• Een relatie onderhouden. Ik ben er echt verschrikkelijk in, om de één of andere reden jaag ik jongens na enkele maanden al weg. Het is net uit met mijn ex-vriendje omdat ik terug depressief begon te worden en hij wilde niet met mij omgaan als ik zo was, omdat hijzelf depressief is geweest (en waarschijnlijk nog psychologische problemen heeft, maar dat terzijde) en het waarschijnlijk allemaal too much to handle was voor hem.

    Maar hoe doen mensen het? Een relatie onderhouden die een jaar lang duurt? Het is verdorie half drie 's nachts en dat is waar ik over nadenk. Ik denk dat er gewoon iets verkeerd is met mij.

    Praten met elkaar. Veel. Als je iets dwars zit over hem/iets tussen jullie: Praten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Niet voor niets zeggen ze dat eerlijkheid het belangrijkste ding in een relatie is. Ook niet met relaties trouwens. Ook met vriendschappen is hrt zo. Het tweede is begrip. Zonder dat is er ook niks aan de relatie. Want t hoort nu echt wel van twee kanten te komen.


    -

    Ik heb geen idee. Het is mij nog nooit gelukt om een relatie aan te gaan, laat staan er een in stand te houden. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Als mij iets dwarszit, bespreek ik het eigenlijk direct met mijn vriend en hij volgens mij ook met mij. Daardoor hebben we amper ruzies en is het voornamelijk leuk en dat is makkelijk vol te houden =D


    I am an idiot, I move.

    Na minder dan een jaar heb ik er zelf wel genoeg van... Niet echt behulpzaam dit...
    Ik denk dat je echt leuk met elkaar moet houden, dus dat er weinig ruzies zijn omdat je eerlijk met elkaar bent en veel praat, en ik denk dat je leuke dingen met elkaar moet blijven doen (soms maar hele kleine dingen) zodat de sfeer met elkaar ook goed en positief is


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    N'awh, dat is echt jammer.

    Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit een vriendje gehad en heb daar ook niet veel behoefte aan als twaalfjarige. (krul)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 10:17 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat ligt dan ook half aan je vriendjes, want als er iets met zijn vriendin scheelt zoals bijvoorbeeld een depressie, dan zou hij er voor je moeten zijn en je niet laten vallen. Maar praten helpt inderdaad wel. Zo laat je kleine problemen nooit escaleren tot een grote ruzie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gestalt schreef:
    Als mij iets dwarszit, bespreek ik het eigenlijk direct met mijn vriend en hij volgens mij ook met mij. Daardoor hebben we amper ruzies en is het voornamelijk leuk en dat is makkelijk vol te houden =D



    This


    26 - 02 - '16

    Oh god. This. Ik snap echt wat je bedoelt.. Bij mij helpt praten enorm veel.. Ik probeer het hem te laten snappen waarom ik zo doe. Maar ja, jongens en begripdat is een ander verhaal (: (ik ben nu bijna een jaar samen met men vriendje)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 7:51 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Praten en eerlijk zijn naar elkaar toe. Als ik met iets zit of mijn vriend doet iets wat ik niet zo prettig vind, dan praat ik erover met hem en andersom ook. Ik probeer me in hem te verplaatsen en hij in mij en dat werkt vaak wel goed. We begrijpen elkaar dan en dan kunnen we het uitpraten (: . We zijn nu al 2,5 jaar samen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Avarosa schreef:
    Dat ligt dan ook half aan je vriendjes, want als er iets met zijn vriendin scheelt zoals bijvoorbeeld een depressie, dan zou hij er voor je moeten zijn en je niet laten vallen. Maar praten helpt inderdaad wel. Zo laat je kleine problemen nooit escaleren tot een grote ruzie.


    Dat dus. (:


    You are beautiful, you are love.

    Praat heel veel, ook als je een ruzie/discussie/onenigheid hebt. Meestal kom je er uit door zoveel mogelijk te praten. Negeer elkaar ook niet, daar wordt het niet beter op.
    Ik mag dan wel al zeven maanden een relatie hebben, ik heb nog geen enkele ruzie gehad met mijn vriend. Namelijk omdat we heel veel praten en elkaar in alles steunen. Dat is ook super belangrijk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat probleem lijk ik te hebben met vriendschappen. Op de één of andere manier kan ik ze niet vasthouden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat probleem lijk ik te hebben met vriendschappen. Op de één of andere manier kan ik ze niet vasthouden.


    Plus:
    Nana'tje, trek het je niet aan. Het feit dat hij je zomaar achterlaat, wil zeggen dat hij je niet verdient. Ik hoop voor je dat je iemand vindt die echt van elk aspect van je houdt, vreemde kantjes en problemen inclusief ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rivaille schreef:
    Praten met elkaar. Veel. Als je iets dwars zit over hem/iets tussen jullie: Praten.

    Maar er is btw niets mis met jou, Nena. (flower)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."