• TOPIC ZEVEN, LADS.



    De lijst heb ik een up-date gegeven, maar ik weet niet zeker of ik het goed heb gedaan met de usernames. Dus als jullie hier even naar willen kijken, heel graag. Geen idee hoe Tension, Memoria en Coockies momenteel heten. Wie moet er trouwens nog in de lijst komen, of juist eraf?

    De leden:
    Frodo = Bes
    Morticia = Maia
    Whitmore = Anne
    Tension = Shirley
    Starckey = Marlijn
    Nefretiti = Hanne
    Castellan = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Kyubey = Daniela
    Sheridan = Fren
    TeamNosh = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Hybris = Berna
    Tomliinson = Rani
    xBoselfje = Isa

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Begrijpelijk, het is ook niet het leukste wat er bestaat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee, maar Kerst enzo is wel leuk. Cadeautjes! (en voor iemand het verkeerd begrijpt, ik deel even graag uit als ik krijg)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Nee, maar Kerst enzo is wel leuk. Cadeautjes! (en voor iemand het verkeerd begrijpt, ik deel even graag uit als ik krijg)


    Dat had ik al wel door hoor ;)
    En Oudjaar is zelfs nog leuker dan Kerst, nietwaar? ;)


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    dayxdreamer schreef:
    (...)

    Dat had ik al wel door hoor ;)
    En Oudjaar is zelfs nog leuker dan Kerst, nietwaar? ;)


    Hahaha, ja, zeker weten ;) Ik heb zin in ons feestje :D


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Ik kan geen namen noemen, maar ik heb wel het idee dat er behoorlijk weinig activiteit is de laatste tijd. Misschien (maar dat moet je tuurlijk met Bes overleggen) nog eens iedereen die er in wil blijven een berichtje laten posten? Dat heeft ze eerder gedaan, en alleen die mensen bleven toen in de lijst staan toen er een volgend topic werd geopend


    Het stomme is dat niet iedereen het topic doorleest en dus dat berichtje kan missen (:
    En haaai iedereen ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Het stomme is dat niet iedereen het topic doorleest en dus dat berichtje kan missen (:
    En haaai iedereen ^^


    Als je dat weer wilt doen, wil ik best voor jou een berichtje naar iedereen sturen met de mededeling dat je dat weer gaat doen...absolutely no problem ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kyubey schreef:
    (...)

    Als je dat weer wilt doen, wil ik best voor jou een berichtje naar iedereen sturen met de mededeling dat je dat weer gaat doen...absolutely no problem ;)


    Daaaaamn guurl, I like you :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Daaaaamn guurl, I like you :'D


    Haha >< i hope you realise that i was the one that took over the Q-writers the time you where away for a time ;) dus ik doe het graag :)

    Ik zal zo ff berichtjes gaan versturen :)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 16:49 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kyubey schreef:
    (...)

    Haha >< i hope you realise that i was the one that took over the Q-writers the time you where away for a time ;) dus ik doe het graag :)

    Ik zal zo ff berichtjes gaan versturen :)


    Yeah, dat was al ik vergeten :x okay, dan zet ik een berichtje in het officiële topic (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Happy new year iedereen!!!

    Wie gaat er mee doen aan het nieuwe jaar SotY? :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Naamsverandering: Merrow -->> Valkyries


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Naamsverandering: Merrow -->> Valkyries


    Wow Juus :O jij je naam veranderd :O dat wordt wennen....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kyubey schreef:
    (...)

    Wow Juus :O jij je naam veranderd :O dat wordt wennen....

    Gevoelsmatig werd het echt tijd voor een verandering, vandaar.
    En inderdaad, het gaat ontzettend wennen zijn ^_^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 14:27 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Gevoelsmatig werd het echt tijd voor een verandering, vandaar.
    En inderdaad, het gaat ontzettend wennen zijn ^_^


    Ahhh, vandaar :)
    I likes your new name :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kyubey schreef:
    (...)

    Ahhh, vandaar :)
    I likes your new name :)

    Ik liep al enkele maanden rond met het idee voor een naamsverandering, maar ik was er denk nog niet aan toe. Merrow is zeg maar echt een stukje van mezelf hier op Q, maar ik ben vandaag opgestaan met zo'n gevoel van, jah, het is een nieuw jaar en daarbij hoort eindelijk die verandering waar ik aan toe ben.
    Waarschijnlijk een beetje onnozel, maar goed, een mens heeft soms nood aan verandering, I guess XD

    En ik vind het super om te horen dat je m'n nieuwe naam leuk vind :3 Zelf vind ik hem natuurlijk awesome in veel opzichten, maar het is altijd leuk om te horen dat hij ook in de smaak bij anderen valt ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”