• Hoii
    Phenomenom, Kendizzzzle, JustLovegood en ik wilden een story gaan schrijven over One Direction, en we zoeken dus een goede titel.

    Het verhaal loopt waarschijnlijk ongeveer zo:

    Het is een grote kerstmarkt in Londen als Scarlett de jongens van One Direction ziet zingen op straat. Ze irriteert zich alleen maar aan hen, maar besluit toch een handtekening te vragen voor haar beste vriendin. Tot haar grote verbazing belanden ze uiteindelijk met z'n zessen in een restaurant, en aan het eind van de middag blijft ze achter met het nummer van Louis Tomlinson. Die besluit haar die avond nog te sms'en en uit eten te vragen de volgende dag.
    Van het een komt het ander, en uiteindelijk trekt ze -na een paar afspraakjes- met de band de stad in, op oudejaarsdag. Louis hangt de hele tijd om haar heen, en ze merkt dat Liam haar ook wel ziet zitten. Toch voelt ze niks voor de twee, want de enige die haar interesse weet te krijgen, is Harry. Het probleem is: hij voelt niks voor haar. Hoe gaat ze zijn hart veroveren?


    We zoeken een titel die wel een leuke/mooie betekenis heeft, en kan eventueel een paar woorden uit één van hun liedjes zijn. Iemand ideeën?

    Xx

    Ik ben zelf niet zo goed in het verzinnen van titels en weet hier nu ook niet meteen iets, sorry ;s


    16 - 09 - '17

    Its gonna be you only you
    You dont understand me
    On a cold christmas day
    Red dress
    Christmas lights
    When love takes over

    Een paar ideeën voor Jullie


    Never put a sock in a toaster.