• Ik ben Elsa aan het tekenen/inkleuren en ben tot nu toe best wel trots (: Vandaar dat ik het even wikde showen en als hij af is komt er natuurlijk een nieuwe foto!

    What do you think? 8D

    (opbouwende kritiek is trouwens altijd welkom, maar ik heb een dik jaar niet getekend en ook nog nooit Disney stijl :p)


    Resultaat:



    Ik baal nog steeds dat dit papier niet geschikt is voor mijn potloden, het is veel te grof :l Maar ik kwam erachter dat de achterkant wel mooi glad is, dus daar komt mijn volgende tekening op! (: En ben wel redelijk tevreden erover.

    Voor de nieuwsgiergen, ik heb Derwent Coloursoft potloden gebruikt (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 13:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hoe heb je in 's hemelsnaam zo mooi leren tekeken? :o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wow, dat is super! ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb ook tekenspullen bij de hand; welliswaar geen goede, maar het is wat. Misschien dat ik zo of morgen na leren wat ga maken, maar het wordt nooit zo goed als jouw werk en dat is best irritant, want ik wil ook zo kunnen tekenen. >.<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    Ik heb ook tekenspullen bij de hand; welliswaar geen goede, maar het is wat. Misschien dat ik zo of morgen na leren wat ga maken, maar het wordt nooit zo goed als jouw werk en dat is best irritant, want ik wil ook zo kunnen tekenen. >.<


    Haha, dat had ik ook altijd hoor. Toen ik 11 was had ik een anime/manga fase en kwam ik erachter dat ik vrij goed kon natekenen. Ik heb dat toen onwijs veel gedaan (ook heel lelijke als ik zo terug kijk). Toen een poos gestopt en toen wilde ik realistischer en wilde ik niet meer natekenen en dat viel vies tegen. Ik had altijd moeite mijn eigen zwaktes te accepteren en ben weer een poos gestopt (ook tijdgebrek). Nu bedacht ik me dat ik helemaal niet realisisch wilde tekenen. Nu teken ik na en geef er een eigen draai aan (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha, dat had ik ook altijd hoor. Toen ik 11 was had ik een anime/manga fase en kwam ik erachter dat ik vrij goed kon natekenen. Ik heb dat toen onwijs veel gedaan (ook heel lelijke als ik zo terug kijk). Toen een poos gestopt en toen wilde ik realistischer en wilde ik niet meer natekenen en dat viel vies tegen. Ik had altijd moeite mijn eigen zwaktes te accepteren en ben weer een poos gestopt (ook tijdgebrek). Nu bedacht ik me dat ik helemaal niet realisisch wilde tekenen. Nu teken ik na en geef er een eigen draai aan (:


    Waah, dat is dus hoe het ongeveer bij mij is gegaan! Ik kon ook best goed manga natekenen, al zeg ik het zelf. Als ik ging improviseren was het walgelijk, maar bij het natekenen ging het heel goed, ja. Nu tekenen ik enorm weinig, maar mijn handen jeuken enorm. Vooral ook met die zwaktes herken ik mezelf. Ik heb zoveel ideeën maar niet de techniek en de tijd, geduld en het materiaal om die techniek te ontwikkelen en daarbij ben ik perfectionistisch en idoliseer ik mijn idee, wat dus alles voor mij onbereikbaar maakt, tenzij ik nateken. :x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Waah, dat is dus hoe het ongeveer bij mij is gegaan! Ik kon ook best goed manga natekenen, al zeg ik het zelf. Als ik ging improviseren was het walgelijk, maar bij het natekenen ging het heel goed, ja. Nu tekenen ik enorm weinig, maar mijn handen jeuken enorm. Vooral ook met die zwaktes herken ik mezelf. Ik heb zoveel ideeën maar niet de techniek en de tijd, geduld en het materiaal om die techniek te ontwikkelen en daarbij ben ik perfectionistisch en idoliseer ik mijn idee, wat dus alles voor mij onbereikbaar maakt, tenzij ik nateken. :x


    Hahaje lijkt op mij. Ik accepteer mijn minpunten, op deviantart heb je vaak before and after en dat is zo een verschil! Door verschillende dingen na te tekenen leer ik vanzelf poses, hoe kleding kreukelt etc etc (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Hahaje lijkt op mij. Ik accepteer mijn minpunten, op deviantart heb je vaak before and after en dat is zo een verschil! Door verschillende dingen na te tekenen leer ik vanzelf poses, hoe kleding kreukelt etc etc (:


    Klopt! Alleen ik ben gestopt met DeviantArt toen ik na drie maanden nog steeds niets had gemaakt en de site nog steeds niet snapte en ik alleen maar baalde dat ik niet zo mooi werk kon maken, plus het feit dat als ik wat had gemaakt, fotografie heel slechte kwaliteit leverde. :/ Maar ik wil er is enige mogelijkheid, grote kans op, bijna zeker dan wel niet ervan uitgaan dat ik een kunstopleiding wil doen en ik moet toch me iets aankomen waar ik mee bezig ben dat bij mijn vakgebied gaat passen en niet 3D-dingen waarmee ik niets wil doen later. :x Oké, ik ga morgen gewoon aan het werk. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heb je een kneedgum? Dat is wel een must, dat spul is geweldig!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Heb je een kneedgum? Dat is wel een must, dat spul is geweldig!


    Nee! Help, waar koop je die? o.O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Nee! Help, waar koop je die? o.O


    Haha gewoon de stumpel ofzo. Dat ding is mijb redder in nood, zelfs kleurpotlood krijg je er aardig mee weg (: ik stempel, rol, gum en doe er alles mee om mijn tekeningen te bewerken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha gewoon de stumpel ofzo. Dat ding is mijb redder in nood, zelfs kleurpotlood krijg je er aardig mee weg (: ik stempel, rol, gum en doe er alles mee om mijn tekeningen te bewerken.


    Stumpel? Uhm, wat is dat? :o Dat is echt mijn onkunde en niet aanwezige kennis van tekenmaterialen en waar te kopen e.d.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gewoon een soort hobby winkel :p Ze verkopen er veel kaarten, boeken, crea stuff en wat random prullaria.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wauw. Het resultaat ziet er echt prachtig uit! (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Het is mooi geworden :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ubiquitous schreef:
    Gewoon een soort hobby winkel :p Ze verkopen er veel kaarten, boeken, crea stuff en wat random prullaria.


    Misschien hebben het ook wel bij Pipoo's of Blokker. I hope. x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife