dat wel eens, omdat ik de huidige naam zo gaaf vind dat ik hem gewoon goed vind passen.
    Haha, altijd leuk idd :)

    Ik heb Merrow werkelijk een jaar en 4 maanden behouden, juist omdat ik niet van verandering hou. Dus ja, vandaag was voor mij een kinda belangrijke beslissing / moment. Whaha en nu vind ik het helemaal onnozel klinken :'D
    En je huidige naam is ook ontzettend leuk :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik heb Merrow werkelijk een jaar en 4 maanden behouden, juist omdat ik niet van verandering hou. Dus ja, vandaag was voor mij een kinda belangrijke beslissing / moment. Whaha en nu vind ik het helemaal onnozel klinken :'D
    En je huidige naam is ook ontzettend leuk :3


    Dat is een lange tijd :O ik houd wel redelijk van verandering. Behalve als het perfect is, zoals mijn meubels in mijn kamer. Jij wel, ik vind het niet onnozel klinken. Als bioloog klinkt dat enorm logisch voor mij :)
    Hij is wel leuk, maar ik heb leukere gehad :3 but thanks ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kyubey schreef:
    (...)

    Dat is een lange tijd :O ik houd wel redelijk van verandering. Behalve als het perfect is, zoals mijn meubels in mijn kamer. Jij wel, ik vind het niet onnozel klinken. Als bioloog klinkt dat enorm logisch voor mij :)
    Hij is wel leuk, maar ik heb leukere gehad :3 but thanks ^_^

    Jah, ik geloof dat ik één van die zeldzame mensjes ben hier op Q, die zo lang haar/zijn naam heeft behouden :'D
    Binnenkort kan je je naam weer veranderen ^_^ Heb je al een idee in welke?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Jah, ik geloof dat ik één van die zeldzame mensjes ben hier op Q, die zo lang haar/zijn naam heeft behouden :'D
    Binnenkort kan je je naam weer veranderen ^_^ Heb je al een idee in welke?


    Volgens mij wel >< maar volgens mij kwam een vriendin van mij op zo'n 2 a 3 jaar ><
    Er spoken een paar ideetjes door mijn hoofd, maar ik kijk 6 januari wel welke mij goed lijkt :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb mijn naam op quizlet nog nooit veranderd en ik ben hier nu... een jaar of 3-4 denk ik...


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    dayxdreamer schreef:
    Ik heb mijn naam op quizlet nog nooit veranderd en ik ben hier nu... een jaar of 3-4 denk ik...


    Ik ook

    Leuke naam trouwens, Juus, maar het gaat inderdaad vreselijk wennen worden
    Ik hou ook niet zo veel van verandering (en ik ben geen held in namen verzinnen), dus hou ik hem liever gewoon hetzelfde. Af en toe vind ik het zelf best lastig als mensen vaak veranderen, want dan is het echt elke keer zoeken wie wie was. Maar ja, ook daar wen je aan, en ik snap best dat anderen graag regelmatig veranderen ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Ik ook

    Leuke naam trouwens, Juus, maar het gaat inderdaad vreselijk wennen worden
    Ik hou ook niet zo veel van verandering (en ik ben geen held in namen verzinnen), dus hou ik hem liever gewoon hetzelfde. Af en toe vind ik het zelf best lastig als mensen vaak veranderen, want dan is het echt elke keer zoeken wie wie was. Maar ja, ook daar wen je aan, en ik snap best dat anderen graag regelmatig veranderen ;)

    Ik weet door al die naamsveranderingen gewoon soms echt niet meer wie wie is en dat is dodelijk irritant :W Dan schaam ik me als ik dan via PB moet melden van, oja, dat was jij, gewoon omdat ik de mensen niet direct met hun Q-naam kan linken :'D
    Maar goed, zoals ik al eerder zei, ik had en heb nog steeds echt nood aan die verandering, en tja, voorlopig zal het toch Valkyries blijven ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb zojuist mijn woordentel-bestand er nog eens bijgehaald en ik ben bijna van mijn stoel gevallen.

    Ik zit sinds februari bij de Q-writers (wat nu dus bijna een jaar is) en sindsdien heb ik 133.522 woorden geschreven ;) (yeah)(yeah)(yeah)
    *is een beetje heel trots op zichzelf*


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Ik ben ook zo ongeveer van mn stoel gevallen

    Ik had mezelf als doel gesteld om tegen Oudjaar evenveel woorden geschreven te hebben (in totaal aan al mn verhalen) als er in de Harry Potter boeken staan
    Ik dacht dat het nipt zou zijn, maar...
    *O*IK HEB ER MEER*O*

    Mn doel was 1.084.170 woorden

    En ik heb er

    *O*(bloos)(kudo)(banana)(headbang):Y)(nerd)
    (yeah)_O_(hoera):P(Y):O(lol)(dance)(cool)(typing):D1.142.692:D(typing)(cool)(dance)(lol):O(Y):P(hoera)_O_(yeah)
    (nerd):Y)(headbang)(banana)(kudo)(bloos)*O*


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    ^ Dat is inderdaad veel, vriendin.
    Nu zal ik eens het nieuwe Q-writers topic aanmaken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kyubey --> Ruskow


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb net 1.385 woorden geschreven. Woohoo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wie van jullie speelt nog allemaal op pottermore?

    de nieuwe hoofdstukjes zijn beschikbaar


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel