• Ik ben Elsa aan het tekenen/inkleuren en ben tot nu toe best wel trots (: Vandaar dat ik het even wikde showen en als hij af is komt er natuurlijk een nieuwe foto!

    What do you think? 8D

    (opbouwende kritiek is trouwens altijd welkom, maar ik heb een dik jaar niet getekend en ook nog nooit Disney stijl :p)


    Resultaat:



    Ik baal nog steeds dat dit papier niet geschikt is voor mijn potloden, het is veel te grof :l Maar ik kwam erachter dat de achterkant wel mooi glad is, dus daar komt mijn volgende tekening op! (: En ben wel redelijk tevreden erover.

    Voor de nieuwsgiergen, ik heb Derwent Coloursoft potloden gebruikt (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 13:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ik heb het uit de clip van "Let it go" geplukt :Y)


    Awh! Ik hou van dat liedje. Hm, ik denk dat ik vandaag ook maar weer eens ga tekenen. *O*

    Imagines schreef:
    (...)

    Awh! Ik hou van dat liedje. Hm, ik denk dat ik vandaag ook maar weer eens ga tekenen. *O*


    Haha, ik ook! En het was de enige die ik in HD op internet kon vinden :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Imagines schreef:
    (...)

    Awh! Ik hou van dat liedje. Hm, ik denk dat ik vandaag ook maar weer eens ga tekenen. *O*


    Me either, sinds dit topic jeuken mijn handen enorm!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben stom geweest -.- Heb mn tekenpotloden niet meegenomen naar mn vader, dus ik kan niet tekenen gezien we hier alleen rot potloden hebben en geen goede gummen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    Ik ben stom geweest -.- Heb mn tekenpotloden niet meegenomen naar mn vader, dus ik kan niet tekenen gezien we hier alleen rot potloden hebben en geen goede gummen


    Misschien je buren? :o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Iemand nog wat getekent?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 19:35 ]

    Ik ben nu bezig aan een profiel van Anna (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Disnerd schreef:
    (...)

    Misschien je buren? :o


    Denk t nie, aan de ene kant woont een oud koppel en de andere buren zijn weg


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    De line-art van Anna is af! Haha, ik maak wel even een apart topic straks met mijn tekeningen :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Anna (:

    Haar kin moet wat meer naar voren zie ik nu, haha.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 20:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben haar aan het inkleuren en damn, deze kant van het papier is zoooo veel beter!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:



    Anna (:

    Haar kin moet wat meer naar voren zie ik nu, haha.


    Wauw!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ubiquitous schreef:
    Ik ben haar aan het inkleuren en damn, deze kant van het papier is zoooo veel beter!


    Ik ben echt benieuwd. Post je binnenkort weer een plaatje? ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Haha zal ik doen, ik heb voortaan een soort imageshack.us app op mijn mobiel :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Even mijn papier getest. Hij is fijner van structuur, de achterkant is het btw, maar het is het nog niet helemaal :/


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.